Laat Ajax die Noppert maar kopen. Dan ben ik in mijn nopjes 🤗
Dat dit soort kreten nu steeds meer verschijnen is logisch, maar wmb vooral enorm opportunistisch. Het zegt mij met name veel over de armoede die wij momenteel ervaren voor de positie in het doel. Pasveer heeft een jaar boven zijn kunnen gespeeld, maar is gewoon niet goed genoeg.

Ik heb liever dat we weer aankloppen bij die Vlachodimos van Benfica. Die laat het al jarenlang zien op het hoogste niveau en stond blijkbaar open voor een transfer naar Amsterdam afgelopen zomer. Jammer dat de RvC dat tegenhield. Bij Ocampos uitstekend gehandeld door de RvC, maar een transfer van Vlachodimos blokkeren was daarentegen imo een enorme misser. Transfersom was ook slechts 12-13 miljoen.

Maar goed, je weet hoe dingen gaan. Als Noppert nog een paar ballen tegenhoudt dit toernooi dan gaan we hem zeker (proberen te) halen. Zo voorspelbaar.
 
Mocht Ajax na dit WK Danny Blind technisch directeur maken dan is er direct een conflict met Schreuder omwille van zoon Daley. Hij zal als eerste daad Schreuder de laan uit sturen verwacht ik. Kijk er maar niet raar van op als zijn vriend van Gaal het seizoen daar afmaakt.
 
Mocht Ajax na dit WK Danny Blind technisch directeur maken dan is er direct een conflict met Schreuder omwille van zoon Daley. Hij zal als eerste daad Schreuder de laan uit sturen verwacht ik. Kijk er maar niet raar van op als zijn vriend van Gaal het seizoen daar afmaakt.
Als hij dan dezelfde keuze maakt als bij het nl elftal. Bevriende spelers (ofja bekende) voorkeur geeft boven talent. Dan zal er weinig veranderen bij Ajax. Halen ze ook leuk jansen voor een paar miljoen.
 
Mocht Ajax na dit WK Danny Blind technisch directeur maken dan is er direct een conflict met Schreuder omwille van zoon Daley. Hij zal als eerste daad Schreuder de laan uit sturen verwacht ik. Kijk er maar niet raar van op als zijn vriend van Gaal het seizoen daar afmaakt.
Nou, dat zie ik dus Ă©cht niet gebeuren.
 

Come to PSV. We can offer the Bergwijn-route.
Misehouy een groot talent. Samen met Slory (Feyenoord) en Babadi en Van Duyven de besten van Oranje -17.

Vos had ik in FM wel naar PSV gehaald. Drama
 
Misehouy een groot talent. Samen met Slory (Feyenoord) en Babadi en Van Duyven de besten van Oranje -17.

Vos had ik in FM wel naar PSV gehaald. Drama
Die gaat wel mee naar trainingskamp. Hanssen niet omdat hij niet wil verlengen. Is altijd een van de grootste talenten geweest van zijn generatie. Wat mij betreft van harte welkom
 
Die gaat wel mee naar trainingskamp. Hanssen niet omdat hij niet wil verlengen. Is altijd een van de grootste talenten geweest van zijn generatie. Wat mij betreft van harte welkom
Contact opnemen is prima. Alleen al als hij ons zou gebruiken om een hoger salaris bij Ajax af te dwingen. Is ook winst voor ons. (Zij het miniem)

Verder vooral kijken waarom hij nog niet wil verlengen. Als hij het te hoog in de bol heeft, dan hoef ik hem niet.
 
Contact opnemen is prima. Alleen al als hij ons zou gebruiken om een hoger salaris bij Ajax af te dwingen. Is ook winst voor ons. (Zij het miniem)

Verder vooral kijken waarom hij nog niet wil verlengen. Als hij het te hoog in de bol heeft, dan hoef ik hem niet.

Gebrek aan perspectief bij Ajax 1. Gewoon dat perspectief voorschotelen bij psv en Bergwijn en malen als voorbeelden noemen. Uiteindelijk gaat de trainer erover
 
Gebrek aan perspectief bij Ajax 1. Gewoon dat perspectief voorschotelen bij psv en Bergwijn en malen als voorbeelden noemen. Uiteindelijk gaat de trainer erover
Malen was 16 en Bergwijn 13-14 toen ze naar PSV kwamen. Beide kozen zelf bewust voor PSV. Het was toen nog geen sprake van of ze nou daadwerkelijk wel of geen speeltijd zouden krijgen. Hanson is al 20 jaar en wil ergens gelijk aan spelen toekomen. Ik weet niet of dat bij PSV het geval zal zijn.
 
Ik snap die Hansen ergens wel. Afgelopen zomer mocht hij nog niet verhuurd worden van Schreuder, en vervolgens heeft hij 0 minuten gespeeld. Misschien dat hij zich eens af moet vragen waarom een jeugdspeler na gaat denken over zijn toekomst. Hij is 20, die zit er echt niet op te wachten om nog 1 jaar te gaan rijpen bij Jong Ajax als hij afgelopen zomer nog in de belangstelling stond van meerdere Eredivisie clubs, Anderlecht en Frankfurt.

En hij zal ook niet de enige zijn. Zolang Ajax liever geld uitgeeft aan talenten uit het buitenland (Kaplan, Concecao dinges) of uitgerangeerde troep zoals Grillitsch of Ocampos, gaan er vast wel meer talenten zich afvragen of dit wel de beste keus is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan