Zyiech speelt niet tegen PSV, das mooi dat die er niet bij is. Tegen Sparta stortte het in toen hij er uit was
 
Dat is mooi kut. Hopen dat Neres weer helemaal fit is tegen PSV, dan maak ik me niet zo'n zorgen.
 
Zyiech speelt niet tegen PSV, das mooi dat die er niet bij is. Tegen Sparta stortte het in toen hij er uit was
Het probleem in de wedstrijd tegen ajax ligt voor ons niet zozeer bij de kracht van ajax, maar bij de ongelofelijke zwakte van dit PSV. Ook als Onana, vdBeek, Promes en Tadic uitvallen, gaat PSV daar niet winnen.
 

Tuurlijk niet - Rob z’n alternative facts wanneer het op zijn grote verboden liefde Ajax aankomt, as usual.

De absenties van Blind en Ziyech zijn voor ons mega aderlatingen, maar het is ook interessant om te zien welke talenten op gaan staan. Verwacht bv dat Traore nu nog meer kansen gaat krijgen in de spits en wellicht wat eerder dan gepland serieus gebracht gaat worden.

Babel - Traore - Tadic
Gravenberch - Promes (‘10’) - Donny

Zoiets qua aanval en middenveld moet nog steeds genoeg zijn om - met alle respect - van het huidige PSV te kunnen winnen thuis.

Hopelijk komt Neres ook spoedig terug. Al met al erg benieuwd hoe we dit op gaan vangen.
 
Tuurlijk niet - Rob z’n alternative facts wanneer het op zijn grote verboden liefde Ajax aankomt, as usual.

De absenties van Blind en Ziyech zijn voor ons mega aderlatingen, maar het is ook interessant om te zien welke talenten op gaan staan. Verwacht bv dat Traore nu nog meer kansen gaat krijgen in de spits en wellicht wat eerder dan gepland serieus gebracht gaat worden.

Babel - Traore - Tadic
Gravenberch - Promes (‘10’) - Donny

Zoiets qua aanval en middenveld moet nog steeds genoeg zijn om - met alle respect - van het huidige PSV te kunnen winnen thuis.

Hopelijk komt Neres ook spoedig terug. Al met al erg benieuwd hoe we dit op gaan vangen.

Tsja, winnen van het huidige PSV is nauwelijks een maatstaf. De aanval en het middenveld van VVV was ook dichtbij het winnen van PSV.
 
Tuurlijk niet - Rob z’n alternative facts wanneer het op zijn grote verboden liefde Ajax aankomt, as usual.

Mijn excuses, almachtige allesweter. Het was vorig seizoen.

De blessure van Ziyech lijkt mee te vallen. Eerder werd nog gevreesd dat de Marokkaan mogelijk niet in actie zou kunnen komen tijdens de thuisduels met Benfica (23 oktober) en Feyenoord (28 oktober).

Het staat mij bij dat er dit seizoen ook wat aan de hand was. Maar goed ik lul natuurlijk maar wat, dat weet jij allemaal beter dan ik ;)

Mijn "alternative fact" benoem ik overigens op basis van het feit dat dit nieuws van Ziyech komt van een fansite genaamd 'All About Ajax', terwijl de Telegraaf benoemd dat Ajax wel hoop heeft om over hem in die twee wedstrijden te beschikken. Zolang Ajax niks naar buiten heeft gebracht kun je überhaupt nog niet eens van bepaalde blessure spreken.

Edit; goed, nu is het wel naar buiten gebracht. We zullen het vanzelf zien of hij tegen ons op het veld staat
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan