Klaassen wordt denk ik wel onderschat. (Ook door hun eigen fans). Misschien omdat hetgeen hij doet niet flitsend is ofzo. En ze hebben op de 10 positie natuurlijk wel veel keuzes.
Ja en nee. Klaassen is een beetje als een soort Til. Loper met scorend vermogen, maar aan de bal te min voor een topclub (hoewel ik hem aan de bal beter vind al Til, die er op dat vlak echt weinig van bakt). Het is een speler die je idealiter brengt als je goals nodig hebt, niet als basisspeler. Maar zoals je zegt, er is daar wel genoeg keuze op 10. Basisspeler zal ie niet zijn.
 
Kudus toch niet verhuurd met optie tot koop.

Sterker nog, geen enkele club heeft zich officieel gemeld. Hoeft ook niet want Ajax wil hem helemaal niet kwijt. Heel mooi nieuws want ik denk dat Kudus een belangrijke speler kan worden ten koste van Klaassen en Berghuis.
Klaassen te beperkt maar wel scorend vermogen ( maar Kudus en Berghuis ook), Berghuis heeft teveel concurrentie met gewoon betere spelers om zich heen.

Zie het liefst Klaassen vertrekken zodat Kudus meer speeltijd krijgt.
 
Nee, ajaks doet stoer met 80m afwijzen maar op het eind gaan ze het echt wel accepteren
Ik weet niet of het stoer is. 20% gaat naar São Paulo. Dan zit je al op 64 miljoen. Trek de prijs die Ajax voor hem hebt betaald, zo rond de 17 miljoen (volgens mijn geheugen), dan is de netto winst 47 miljoen. Dat is uiteraard nog altijd veel geld, maar staat min of meer gelijk aan het bedrag dat Ajax in de CL verdient met kwalificatie.

Mocht Ajax hem verkopen en vervolgens volgend seizoen de Champions League mislopen, onverhoopt, dan ben het er in feite niets mee opgeschoten. Niet dat Antony een garantie is voor het kampioenschap en behalen van de CL, gebaseerd op zijn optreden in de CL vorig jaar en hoe de Ajax aanval beter presteert als hij speelt, heeft hij wel een belangrijke bijdrage aan het succes van Ajax.

Als ManU met €100 miljoen komt, wordt het een andere zaak, maar dan moet Ajax alsnog geld uitgeven om een vervanger te halen.
 
Laatst bewerkt:
I’m weet niet of het stoer is. 20% gaat naar São Paulo. Dan zit je al op 64 miljoen. Trek de prijs die Ajax voor hem hebt betaald, zo rond de 17 miljoen (volgens mijn geheugen), dan is de netto winst 47 miljoen. Dat is uiteraard nog altijd veel geld, maar staat min of meer gelijk aan het bedrag dat Ajax in de CL verdient met kwalificatie.

Mocht Ajax hem verkopen en vervolgens volgend seizoen de Champions League mislopen, onverhoopt, dan ben het er in feite niets mee opgeschoten. Niet dat Antony een garantie is voor het kampioenschap en behalen van de CL, gebaseerd op zijn optreden in de CL vorig jaar en hoe de Ajax aanval beter presteert als hij speelt, heeft hij wel een belangrijke bijdrage aan het succes van Ajax.

Als ManU met €100 miljoen komt, wordt het een andere zaak, maar dan moet Ajax alsnog geld uitgeven om een vervanger te halen.
Helder verhaal.
 
Ik weet niet of het stoer is. 20% gaat naar São Paulo. Dan zit je al op 64 miljoen. Trek de prijs die Ajax voor hem hebt betaald, zo rond de 17 miljoen (volgens mijn geheugen), dan is de netto winst 47 miljoen. Dat is uiteraard nog altijd veel geld, maar staat min of meer gelijk aan het bedrag dat Ajax in de CL verdient met kwalificatie.

Mocht Ajax hem verkopen en vervolgens volgend seizoen de Champions League mislopen, onverhoopt, dan ben het er in feite niets mee opgeschoten. Niet dat Antony een garantie is voor het kampioenschap en behalen van de CL, gebaseerd op zijn optreden in de CL vorig jaar en hoe de Ajax aanval beter presteert als hij speelt, heeft hij wel een belangrijke bijdrage aan het succes van Ajax.

Als ManU met €100 miljoen komt, wordt het een andere zaak, maar dan moet Ajax alsnog geld uitgeven om een vervanger te halen.
Ja inderdaad. :rolleyes: :lying: Ajax is zo'n arme club dat ze minimaal 100 miljoen moeten ontvangen voor Antony, want anders gaan ze wellicht failliet. :cautious: :maniac: :ROFL: :lmao:
 
Ja inderdaad. :rolleyes: :lying: Ajax is zo'n arme club dat ze minimaal 100 miljoen moeten ontvangen voor Antony, want anders gaan ze wellicht failliet. :cautious: :maniac: :ROFL: :lmao:
Dat zeg ik toch niet? Juist het tegenovergestelde. Ze kunnen €80 miljoen weigeren juist omdat ze niet arm zijn. Er is een bedrag dat het financieel logisch maakt om te verkopen, maar vooralsnog denk ik dat €80 miljoen niet dat bedrag is.
 
Dat zeg ik toch niet? Juist het tegenovergestelde. Ze kunnen €80 miljoen weigeren juist omdat ze niet arm zijn. Er is een bedrag dat het financieel logisch maakt om te verkopen, maar vooralsnog denk ik dat €80 miljoen niet dat bedrag is.
Gelukkig hebben wij er geen reet over te vertellen. De bedragen worden steeds gekker.
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Van mij mag Antony dit seizoen falen bij Ajax en over een jaar voor €10 miljoen verkocht worden. ;)
Zo'n Neres scenario. De kans dat hij zeer binnenkort naar Manchester United gaat is groot aanwezig. Dan mag Ten Hag nog tot de Kerst zijn trainer zijn.
 
Ik zie oprecht niet waarom Antony goed genoeg zou zijn voor een club als Manchester United. Leuke trukendoos, maar verder echt een lichtgewicht. Het is duidelijk dat Ten Hag met zijn aankoopbeleid een Koeman 2.0 is. Ik zou hem geen enkele cent toevertrouwen.
 
Ik zie oprecht niet waarom Antony goed genoeg zou zijn voor een club als Manchester United. Leuke trukendoos, maar verder echt een lichtgewicht. Het is duidelijk dat Ten Hag met zijn aankoopbeleid een Koeman 2.0 is. Ik zou hem geen enkele cent toevertrouwen.
Het aankoopbeleid bij Ajax werd gestuurd door Overmars, niet door Ten Hag. Lijken ze bij Utd niet te begrijpen, inderdaad..
 
Terug
Bovenaan Onderaan