Pfoe, Makkelijk Scoren. Dat programma is echt niet voor mij gemaakt. Alle grappen zie je aankomen, en de poging tot droge humor ligt er veel te dik bovenop. Oh well, ieder zijn ding :S:
Makkelijk scoren, dat is iets wat ajax niet lukte.
Of is dat te makkelijk gescoord?

Makkelijk scoren, dat is iets wat ajax niet lukte.
Of is dat te makkelijk gescoord?
Dat is te makkelijk ja. Ajax heeft na PSV en Feyenoord het meest gescoord in de competitie (74x).

Als je nou zei:

Makkelijk scoren, dat is iets wat tegen Ajax ook goed lukte

dan had je een punt gehad. ;)
Zelfs RKC en Almere kregen minder tegendoelpunten.

Dat is te makkelijk ja. Ajax heeft na PSV en Feyenoord het meest gescoord in de competitie (74x).

Als je nou zei:

Makkelijk scoren, dat is iets wat tegen Ajax ook goed lukte

dan had je een punt gehad. ;)
Zelfs RKC en Almere kregen minder tegendoelpunten.
Dat was het ja!
👍

Mikautadze is weg bij Ajax voor het schamele bedrag van 13 miljoen + doorverkooppercentage.

Dat wordt play-offs volgend seizoen. :cry:

Is verhuurd en raakte weer op schot bij Metz.

Mentos, zou Ajax denk je alweer een spaarpotje hebben om mee te kunnen doen met de titelstrijd?
Ik denk niet dat dat aan het spaarpotje gaat liggen. Al heeft Ajax 500 miljoen op de bank staan, je ziet wat ervan komt als je 15 nieuwe spelers haalt, dat werkt gewoon nog niet samen. Het zal nu een kwestie zijn van een aantal versterkingen op plekken waar het echt nodig is en verder door met het geraamte van het team van dit seizoen.

Ik verwacht niet dat daarmee het gat met Feyenoord en PSV te dichten is. Maar de strijd met Twente en AZ moet wel kunnen worden aangegaan voor de derde plek.

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat dat aan het spaarpotje gaat liggen. Al heeft Ajax 500 miljoen op de bank staan, je ziet wat ervan komt als je 15 nieuwe spelers haalt, dat werkt gewoon nog niet samen. Het zal nu een kwestie zijn van een aantal versterkingen op plekken waar het echt nodig is en verder door met de geraamte van het team van dit seizoen.

Ik verwacht niet dat daarmee het gat met Feyenoord en PSV te dichten is. Maar de strijd met Twente en AZ moet wel kunnen worden aangegaan voor de derde plek.
Over welk geraamte heb je het? Welke spelers?

Over welk geraamte heb je het? Welke spelers?
Kan snel gaan natuurlijk. Zet Veerman in een team waar iedereen stil staat en het zal lijken of hij niet kan voetballen. Stel Bakayoko als enige aanvaller op en hij zal meteen een stuk minder lijken omdat de tegenstander een dubbele dekking erop zet.

De spelers van Ajax zijn echt niet allemaal complete mislukking. Het team is uit balans en ook als het geen toppers zijn is met goede aankopen nuttig zijn voldoende.

Zoals Mentos zegt, nog niet voor het kampioenschap maar wel goed genoeg om de rest van het speelveld te kunnen verslaan. Als er dan voldoende competitie is tussen de rest zullen ze ook zeker niet de onderlinge wedstrijden hoeven te winnen.

Terug
Bovenaan Onderaan