Dit zijn de spelers die ons echt beter maken. Ze pakken in ieder geval door. Bij ons zijn het alweer enkel geruchten over oud spelers.
De keeper van Anderlecht hadden ze allang moeten hebben nu. Ze wachten gewoon weer op een uitgaande transfer en lopen weer achter de feiten aan.
Doan was niet eens voor de basis.
 
Ajax is schijnbaar heel geinteresseerd in Teun Koopmeiners. Dat kan Brainz volgens mij niet bekoren, maar ik zou het wel een sterke move van Ajax vinden. Goeie voetballer.
Taylor gaat komend seizoen een basisplaats pakken. Koopmeiners zal met zijn prijskaartje niet gehaald worden voor de bank, dus dan moet je hem opstellen. Hoop dat er een ander type naast Taylor komt te staan. Het liefst Kudus als hij blessurevrij blijft. Buiten dat vind ik Koopmeiners idd niet goed genoeg. Mooie trap met links, maar wmb te traag in alles. Hij zou voetballend al een hele verbetering zijn tov Alvarez, maar dat zegt niet zo veel.

Hoop overigens dat Haller en Alvarez verkocht worden. Meer gaat Ajax voor deze twee spelers niet vangen in de toekomst; ideaal moment om door te selecteren. Maar ik zie het alweer helemaal gebeuren dat de parels waarvan ik niet wil dat ze weggaan verkocht worden (Timber, Antony, Martinez) en de betonvoetballers blijven (Haller, Alvarez, Klaassen).
 
Docu op espn over Ajax 1972.

Met een dikke samenvatting van de finale tegen Inter begeleidt met commentaar van Van Basten en Swart.
Best leuk om naar te kijken. Vooral de wedstrijdbeelden (redelijk snel spel, maar ik neem aan dat ze er vanaf gaan tegen de subtopploegen van nu. Ik schat zo in dat FC Groningen-nu er wel van wint).
Ook het commentaar en duiding van Van Basten is leuk. Vergelijken van het heden met het verleden en daar dan een brug tussen slaan is altijd top.

Maar die Swart. Mijn hemel. Ik ken niemand die het zo met zichzelf getroffen heeft als die man. Vreselijk. Het blijkt dat die man helemaal niet seniel is op dit moment, vroeger sprak hij ook al zo zie ik tijdens een interview van toen met hem.
Jeroen Krabbé kan bij lange na niet in zijn schaduw staan.

Erg jammer van deze verder leuke docu.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.

Most punchable face.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.
Dit kan toch niet :ROFL:
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.
Haha ik wou het net posten, maar dan in het Nederlands Elftal topic - of Belgisch voetbal.

Maar inderdaad, wat een absurde uitspraken. De titel is niet eens het ergste wat hij gezegd heeft.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.
Noa Lang, wie kent hem niet, Noa Lang is een echte ajacied.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.

Wat dat betreft toch de perfecte ajax speler
 
Haha ik wou het net posten, maar dan in het Nederlands Elftal topic - of Belgisch voetbal.

Maar inderdaad, wat een absurde uitspraken. De titel is niet eens het ergste wat hij gezegd heeft.
Wat een kerel. Milan zou wat dat betreft goed zijn. Ibrahimovic moet qua woorden toch vervangen worden. Qua voetbal komt ie niet in de buurt.
 

Ik plaats het maar even hier omdat het een ex Ajax speler is maar gadverdamme wat een blaaskaak. Nog nooit zoveel arrogantie gelezen in een artikel. Deze jongen is echt teveel gepamperd. Blij dat ie weg is.
Soms krijgt de verkeerde jeugdspeler een hartstilstand of gaat dit te ver?
 
Terug
Bovenaan Onderaan