huez

Aanvoerder
Wat knap zeg, van super Stevie. Je zou niet verwachten dat een speler die meer heeft gekost dan de gehele selectie van heel FC Groningen een verschil gaat maken in de Eredivisie.
Maar hij doet het wel, Groningen was heel zwak maar Bergwijn levert wel tot nu toe.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021

CNG MrKrateos

Trainer Coach

Vind dit toch wel een beetje raar. Zo ga je toch niet met een jonge speler om. Als hij hier zelf om gevraagt heeft is het een ander verhaal.
Verhuur en dan een andere keeper halen, zou geen slechte actie zijn van Ajax. Halen ze die knakker van NEC, die naar de bank verwezen is. Of een goeie keeper die er meteen staat. Als Gorter dan volgend jaar terugkomt met wat ervaring in de tas, is er wellicht weer ruimte omdat Pasveer en/of Steek ermee stopt of afzwakt.

J.B.

Trainer Coach
Nee klopt wel, daartegen was hij ook nergens te vinden.
Anthony de one trick pony. Normaal ga je als speler wat anders proberen tegen een back die je in z'n zak heeft. Hij bleef zn straatvoetbal repertoire herhalen. Wat ik dus van Anthony heb gezien is louter tegen psv en dat was heel erg matig

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Anthony de one trick pony. Normaal ga je als speler wat anders proberen tegen een back die je in z'n zak heeft. Hij bleef zn straatvoetbal repertoire herhalen. Wat ik dus van Anthony heb gezien is louter tegen psv en dat was heel erg matig
Mocht je het interessant vinden:

IJzersterke pot van Antony.

Mikasa

Internationale Legende
Ik beoordeel m tegen bijvoorbeeld psv, en een gemaakte back als Mauro had 'm compleet in z'n zak.. de rest is niet zo relevant
Eerlijk is eerlijk. Een speler kan je niet liggen of je kunt je dag een keer je dag niet hebben.

Bovenaan Onderaan