Gok dat 60% vd achterban hem inmiddels wel afgekeurd heeft. Ik val ook in die categorie.
Maar wie is überhaupt de (Serge van de) achterban? Zijn dat die jongens die alleen voor ajax zijn als ze toevallig een paar keer leuk spelen en roeptoeteren over doorgebroken eigen jeugd van 15 jarigen uit Scandinavië of overgekochte AZ talenten?
Of die net tweeduizend man uit amsterdam en drieduizend uit hilversum/utreg die ajax steunen omdat het hip is...
 
Ik vind het vreemd dat Dest naar huis gaat en dat je van Ledzema niets hoort. Tuurlijk het is een (begrijpelijke) persoonlijke keuze. Maar het is zo apart dat de media niets over Ledezma zegt
 
Keek net naar de ranking op ad.nl..PSV 1 punt boven Wii..Laatste genoemde club speelt echt goed..eerstgenoemde?? Lets hope dat trainingskamp
iets uithaalt voor PSV. Alle hoop op LLatharen? ;)
 
Maar wie is überhaupt de (Serge van de) achterban? Zijn dat die jongens die alleen voor ajax zijn als ze toevallig een paar keer leuk spelen en roeptoeteren over doorgebroken eigen jeugd van 15 jarigen uit Scandinavië of overgekochte AZ talenten?
Of die net tweeduizend man uit amsterdam en drieduizend uit hilversum/utreg die ajax steunen omdat het hip is...

Denk dat je prima weet wat ik bedoel met achterban. Iedere club heeft succes supporters. Ik ben al mn hele leven fan van Ajax maar geen supporter. Nee ik bezoek bijna nooit een wedstrijd. Met achterban bedoel ik dus de fans en supporters die achter de club staan. Ook in slechte tijden. Die 5% roulerende supporters reken ik dus even niet mee. Die heeft elke club wel in goede tijden. Jullie waarschijnlijk momenteel iets minder momenteel maar komt weer zodra Psv weer een titel pakt. En ja dat gaat echt weer binnen paar jaar gebeuren. Een hegemonie van Ajax geloof ik nog niet in.
 
02-02 gaat weer een zwarte dag worden in de PSV historie, ik hoop echt dat er 8 meter sneeuw valt of een stroomstoring komt die heel zondag duurt.
Als je onze match vergelijkt met die van hun net, ga je gewoon direct over je nek. Grootste verschil is de vreugde, ajaks spelers lachen 90 minuten, dollen elkaar en de spelers, trucjes en gewoon plezier en wil om er wat van te maken. Zag je ons leek het wel als of je 11 man zag die onder bedreiging moesten voetballen :braak:

Mijn troost van na de winterstop komt het heus wel goed is verder weg dan ooit
 
02-02 gaat weer een zwarte dag worden in de PSV historie, ik hoop echt dat er 8 meter sneeuw valt of een stroomstoring komt die heel zondag duurt.
Als je onze match vergelijkt met die van hun net, ga je gewoon direct over je nek. Grootste verschil is de vreugde, ajaks spelers lachen 90 minuten, dollen elkaar en de spelers, trucjes en gewoon plezier en wil om er wat van te maken. Zag je ons leek het wel als of je 11 man zag die onder bedreiging moesten voetballen :braak:

Mijn troost van na de winterstop komt het heus wel goed is verder weg dan ooit
Ach als pessimist gedij je toch t beste bij de huidige gang van zaken?
 
Ach als pessimist gedij je toch t beste bij de huidige gang van zaken?

Pessimisme is heerlijk, ik kan er 33 jaar al van genieten, maar maak me serieus zorgen om nu en aankomende jaren gewoon. Als de pessimist het al benauwd krijgt dan wens ik de optimisten helemaal veel sterkte voor de toekomst

Pessimisme en mierenneukerij om kleine dingen was prachtig. maar alles wat nu en straks gaat spelen maakt me gewoon zeer nerveus.
 
Die Traoré, echt een groot talent, fysiek, technisch en snelheid. Heeft gewoon alles. Samen met Gravenberch de nieuwe goudmijnen van Ajax.
 
Die Traoré, echt een groot talent, fysiek, technisch en snelheid. Heeft gewoon alles. Samen met Gravenberch de nieuwe goudmijnen van Ajax.

Moet alleen nog iets zelfzuchtiger zijn. Heb het idee dat ie wil bewijzen dat hij een teamplayer is terwijl je als spits af en toe gewoon die bal door t net moet rammen.

Ik volg jong Psv niet echt maar hebben jullie nog spelers waar je naar uit kijkt.? Heb het niet over gakpo en andere spelers die al min of meer doorgebroken zijn?

Ik kijk bij Ajax vooral uit naar Sontje Hansen, taylor, Unuvar. Vooral die laatste wordt qua talent al redelijk vergeleken met Nouri. Zie hem dit jaar al wel zijn minuten maken en volgend jaar zo nu en dan basis / 1e keuze als invaller. Perfecte vervanger voor Ziyech alleen nog vrij jong en klein al is ie fysiek wel oke en gaat de duels ook makkelijk voetballend uit de weg. Hoop dat Ziyech nog 1 jaar blijft als mentor voor Unuvar. Zo ziet Unuvar Ziyech ook.
 
Volgens mij is JPSV op het moment echt ruk. De goede jeugdspelers (Ihatarren, Malen, Gakpo) zijn vorig seizoen doorgebroken. Ik dacht dat onder19 betere talenten (zoals dus Noni Madueke, die in de basis stond tegen Brugge) heeft.

Maar er is hier vast ook een jeugdwatcher op het forum.
 
Die Traoré, echt een groot talent, fysiek, technisch en snelheid. Heeft gewoon alles. Samen met Gravenberch de nieuwe goudmijnen van Ajax.

Eens. Traoré en Gravenberch zijn idd de toptalenten die op korte termijn serieus in aanmerking zullen komen voor speeltijd in het eerste.

De groeibriljanten daarachter zijn Unuvar, Taylor en Hansen, maar die zullen zeker nog een jaartje Jong Ajax nodig hebben; Unuvar waarschijnlijk nog twee jaar. Die jongen is deze zomer pas 16 geworden.

Wat betreft de talenten denk ik dat het toch een lastig verhaal gaat worden voor Noa Lang. Prima talent, maar meer een aanvallende middenvelder dan een buitenspeler. Lijkt mentaal alleen niet stabiel en zolang de knop niet omgaat kan hij het schudden, zeker bij een veeleisende, bezeten coach als TH.
 
Maar wie is überhaupt de (Serge van de) achterban? Zijn dat die jongens die alleen voor ajax zijn als ze toevallig een paar keer leuk spelen en roeptoeteren over doorgebroken eigen jeugd van 15 jarigen uit Scandinavië of overgekochte AZ talenten?
Of die net tweeduizend man uit amsterdam en drieduizend uit hilversum/utreg die ajax steunen omdat het hip is...

FE9DE1AC-13B4-48FC-AC99-3A5B33BE3D53.jpeg
 
Bij Jong PSV heb je sinds kort natuurlijk Madueke.
Verder is Ledezma best een goeie middenvelder, eentje die vooruit denkt in ieder geval.
Teze is een 'talentje' op de rechtsback die net de stap heeft gemaakt naar PSV1, na een goede wedstrijd voor de winterstop. Of hij kan doorgroeien is nog afwachten.
Ngonge en Gomes zijn ook redelijk goed, beiden alleen wel verhuurd. Maar met Ngonge zit er een optie tot koop bij dacht ik.
 
Pff voor zo n lullig, woordje op de mouw, 2 miljoen per jaar. Maar goed, ik heb nog een prachtig shirt van NEC waar Curaçao de hoofdsponsor is. Het is wel een leuke sponsor
Misschien kan PSV proberen om De Efteling of Roompot vakantieparken als mouwsponsor te strikken...dan hebben we ook iets om op de mouw te spelden....:lmao:(a)
 
Pff voor zo n lullig, woordje op de mouw, 2 miljoen per jaar. Maar goed, ik heb nog een prachtig shirt van NEC waar Curaçao de hoofdsponsor is. Het is wel een leuke sponsor

Ik vind het maar niks. Hoeft van mij niet. Vervuiling van het mooie shirt en heeft Ajax niet nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan