Ik denk dat we het wel eens kunnen worden dat die CL wedstrijden tegen Juve, Real en Dortmund van hoog niveau waren toch? Vooral dat jaar dat ze de halve finale CL haalden vond ik het leuk om naar ze te kijken. Veel sympathieke jongens als Schone, De Ligt en Frenkie. Dat sympathieke is er tegenwoordig wel vanaf, dat wel.

In de ED kijk ik eigenlijk vrijwel nooit naar Ajax, behalve als ze tegen ons spelen
Feyenoord ajax kijk ik ook en meestal Utrecht ajax for obvious reasons
 
Luister net naar EtH. Goh, wat is die met zijn ploeg meegegaan in vervelend gedrag. Vond hem vroeger altijd wel sympathiek.

Hij praat alsof hij rollend weer het veld ingaat om een blessure te veinzen om aan het einde van de wedstrijd huppelend voor het vak van de tegenstander te gaan lopen juichen.

Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Zoiets?
 
Luister net naar EtH. Goh, wat is die met zijn ploeg meegegaan in vervelend gedrag. Vond hem vroeger altijd wel sympathiek.

Hij praat alsof hij rollend weer het veld ingaat om een blessure te veinzen om aan het einde van de wedstrijd huppelend voor het vak van de tegenstander te gaan lopen juichen.

Waar je mee omgaat, word je mee besmet. Zoiets?
Dus Mo zijn insta-Ajax vriendjes hadden dus toch effect gehad..
 
Las een interview met vd Sar waarin hij zei soms zichzelf af te vragen waar die het allemaal voor doet. Moet altijd lachen als voetballers of trainers of in dit geval een directeurtje in de voetbalwereld dit roept. Vd Sar die geen twee complete zinnen kan maken, die Ten Hag naar voren schoof in de moeilijke tijden maar een duik nam op het gras toen Ajax won en allerlei filmpjes van zichzelf postte op de Instagram, vd Sar die toch gewoon Overmars een contract wilde bieden ondanks de klachten van vrouwen, vd Sar die nu niet wil meewerken aan het onderzoek, vd Sar die 3 jaar heeft meegelopen om directeurtje te kunnen spelen bij Ajax, ja die vd Sar zegt wel eens tegen zijn vrouw: waar doe ik het allemaal voor??
 
Las een interview met vd Sar waarin hij zei soms zichzelf af te vragen waar die het allemaal voor doet. Moet altijd lachen als voetballers of trainers of in dit geval een directeurtje in de voetbalwereld dit roept. Vd Sar die geen twee complete zinnen kan maken, die Ten Hag naar voren schoof in de moeilijke tijden maar een duik nam op het gras toen Ajax won en allerlei filmpjes van zichzelf postte op de Instagram, vd Sar die toch gewoon Overmars een contract wilde bieden ondanks de klachten van vrouwen, vd Sar die nu niet wil meewerken aan het onderzoek, vd Sar die 3 jaar heeft meegelopen om directeurtje te kunnen spelen bij Ajax, ja die vd Sar zegt wel eens tegen zijn vrouw: waar doe ik het allemaal voor??
Waar doe ik dit allemaal voor? Ik krijg toch alleen maar gezeik en nu Ten Hag weg is, kan ik hem niet meer naar voren schuiven. :sad:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Las een interview met vd Sar waarin hij zei soms zichzelf af te vragen waar die het allemaal voor doet. Moet altijd lachen als voetballers of trainers of in dit geval een directeurtje in de voetbalwereld dit roept. Vd Sar die geen twee complete zinnen kan maken, die Ten Hag naar voren schoof in de moeilijke tijden maar een duik nam op het gras toen Ajax won en allerlei filmpjes van zichzelf postte op de Instagram, vd Sar die toch gewoon Overmars een contract wilde bieden ondanks de klachten van vrouwen, vd Sar die nu niet wil meewerken aan het onderzoek, vd Sar die 3 jaar heeft meegelopen om directeurtje te kunnen spelen bij Ajax, ja die vd Sar zegt wel eens tegen zijn vrouw: waar doe ik het allemaal voor??
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Een ongelofelijk domme opmerking, waarmee hij aangeeft dat hij totaal niet kan aanvoelen hoe deze zaak ligt.

Johan die een ranzig verhaal vertelt van iets wat hij, misschien maar wie gelooft er nou dat hij het daadwerkelijk, 100 jaar geleden gedaan heeft staat volgens Erik gelijk aan iemand die daadwerkelijk recent nog collega's van hem heeft lastiggevallen.
 
Las een interview met vd Sar waarin hij zei soms zichzelf af te vragen waar die het allemaal voor doet. Moet altijd lachen als voetballers of trainers of in dit geval een directeurtje in de voetbalwereld dit roept. Vd Sar die geen twee complete zinnen kan maken, die Ten Hag naar voren schoof in de moeilijke tijden maar een duik nam op het gras toen Ajax won en allerlei filmpjes van zichzelf postte op de Instagram, vd Sar die toch gewoon Overmars een contract wilde bieden ondanks de klachten van vrouwen, vd Sar die nu niet wil meewerken aan het onderzoek, vd Sar die 3 jaar heeft meegelopen om directeurtje te kunnen spelen bij Ajax, ja die vd Sar zegt wel eens tegen zijn vrouw: waar doe ik het allemaal voor??
Ik vond zijn opmerking over het feit dat de huldiging niet in de stad kon plaatsvinden ook geweldig. "Wij vinden het ook niet leuk, maar we hebben ermee te dealen", waarmee hij Halsema lekker voor de bus gooit. Het zijn de fans van ZIJN club die er een puinhoop van maken. Het zijn de fans van ZIJN club die ervoor zorgen dat er een overmacht aan politie en beveiliging nodig is om te zorgen dat het niet mis gaat. Daarover geen woord. Nee, het is de schuld van de stad dat wij geen feestje kunnen houden. De club is onaantastbaar volgens de medewerkers. Mooie cultuur.....
 
Ik vond zijn opmerking over het feit dat de huldiging niet in de stad kon plaatsvinden ook geweldig. "Wij vinden het ook niet leuk, maar we hebben ermee te dealen", waarmee hij Halsema lekker voor de bus gooit. Het zijn de fans van ZIJN club die er een puinhoop van maken. Het zijn de fans van ZIJN club die ervoor zorgen dat er een overmacht aan politie en beveiliging nodig is om te zorgen dat het niet mis gaat. Daarover geen woord. Nee, het is de schuld van de stad dat wij geen feestje kunnen houden. De club is onaantastbaar volgens de medewerkers. Mooie cultuur.....
Ik snap ook niet zo goed waarom de gemeente die beveiligers moet regelen. Dat kan Ajax toch zelf doen, het is toch hun feest? De gemeente stelt het museumplein al beschikbaar, dat lijkt me meer dan voldoende.
Of is dat gebruikelijk? Ik neem aan dat een festival als bijvoorbeeld Pinkpop dat ook zelf moet regelen? 't Is potverdriedubbeltjes wel mijn belastinggeld, he:xp:
 
Het siert hem dat hij loyaliteit toont aan z'n voormalige collega waarmee hij schijnbaar een goede band mee heeft/had, maar dit nu roepen is wel misplaatst.

Ik geloof dat Overmars uiteindelijk wel een 2e kans verdient, waar dan ook dit zal zijn, maar dat alleen als Overmars zich anders presenteert over dit onderwerp dan hij tot op heden heeft gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan