J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Welk probleem? Dat de kindertjes zich niet 3 extra dagen kunnen klemzuipen omdat de scholen misschien geen vrije dagen geven? Schande, Den HaagEn daarom breiden we het probleem uit ipv het op te lossen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Welk probleem? Dat de kindertjes zich niet 3 extra dagen kunnen klemzuipen omdat de scholen misschien geen vrije dagen geven? Schande, Den HaagEn daarom breiden we het probleem uit ipv het op te lossen.![]()
Vroeger leerde ik ; het gebeurt en het is gebeurd.Ja het gebeurdt al jaren zo. Ook in de tijd dat je nog voor de klas stond, maar goed dat is dus niet van belang?
Vroeger leerde ik ; het gebeurt en het is gebeurd.
En als ambtenaren geen kritiek mogen krijgen zal hetzelfde nog vaker gebeuren.![]()
Laten we dan maar een eind maken aan deze discussie, zoals jij het noemt.Zoals deze vakantie al mijn hele leven verschuift en niet altijd gelijk valt.
En dt fouten prima, maar daar gaad de discussie niet over.
Het Co-med piramidespelletje met huisartszorg is inmiddels doorgeprikt las ik, mooi maar gaat nog flink dooretteren voor de betroffenen. Over vijf jaar realiseert wellicht de media (en daarmee t grotere publiek) hoe 14 jaar VVD beleid (met de nadruk op de kostenbesparingen en de beslissingen bij de zorgverzekeraars) de huisartszorg kapot heeft gemaakt. Jammer dat @nattekrant niet meer actief is - had graag zijn inbreng op dit topic gehoord.Nodig dan die Guy Vroemen uit om m zo snel mogelijk als oplichter te ontmaskeren en de politiek of zorgautoriteiten wakker te schudden. Dat word n ingrijpender mispeer dan de schandalen en affaires omtrent toeslagen. Van Sywert weet men al dat ie zich verrijkt heeft en er weinig ethiek in zit.
@nattekrant zegt me eigenlijk niks….Het Co-med piramidespelletje met huisartszorg is inmiddels doorgeprikt las ik, mooi maar gaat nog flink dooretteren voor de betroffenen. Over vijf jaar realiseert wellicht de media (en daarmee t grotere publiek) hoe 14 jaar VVD beleid (met de nadruk op de kostenbesparingen en de beslissingen bij de zorgverzekeraars) de huisartszorg kapot heeft gemaakt. Jammer dat @nattekrant niet meer actief is - had graag zijn inbreng op dit topic gehoord.
VVD wil alles graag privatiseren. En wij maar klagen dat zaken dat niet meer kunnen of te duur zijn.Het Co-med piramidespelletje met huisartszorg is inmiddels doorgeprikt las ik, mooi maar gaat nog flink dooretteren voor de betroffenen. Over vijf jaar realiseert wellicht de media (en daarmee t grotere publiek) hoe 14 jaar VVD beleid (met de nadruk op de kostenbesparingen en de beslissingen bij de zorgverzekeraars) de huisartszorg kapot heeft gemaakt. Jammer dat @nattekrant niet meer actief is - had graag zijn inbreng op dit topic gehoord.
Nodig dan die Guy Vroemen uit om m zo snel mogelijk als oplichter te ontmaskeren en de politiek of zorgautoriteiten wakker te schudden. Dat word n ingrijpender mispeer dan de schandalen en affaires omtrent toeslagen. Van Sywert weet men al dat ie zich verrijkt heeft en er weinig ethiek in zit.
Het Co-med piramidespelletje met huisartszorg is inmiddels doorgeprikt las ik, mooi maar gaat nog flink dooretteren voor de betroffenen. Over vijf jaar realiseert wellicht de media (en daarmee t grotere publiek) hoe 14 jaar VVD beleid (met de nadruk op de kostenbesparingen en de beslissingen bij de zorgverzekeraars) de huisartszorg kapot heeft gemaakt. Jammer dat @nattekrant niet meer actief is - had graag zijn inbreng op dit topic gehoord.
T kwartje is gevallen geloof ik;
![]()
Aan wie leende huisartsenketen Co-Med miljoenen zorggeld uit?
Het zorgbedrijf leende onder andere 2,5 miljoen euro uit aan het moederbedrijf dat al jaren technisch failliet was. "Dit is geen ondernemerschap, maar schuiven met geld."nos.nl
Niet alleen 30.000 euro boete, maar ook voor elke wanklank die hij geeft een ros met een koevoet op zijn eigen hoofd.Prima dit: https://www.ad.nl/buitenland/nederl...enland-na-doodslaan-kat-met-koevoet~a0e6d5e5/
Van mij mogen ze die wetgeving 1 op 1 overnemen in Nederland.
In Nederland had ie waarschijnlijk een taakstrafje gehad.
Prima dit: https://www.ad.nl/buitenland/nederl...enland-na-doodslaan-kat-met-koevoet~a0e6d5e5/
Ik heb liever niet dat jij met feiten komt als ik gewoon ongefundeerd de onderbuik laat spreken.17-05-2023
De Tweede Kamer heeft ingestemd met een verhoging van de straffen die gegeven kunnen worden bij dierenmishandeling en -verwaarlozing. De maximumstraf voor misdrijven zoals het doden, mishandelen of verwaarlozen van een dier, het organiseren van dierengevechten of het laten deelnemen van dieren aan dierengevechten, wordt verhoogd naar een gevangenisstraf van vijf jaar of een geldboete tot € 90.000.
Ik heb liever niet dat jij met feiten komt als ik gewoon ongefundeerd de onderbuik laat spreken.
Overigens, feiten is dan wel relatief, want ik vind dit: https://www.politie.nl/informatie/drie-jaar-cel-voor-dierenmishandeling-of-dierenverwaarlozing.html
En bij het OM wordt dan weer dit gespecificeerd (inclusief het pletten van een dier): https://www.om.nl/onderwerpen/belei...ten-en-overtreding-houdverbod-dieren-2023r010
Het is blijkbaar lastige materie.
Hoe dan ook...niet pletten dus.Volgens mij is dat van jouw linkje van voor de verhoging vorig jaar of moet die nog ingaan? Maar als je nu op de website van het OM kijkt zie je een hele tabel met smaakjes, taakstraffen, boetes, gevangenisstraf etc. Dus wat ik postte is zeker een theoretisch maximum en geen standaard.
Ik heb liever niet dat jij met feiten komt als ik gewoon ongefundeerd de onderbuik laat spreken.
En vanavond weer de BBQ vol met vlees van lief gedode dieren.Prima dit: https://www.ad.nl/buitenland/nederl...enland-na-doodslaan-kat-met-koevoet~a0e6d5e5/