Voor mij hoeft het ook niet, hou het shirt het liefst zo simpel mogelijk.
Hoop niet dat we straks ook rugsponsors, broeksponsors en nog meer sponsoren voor op het shirt krijgen.

Aan de andere kant 2 miljoen per jaar, is wel gewoon salaris van een topspeler in de Eredivisie.
 
Weer een nieuwe sponsor voor Ajax: Curaçao komt op de mouw te staan. Schijnt zo'n 2 miljoen euro per jaar mee gemoeid te zijn.

Daar betaal je als inwoner van Curaçao dan belasting voor...

Vanuit Ajax bezien met hun gigantisch riante financiële positie zou ik nooit extra sponsoren op het shirt gaan plaatsen. Vind dit echt een hele vreemde beslissing.
 
Daar betaal je als inwoner van Curaçao dan belasting voor...

Vanuit Ajax bezien met hun gigantisch riante financiële positie zou ik nooit extra sponsoren op het shirt gaan plaatsen. Vind dit echt een hele vreemde beslissing.
Riante financiële positie in Nederland ja. In Europa sta je nog altijd onder clubs als West Ham United...
 
Ik vind het juist alleen maar te prijzen dat Ajax steeds meer internationaal denkt (en dan bedoel ik niet per se het werven van internationale sponsors, maar het maken van een begroting die uitgaat van Internationaal/Europees voetbal). Daar hoort een uitbreiding van commercie bij.

Goed om te zien dat de ambitie er is en de focus continu blijft liggen op groei. Dat het evt ten koste gaat van een stukje mouw zal me echt een worst wezen en ik gok de directie ook.
 
Ik vind het juist alleen maar te prijzen dat Ajax steeds meer internationaal denkt (en dan bedoel ik niet per se het werven van internationale sponsors, maar het maken van een begroting die uitgaat van Internationaal/Europees voetbal). Daar hoort een uitbreiding van commercie bij.

Goed om te zien dat de ambitie er is en de focus continu blijft liggen op groei. Dat het evt ten koste gaat van een stukje mouw zal me echt een worst wezen en ik gok de directie ook.

Precies. Dacht de commercieel directeur van PSV ook maar eens wat internationaler, of zelfs nationaler, i.p.v. dat lokale geneuzel, 'de band met de provincie sterk houden' e.d. Tijd om bijvoorbeeld de verkoop van officiële PSV-shirtjes eens toe te staan buiten de eigen fanstore en Eindhoven Airport.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Daar betaal je als inwoner van Curaçao dan belasting voor...

Vanuit Ajax bezien met hun gigantisch riante financiële positie zou ik nooit extra sponsoren op het shirt gaan plaatsen. Vind dit echt een hele vreemde beslissing.

Ajax gaat gewoon de Real, Barca kant op. Over een paar jaar is het logo van Shell verwerkt in het clublogo, spelen ze in de Johan Microsoft Cruijff Arena en zingen ze op de F-Side teksten als '90 minuten lang, stofzuigen met een Miele slang, gekkenhuis in de IKEA, ik pin mijn geld bij Rabobank'

Nee zonder gekheid, maar het lijkt soms wel of bepaalde clubs hun ziel nog zouden verkopen voor de centjes. Nu is dat bij Ajax niet het geval, maar dat het pure doel nu commercie is, is wel duidelijk. Helaas zijn dat soort dingen nodig om aan te haken bij de Europese top, maar anderzijds is het feit dat het allemaal maar draait om poen poen poen wel jammer voor het spelletje. Al heb ik me daar al wel bij neergelegd.
 
Laatst bewerkt:
Ajax gaat gewoon de Real, Barca kant op. Over een paar jaar is het logo van Shell verwerkt in het clublogo, spelen ze in de Johan Microsoft Cruijff Arena en zingen ze op de F-Side teksten als '90 minuten lang, stofzuigen met een Miele slang, gekkenhuis in de IKEA, springen op een Leolux bank'

Nee zonder gekheid, maar het lijkt soms wel of bepaalde clubs hun ziel nog zouden verkopen voor de centjes. Nu is dat bij Ajax niet het geval, maar dat het pure doel nu commercie is, is wel duidelijk. Helaas zijn dat soort dingen nodig om aan te haken bij de Europese top, maar anderzijds is het feit dat het allemaal maar draait om poen poen poen wel jammer voor het spelletje. Al heb ik me daar al wel bij neergelegd.
Moest als Ajacied stiekem best hard lachen om je alternatieve tekst. Ik vind commercie een belangrijk onderdeel zeker met de groei ambities. Maar aub niet nog meer op het shirt.
 
Hoop vooral voor die jongen dat ze hem bij Twente van zijn constipatieproblemen af kunnen helpen.
Overal waar hij komt roept hij "ik heb schijt, ik heb schijt", maar niemand die hem helpt :sad:

Hij is gemaakt voor grote wedstrijden, naar eigen zeggen. Dan komt hij minder in het spel voor, dus heeft hij wat meer tijd om te :poop:
 
Hoop vooral voor die jongen dat ze hem bij Twente van zijn constipatieproblemen af kunnen helpen.
Overal waar hij komt roept hij "ik heb schijt, ik heb schijt", maar niemand die hem helpt :sad:

:unsure: Wellicht kan De Bouterbaas hem een eind op weg helpen. ;)
 
Keek net naar de ranking op ad.nl..PSV 1 punt boven Wii..Laatste genoemde club speelt echt goed..eerstgenoemde?? Lets hope dat trainingskamp
iets uithaalt voor PSV. Alle hoop op LLatharen? ;)
Geen verkeerde topic. Tegengas, onlosmakelijk.

Nee,,denk je toch automatisch aan de top 5 van de Eredisie. Voorbeeld AZ speelt vandaag tegen Wii, zeker weten dat Ajax dat ook in de gaten houdt. Hup Wii :) alhoewel AZ gun ik t ook wel. Leuke club. Beide wel :mask::) Kunnen echt voetballen met een drive waar je U tegen zegt.
 
Precies. Dacht de commercieel directeur van PSV ook maar eens wat internationaler, of zelfs nationaler, i.p.v. dat lokale geneuzel, 'de band met de provincie sterk houden' e.d. Tijd om bijvoorbeeld de verkoop van officiële PSV-shirtjes eens toe te staan buiten de eigen fanstore en Eindhoven Airport.

De hele hele Brainport Eindhoven concept was puur armoede natuurlijk, er was niemand die het geld/wil had en dan sprokkel je ff 5 bedrijven die allemaal beetje inzamelen onder 1 naam. Als Jumbo echt waar voor hun geld wilt dan willen ze hun logo constant in beeld hebben ook, nu kwam het zo uit medelijden dat ze met een kleine bijdragen x5 als nog beetje promotie krijgen en PSV ook helpen.

En dan lees je de nieuwsbericht hoe PSV de 'unieke constructie' omschrijft... :FP: :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan