Het is goed voor de ontwikkeling van Ten Hag als mens en als trainer dat hij nu naar een club als M United gaat: vergane glorie en weer ik opbouw. Hij kan daar momenteel niet gaan roepen: we are Manchester United! Want dan hoort ie terug: who the f is Man United?
En uitspraken zoals hij hier doet over Overmars, kan daar echt niet! Dan wordt je gewoon achtervolgt door de tabloids en heb je geen leven meer. Veel trainers denken dat ze alles kunnen zeggen nadat ze succesvol zijn geweest. Dat is een misvatting. Want nog altijd ben je alleen succesvol als voetbaltrainer en ben je daarom alleen op 1 vlak goed ontwikkeld. Op alle andere vlakken scoor je vaak een onvoldoende en Ten Hag bewijst dat. Daarom is het goed dat de bubbel waarin hij verkeerde even doorgeprikt wordt straks. Ik gun alle NLse trainers hun succes in het buitenland ongeacht waar ze hebben gecoacht. Ten Hag is de eerste NLse trainer voor wie ik het niet erg zou vinden als hij helemaal op zijn bek gaat. En dat komt allemaal door zijn houding van dit seizoen. Hij is zelf heel erg gaan geloven dat hij heel veel voorstelt…
 
:maniac: Het siert hem dat hij loyaliteit toont aan z'n voormalige collega waarmee hij schijnbaar een goede band mee heeft/had, maar dit nu roepen is wel misplaatst.

Ik geloof dat Overmars uiteindelijk wel een 2e kans verdient, waar dan ook dit zal zijn, maar dat alleen als Overmars zich anders presenteert over dit onderwerp dan hij tot op heden heeft gedaan.
Ik vind sowieso dat er over het algemeen zeer zwaar gestraft wordt in de huidige cancel cultuur. Vroeger werd een proces afgewacht en daarna pas werd de straf verzonnen.

Nu wordt je carrière al afgebroken wanneer geruchten naar buiten komen. Veel andere invloeden anders dan de rechtbank zorgen er nu voor dat de mensen gestraft worden. Niet hoe het hoort vind ik.

Even een notitie: ik praat hier absoluut het gedrag niet goed van Overmars maar de gang van zaken ben ik het niet mee eens. Neem ook Johnny Depp bijv. Die is al klaar bij Disney voor de rechtszaak is begonnen.


Afijn dit gaat helemaal niet meer over Ajax.
 
Ik vind sowieso dat er over het algemeen zeer zwaar gestraft wordt in de huidige cancel cultuur. Vroeger werd een proces afgewacht en daarna pas werd de straf verzonnen.

Nu wordt je carrière al afgebroken wanneer geruchten naar buiten komen. Veel andere invloeden anders dan de rechtbank zorgen er nu voor dat de mensen gestraft worden. Niet hoe het hoort vind ik.

Even een notitie: ik praat hier absoluut het gedrag niet goed van Overmars maar de gang van zaken ben ik het niet mee eens. Neem ook Johnny Depp bijv. Die is al klaar bij Disney voor de rechtszaak is begonnen.


Afijn dit gaat helemaal niet meer over Ajax.
Eens.

Overmars heeft niet iemand vermoord ofzo. Binnen het brede spectrum van misdrijven is een dickpic vrij onschuldig. Een passende straf en oprechte excuses naar de slachtoffer(s) zou wat mij betreft voldoende moeten zijn.
 
Eens.

Overmars heeft niet iemand vermoord ofzo. Binnen het brede spectrum van misdrijven is een dickpic vrij onschuldig. Een passende straf en oprechte excuses naar de slachtoffer(s) zou wat mij betreft voldoende moeten zijn.
In ieder geval iets wat door de juiste instantie (rechtbank) is bepaald
 
Om het topic weer wat meer naar voetbal te krijgen i.p.v. alle randzaken wat betreft Ajax.

Ik kijk zelf heel erg uit naar het volgende seizoen. Een nieuwe trainer, een aantal bekende en bepalende spelers weg wat weer ruimte zal bieden voor nieuwe spelers/jeugd die mogelijk door kan breken.

Uiteraard onzekere tijden zonder garantie dat komend seizoen weer goede prestaties zal opleveren in de CL en competitie, maar een nieuwe start onder een nieuwe trainer geeft altijd weer een leuke dynamiek. Ben benieuwd hoe het elftal eruit zal zien begin september.
 
Dus het feit dat hij zelf is opgestapt zegt helemaal niets? Het is geen Gundogan die aan de kant werd gezet op basis van de wat eenzijdige verhalen.
Ik ging ook meer in op de algemene cancel cultuur van nu, niet specifiek op situatie Overmars. In dit geval was het opstappen of ontslag terecht, maar vind het bullshit dat hij nu wordt gedemoniseerd
 
Ten Hag is een pleurishond, Mo beetje laten invallen in de beker maar daarna geen minuut meer gunnen in het 1e. 0.0 respect voor iemand die zo met een jonge jongen omgaat.
Ik weet dat alles wat betreft Ajax, Ten Hag of Ihattaren kut is, maar wat vinden jullie het grote probleem hier? Ik heb mij laten vertellen dat een coach nog altijd bepaalt wanneer hij jeugdspelers gebruikt en voor hoelang. Dat het geen speeltuin is en dat jonge speler enkele minuten gewoon moeten zien als beloningen. Wat maakt Ten Hag hierom een pleurishond? Wat is het verschil tussen hem en Schmidt die Bakayoko voor de laatste wedstrijd alleen maar een paar seconden in 2 wedstrijden gaf?
 
Ik weet dat alles wat betreft Ajax, Ten Hag of Ihattaren kut is, maar wat vinden jullie het grote probleem hier? Ik heb mij laten vertellen dat een coach nog altijd bepaalt wanneer hij jeugdspelers gebruikt en voor hoelang. Dat het geen speeltuin is en dat jonge speler enkele minuten gewoon moeten zien als beloningen. Wat maakt Ten Hag hierom een pleurishond? Wat is het verschil tussen hem en Schmidt die Bakayoko voor de laatste wedstrijd alleen maar een paar seconden in 2 wedstrijden gaf?
Dat Ten Hag Ihattaren alleen maar bracht om wannabe-Bayern gedrag te vertonen en om PSV te jennen. Anders had ie erna ook wel minuten gemaakt.

Oja en hij heeft het verkeerde shirtje aan
 
Dat Ten Hag Ihattaren alleen maar bracht om wannabe-Bayern gedrag te vertonen en om PSV te jennen. Anders had ie erna ook wel minuten gemaakt.
Gewoon een aanname. Net als Bakayoko leek Ihattaren ineens op dreef, met o.a. een hattrick. En heel veel andere opties op de RV hadden ze niet. Om een andere aanname te maken: Schmidt liet Bakayoko alleen spelen om zijn lijst te vullen met de volgende speler die hij een debuut gaf.
Oja en hij heeft het verkeerde shirtje aan
Vooral dit denk ik. Een beetje hypocriet maar goed.
 
Gewoon een aanname. Net als Bakayoko leek Ihattaren ineens op dreef, met o.a. een hattrick. En heel veel andere opties op de RV hadden ze niet. Om een andere aanname te maken: Schmidt liet Bakayoko alleen spelen om zijn lijst te vullen met de volgende speler die hij een debuut gaf.

Vooral dit denk ik. Een beetje hypocriet maar goed.
Nu als het om Ajax gaat vallen over een aanname over Ten Hag, maar in de rest van het seizoen wel hele tijd aannames en tirades over Schmidt.. Is goed he
 
Nu als het om Ajax gaat vallen over een aanname over Ten Hag, maar in de rest van het seizoen wel hele tijd aannames en tirades over Schmidt.. Is goed he
En jij doet het omgekeerde.. Ik heb misschien één aanname gemaakt dit hele seizoen? Niet de hele tijd aannames gemaakt zoals jij stelt. Noem anders een paar aannames op die ik gemaakt heb als je denkt dat ik lieg. Ik heb hem vaak bekritiseert om zijn keuzes, dat is iets anders dan een aanname maken.
 
En jij doet het omgekeerde.. Ik heb misschien één aanname gemaakt dit hele seizoen? Niet de hele tijd aannames gemaakt zoals jij stelt. Noem anders een paar aannames op die ik gemaakt heb als je denkt dat ik lieg. Ik heb hem vaak bekritiseert om zijn keuzes, dat is iets anders dan een aanname maken.
Ik zie je al het hele seizoen alles afzeiken wat met PSV te maken heeft ja
 
Ik zie je al het hele seizoen alles afzeiken wat met PSV te maken heeft ja
Ik heb genoeg positieve dingen gezegd over Schmidt. Ik ga niet geforceerd positieve dingen zeggen omdat hij de huidige coach is. Maar ik zie hoe het hier is bij velen, als je een beetje veel kritiek geeft, ben je alles weer aan het afzeiken. Sorry dat ik uiteindelijk niet tevreden ben over het gehele seizoen.

Maar terug naar mijn punt, die je hier toch een beetje bewezen hebt. Ten Hag lijkt hier afgerekend te worden om iets maar vooral om een ander onderliggende reden dan de 'daad' zelf.
 
Gewoon een aanname. Net als Bakayoko leek Ihattaren ineens op dreef, met o.a. een hattrick. En heel veel andere opties op de RV hadden ze niet. Om een andere aanname te maken: Schmidt liet Bakayoko alleen spelen om zijn lijst te vullen met de volgende speler die hij een debuut gaf.

Vooral dit denk ik. Een beetje hypocriet maar goed.
Ik vind dat je nu doet of je debiel bent. Sorry dat ik het zo zeg overigens. Je weet namelijk heel erg goed waarom Ten Hag Mo voor 5 minuten liet invallen. Net als jij ook heel goed weet dat er al weken lang over deze invalbeurt werd gesproken op de sociale media en door de Ajax watchers etc: de fans van Ajax zien Ihattaren graag scoren in de bekerfinale tegen PSV.
Je weet ook dat twee weken voor deze invalbeurt Ten Hag nog had geroepen dat Ihattaren eerst moest weer leren rennen op topniveau.. En je weet nu dat die 5 minuten tegen PSV de enige minuten zijn die hij van Ten Hag heeft gekregen. Als je al deze gebeurtenissen als toevalligheden ziet, dan mag dat maar ga mensen die weten dat 1+1, een 2 is niet bestempelen als hypocriet en kom vooral niet met een vergelijking met Bakayoku en Schmidt want dat slaat echt kant noch wal!
 
Ik vond zijn opmerking over het feit dat de huldiging niet in de stad kon plaatsvinden ook geweldig. "Wij vinden het ook niet leuk, maar we hebben ermee te dealen", waarmee hij Halsema lekker voor de bus gooit. Het zijn de fans van ZIJN club die er een puinhoop van maken. Het zijn de fans van ZIJN club die ervoor zorgen dat er een overmacht aan politie en beveiliging nodig is om te zorgen dat het niet mis gaat. Daarover geen woord. Nee, het is de schuld van de stad dat wij geen feestje kunnen houden. De club is onaantastbaar volgens de medewerkers. Mooie cultuur.....
Misschien het feestje voortaan in Zeist vieren. Dan is het snel afgelopen met de VAR/scheidsrechterlijke voordeeltjes.
 
Ik vind sowieso dat er over het algemeen zeer zwaar gestraft wordt in de huidige cancel cultuur. Vroeger werd een proces afgewacht en daarna pas werd de straf verzonnen.

Nu wordt je carrière al afgebroken wanneer geruchten naar buiten komen. Veel andere invloeden anders dan de rechtbank zorgen er nu voor dat de mensen gestraft worden. Niet hoe het hoort vind ik.

Even een notitie: ik praat hier absoluut het gedrag niet goed van Overmars maar de gang van zaken ben ik het niet mee eens. Neem ook Johnny Depp bijv. Die is al klaar bij Disney voor de rechtszaak is begonnen.


Afijn dit gaat helemaal niet meer over Ajax.
Ik ben het hier niet mee eens.

Overmars heeft zelf aangegeven te stoppen in overleg met de raad van commissarissen. Dit was nog voordat de media of iemand anders heb uberhaupt kon cancelen. Hierna heeft zowel Ajax als Overmars uitermate slecht op gereageerd. In alle communicatie.

In 2 maanden na zijn ontslag is Overmars alweer begonnen aan een nieuwe job (welke cancel culture). Dit terwijl de beste man niet mee werkt aan een onderzoek wat naar hem en Ajax loopt. 2 maanden is veelste kort om je gedrag te veranderen.

Nee, Overmars heeft gewoon aangegeven schuldig te zijn. Laten we hem niet gaan vergelijken met andere voorbeelden zoals Johnny Depp.
 
Ik vind dat je nu doet of je debiel bent. Sorry dat ik het zo zeg overigens. Je weet namelijk heel erg goed waarom Ten Hag Mo voor 5 minuten liet invallen. Net als jij ook heel goed weet dat er al weken lang over deze invalbeurt werd gesproken op de sociale media en door de Ajax watchers etc: de fans van Ajax zien Ihattaren graag scoren in de bekerfinale tegen PSV.
Je weet ook dat twee weken voor deze invalbeurt Ten Hag nog had geroepen dat Ihattaren eerst moest weer leren rennen op topniveau.. En je weet nu dat die 5 minuten tegen PSV de enige minuten zijn die hij van Ten Hag heeft gekregen. Als je al deze gebeurtenissen als toevalligheden ziet, dan mag dat maar ga mensen die weten dat 1+1, een 2 is niet bestempelen als hypocriet en kom vooral niet met een vergelijking met Bakayoku en Schmidt want dat slaat echt kant noch wal!
Oh, want met Bakayoko was dat anders? Kijk even terug hoe vaak Bakayoko door supporters, kanalen en wat dan ook naar PSV 1 werd gepraat. Rik en Aad hebben daar ook een podcast aan gewijd. Ajax fans zien Ihattaren net zo graag scoren als PSV fans Bakayoko een goed debuut zien maken. So what? Coaches kijken niet naar wat op de socials gezegd wordt behalve Ten Hag? Dus als Ten Hag zegt dat iemand niet fit, moet hij niet fit zijn, maar als Schmidt/de PSV kanalen zeggen dat iemand fit is, die uiteindelijk pas maanden later fit is dan kan het tactiek zijn (letterlijk hier op dit forum gezegd). Ik zie iets wat mij raar lijkt, een beetje hypocriet neigt en probeer het aan te kaarten. Maar gelijk schop ik tegen de schenen hier..
Die sorry mag je trouwens terugnemen. Mij voor debiel uitmaken.. Van wat ik van jou gezien heb, misschien is jou haat jegens Ten hag wat jouw bril een beetje gekleurd maakt in deze.
 
Eens.

Overmars heeft niet iemand vermoord ofzo. Binnen het brede spectrum van misdrijven is een dickpic vrij onschuldig. Een passende straf en oprechte excuses naar de slachtoffer(s) zou wat mij betreft voldoende moeten zijn.
Sorry om het toch nog even terug te halen. Maar ik vind dat je het hier wel het probleem (wellicht onbewust) bagatelliseert. Een Dick pic is het enigste wat naar buiten is gebracht. De exacte situatie is nog onbekend omdat Ajax en Overmars niet meewerken.

Maar een directeur zijn positie misbruikt om vrouwelijke collega's te onderdrukken (machtsmisbruik) vind ik kwalijk. Een dickpic hoort niet op de werkvloer. Natuurlijk hoeft ie niet 25 jaar de gevangenis is als een moordenaar. Maar hij mag echt wel aangesproken worden op zijn gedrag en een nieuwe job in zijn een korte tijd vind ik erg ongeloofwaardig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Oh, want met Bakayoko was dat anders? Kijk even terug hoe vaak Bakayoko door supporters, kanalen en wat dan ook naar PSV 1 werd gepraat. Rik en Aad hebben daar ook een podcast aan gewijd. Ajax fans zien Ihattaren net zo graag scoren als PSV fans Bakayoko een goed debuut zien maken. So what? Coaches kijken niet naar wat op de socials gezegd wordt behalve Ten Hag? Dus als Ten Hag zegt dat iemand niet fit, moet hij niet fit zijn, maar als Schmidt/de PSV kanalen zeggen dat iemand fit is, die uiteindelijk pas maanden later fit is dan kan het tactiek zijn (letterlijk hier op dit forum gezegd). Ik zie iets wat mij raar lijkt, een beetje hypocriet neigt en probeer het aan te kaarten. Maar gelijk schop ik tegen de schenen hier..
Die sorry mag je trouwens terugnemen. Mij voor debiel uitmaken.. Van wat ik van jou gezien heb, misschien is jou haat jegens Ten hag wat jouw bril een beetje gekleurd maakt in deze.
Om te beginnen over het laatste: oké wat jij wil… En haat tegen Ten Hag?? Lees dit topic van bladzijdes eerder en lees hoe vaak ik hier bestempel ben als fan van hem en Ajax……… En als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik het over zijn houding van dit seizoen heb en een totaalplaatje schets van allerlei zaken die een rol spelen daarin. Als je die feiten kunt weerleggen graag! Wel heel makkelijk he om gelijk te zeggen dat iemand maar haat heeft jegens diegene die bekritiseerd wordt.. Zo te zien haat jij Schmidt en ik zelf ook….
Verder slaat je verhaal over Bakayoku opnieuw nergens op en gaat je vergelijking tussen hem en de situatie Mo bij Ajax volledig mank. Bakayoku stond geen 1,5 jaar stil en Schmidt heeft nooit geroepen dat ie eerst moest leren rennen en Bakayoku is niet een speler die juist en alleen gehaald is om de concurrent te naaien.
Edit: ik heb nooit gezegd dat je debiel bent dus opnieuw lees je niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan