en toch deed Maurice Steijn het wat mij betreft goed bij nac. Een coach die er bovenop zat en het team beter liet presteren. Ik ging in die tijd nog vaker naar Nac. Zonde dat ie niet langer bleef. Ik vind het wel mooi om 'm in ieder geval in de ed te zien. Of ajax er wat aan heeft zullen we wel zien.
 
en toch deed Maurice Steijn het wat mij betreft goed bij nac. Een coach die er bovenop zat en het team beter liet presteren. Ik ging in die tijd nog vaker naar Nac. Zonde dat ie niet langer bleef. Ik vind het wel mooi om 'm in ieder geval in de ed te zien. Of ajax er wat aan heeft zullen we wel zien.
De beste man werd 5e met NAC terwijl NAC de hoogste begroting van de eerstedivisie had.
 
De beste man werd 5e met NAC terwijl NAC de hoogste begroting van de eerstedivisie had.
En toch had je hem nog een seizoen moeten geven. Er waren ook wel andere dingen aan de hand daar. Bestuurlijk is nac nog steeds een vriendenclubje. Bijna amateuristisch. Steijn had van Nac een ed ploeg kunnen maken. Maargoed, helaas niet gebeurd. Ik was enthousiast over zijn aanpak en spelopvatting bij nac toen.
 
Voor een NAC fan is dat goed
Die willen ook ed. Er is kritiek genoeg over bestuur en het ontbreken van een plan om de club binnen 2 a 3 seizoenen terug naar de ed te brengen. Er zitten daar figuren op posities die het allemaal wel best vinden zolang ze op vrijdagmiddag aan het bier en de bitterballen kunnen.
 
De boel zou hier zijn ontploft als Stewart met Steijn aan kwam knakken, denk ik. Hamstelaar was niets maar tot nu toe zie ik die Duitser ook niet veel goeds doen eigenlijk
 
Ik heb het al in een ander topic gedaan, maar om de kans te vergroten dat Retro het leest zonder dat ik hem hoef te taggen wil ik bij deze andermaal mijn bewondering uitspreken voor het netwerk van Lang en Mislintat.

Edit: Ik ga niks zeggen maar ik lees nog een bericht waarvan ik hoop dat iemand anders het post zodat ik dan weer heel spontaan iets over een netwerk van een hoge functionaris van Ajax kan zeggen.
En dan ook nog Steijn willen aanstellen als coach. Je moet een broedende jinx niet storen 😆
 
Mislanlat ja, nog even en we weten wat voor kleur stront hij elke morgen in de pot heeft liggen. Die krijgt een uitgebreid artikel voor iedere zin die hij uitspreekt. Toen Schmidt hier binnen kwam stuurde ze Hansie om hem tijdens de persconferentie achterlijke vragen te stellen. Mislanlat wordt ontvangen als de grote verlosser van het Nederlands voetbal
Kan me anders herinneren dat er over Schmidt werd geschreven dat het volgass fusball in zijn lab werd uitgevonden
 
De boel zou hier zijn ontploft als Stewart met Steijn aan kwam knakken, denk ik. Hamstelaar was niets maar tot nu toe zie ik die Duitser ook niet veel goeds doen eigenlijk
Valt wel mee. Er zouden er genoeg zijn die het zouden goedpraten. In de trant van "laten we maar eerst eens afwachten hoe hij het gaat doen". Maar nu gebeurt het bij Ajax en is iedereen aan het lachen en is plotseling iedereen eensgezind.
 
Prima coach, maar toch niet het niveau wat Ajax moet nastreven...
Misschien doet hij het wel goed hoor, maar ik had op iets beters gehoopt.

Zijn jullie Bosz al zat?
Geef nu maar gewoon toe dat je PSV supporter bent dan heb je Bosz. :shrug:
 
Terug
Bovenaan Onderaan