Soms krijgt de verkeerde jeugdspeler een hartstilstand of gaat dit te ver?

Nee joh, een seizoen op de tribune in Milan. Verhuurd worden aan Cremonese, daar niets klaarspelen en uitgefloten worden. Vervolgens verkocht worden aan SC Heerenveen en daar samen met Mo op de bank belanden. Iedere keer die zure bek van hem op TV, is veel mooier.
 
Ja, dat is te ver. Het is dat je het jezelf al afvraagt, anders had ik 'm gemeld.
Je mag hem melden hoor.
Wil hem best verwijderen maar met alle quotes waar hij in staat heeft dat weinig nut.
Verder vind ik hem niet zo schokkend, vond hem wel leuk gevonden eigenlijk.
 
Je mag hem melden hoor.
Wil hem best verwijderen maar met alle quotes waar hij in staat heeft dat weinig nut.
Verder vind ik hem niet zo schokkend, vond hem wel leuk gevonden eigenlijk.
Ik heb hier ook vaak vergelijkbare harde grappen gezien. Het is niet zo dat je het tegen de moeder van Lang zegt.
Hoewel die het waarschijnlijk eens met je zal zijn. Of gaat dit te ver? ;)
 
Je mag hem melden hoor.
Wil hem best verwijderen maar met alle quotes waar hij in staat heeft dat weinig nut.
Verder vind ik hem niet zo schokkend, vond hem wel leuk gevonden eigenlijk.
Nouri grapjes zijn voor 15 jarige wannabe hooligans zonder zelfvertrouwen.

Een paar jaar terug begon ook zo'n groepje jochies over Nouri te zingen. Wat volwassener mensen verzochten hen vriendelijk maar dringend om gewoon hun smoel te houden. Werd ik vrolijk van
 
Nouri grapjes zijn voor 15 jarige wannabe hooligans zonder zelfvertrouwen.

Een paar jaar terug begon ook zo'n groepje jochies over Nouri te zingen. Wat volwassener mensen verzochten hen vriendelijk maar dringend om gewoon hun smoel te houden. Werd ik vrolijk van
Nou als ik het niveau op het forum zie dan is de doorsnee forummer niet veel ouder of wijzer, maar goed ik neem hem wel terug.
 
Nou als ik het niveau op het forum zie dan is de doorsnee forummer niet veel ouder of wijzer, maar goed ik neem hem wel terug.
Sorry, ik vind grapjes over iemand die een kastplantje is gewoon iets te ver gaan. Zegt niets over je andere bijdragen want die kan ik vaak wel waarderen. Vaak op het randje en dit keer er overheen (imo), kan gebeuren toch?
 
Sorry, ik vind grapjes over iemand die een kastplantje is gewoon iets te ver gaan. Zegt niets over je andere bijdragen want die kan ik vaak wel waarderen. Vaak op het randje en dit keer er overheen (imo), kan gebeuren toch?
Snap je punt hoor. Soms vergeet ik inderdaad of het wel of niet kan. Zal er in de toekomst opletten. Ondanks dat ik het wel vind kunnen als een grap besef ik dat niet iedereen daar zo in staat. Zal er op letten.
 
Sorry, ik vind grapjes over iemand die een kastplantje is gewoon iets te ver gaan. Zegt niets over je andere bijdragen want die kan ik vaak wel waarderen. Vaak op het randje en dit keer er overheen (imo), kan gebeuren toch?
Maar feitelijk gaat de grap niet ten koste van Nouri, wat dat betreft vind ik m op en niet over het randje.
 
Snap je punt hoor. Soms vergeet ik inderdaad of het wel of niet kan. Zal er in de toekomst opletten. Ondanks dat ik het wel vind kunnen als een grap besef ik dat niet iedereen daar zo in staat. Zal er op letten.
Ik snap de grap/ het grappige eigenlijk niet? Het is gewoon grof, (waar ik niet perse een probleem mee heb), wat zou kunnen werken als het zo over de top grof is dat het duidelijk een grap is maar dat is het ( voor mij) ook niet. Het is gewoon een verwensing? Geen grap?
 
Ik snap de grap/ het grappige eigenlijk niet? Het is gewoon grof, (waar ik niet perse een probleem mee heb), wat zou kunnen werken als het zo over de top grof is dat het duidelijk een grap is maar dat is het ( voor mij) ook niet. Het is gewoon een verwensing? Geen grap?
Ik heb al geantwoord dus begrijp je vraagtekens niet in deze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan