Ik ben het hier niet mee eens.

Overmars heeft zelf aangegeven te stoppen in overleg met de raad van commissarissen. Dit was nog voordat de media of iemand anders heb uberhaupt kon cancelen. Hierna heeft zowel Ajax als Overmars uitermate slecht op gereageerd. In alle communicatie.

In 2 maanden na zijn ontslag is Overmars alweer begonnen aan een nieuwe job (welke cancel culture). Dit terwijl de beste man niet mee werkt aan een onderzoek wat naar hem en Ajax loopt. 2 maanden is veelste kort om je gedrag te veranderen.

Nee, Overmars heeft gewoon aangegeven schuldig te zijn. Laten we hem niet gaan vergelijken met andere voorbeelden zoals Johnny Depp.
Nogmaals: ik heb het over cancel cultuur in het algemeen. En dan is Depp een perfect voorbeeld
 
Ik weet dat alles wat betreft Ajax, Ten Hag of Ihattaren kut is, maar wat vinden jullie het grote probleem hier? Ik heb mij laten vertellen dat een coach nog altijd bepaalt wanneer hij jeugdspelers gebruikt en voor hoelang. Dat het geen speeltuin is en dat jonge speler enkele minuten gewoon moeten zien als beloningen. Wat maakt Ten Hag hierom een pleurishond? Wat is het verschil tussen hem en Schmidt die Bakayoko voor de laatste wedstrijd alleen maar een paar seconden in 2 wedstrijden gaf?
Als je dat al niet ziet heeft verder praten geen zin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Sorry om het toch nog even terug te halen. Maar ik vind dat je het hier wel het probleem (wellicht onbewust) bagatelliseert. Een Dick pic is het enigste wat naar buiten is gebracht. De exacte situatie is nog onbekend omdat Ajax en Overmars niet meewerken.

Maar een directeur zijn positie misbruikt om vrouwelijke collega's te onderdrukken (machtsmisbruik) vind ik kwalijk. Een dickpic hoort niet op de werkvloer. Natuurlijk hoeft ie niet 25 jaar de gevangenis is als een moordenaar. Maar hij mag echt wel aangesproken worden op zijn gedrag en een nieuwe job in zijn een korte tijd vind ik erg ongeloofwaardig.
Mijn oordeel is inderdaad gebaseerd op de informatie wat tot op heden bekend is, wat naar mijn idee ook fair is. Ik kan wel zelf gaan bedenken wat hij allemaal nog meer gedaan zou kunnen hebben, maar dat laat ik aan de Nederlandse roddelpers over.

Als het enkel dickpics zijn geweest, dan vind ik het eerlijk gezegd wel meevallen en niet te vergelijken met bijv. een Ali B waar vrouwen echt betast zouden zijn geweest.
 
Dat Ten Hag Ihattaren alleen maar bracht om wannabe-Bayern gedrag te vertonen en om PSV te jennen. Anders had ie erna ook wel minuten gemaakt.

Oja en hij heeft het verkeerde shirtje aan
Nee, dit gaat veel verder, met name hoe hier met een speler die al redelijk fragiel is gebleken op mentaal vlak wordt omgegaan.
Begrijp mij goed, wat mij betreft zie ik Mo nooit meer voetballen, maar de mens Mo gun ik meer dan hoe ze hem bij ajaks gebruikt/misbruikt hebben in de bekerfinale.
 
Is dit de speld of echt?
Een kop uit het Parool.

De nuance zit 'm in het "op termijn".
"Erik ten Hag vindt dat er op termijn een weg terug naar Ajax zou moeten kunnen zijn voor Marc Overmars. Dat zei de trainer daags voor zijn laatste werkdag bij de club."
 
Nee, dit gaat veel verder, met name hoe hier met een speler die al redelijk fragiel is gebleken op mentaal vlak wordt omgegaan.
Begrijp mij goed, wat mij betreft zie ik Mo nooit meer voetballen, maar de mens Mo gun ik meer dan hoe ze hem bij ajaks gebruikt/misbruikt hebben in de bekerfinale.
Mo leek zich anders prima op z'n plek te voelen tijdens de kampioensviering.

Met een goede voorbereiding deze zomer zie ik hem wel meer minuten maken komend seizoen.
 
Om te beginnen over het laatste: oké wat jij wil… En haat tegen Ten Hag?? Lees dit topic van bladzijdes eerder en lees hoe vaak ik hier bestempel ben als fan van hem en Ajax……… En als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik het over zijn houding van dit seizoen heb en een totaalplaatje schets van allerlei zaken die een rol spelen daarin. Als je die feiten kunt weerleggen graag! Wel heel makkelijk he om gelijk te zeggen dat iemand maar haat heeft jegens diegene die bekritiseerd wordt.. Zo te zien haat jij Schmidt en ik zelf ook….
Verder slaat je verhaal over Bakayoku opnieuw nergens op en gaat je vergelijking tussen hem en de situatie Mo bij Ajax volledig mank. Bakayoku stond geen 1,5 jaar stil en Schmidt heeft nooit geroepen dat ie eerst moest leren rennen en Bakayoku is niet een speler die juist en alleen gehaald is om de concurrent te naaien.
Edit: ik heb nooit gezegd dat je debiel bent dus opnieuw lees je niet goed.
Oke, geen haat dan.. op zn minst een hekel aan, of ga je ook nog zeggen dat dat niet klopt.. hoe vaak je jezelf als fan bestempelt? De laatste paar berichten ben je hem alleen maar arrogant en wat nog meer aan het noemen. Nauwelijks positiviteit te bekennen. Of ja, daar sla ik ook maar weer de plank mis.. :rolleyes: Leg maar in de volgende reactie uit waarom.

Jij maakt ook alleen maar aannames over de reden waarom Ajax hem overneemt. Alleen om PSV te stangen, ja hoor.. het kan niet zo zijn dat ze het willen uitproberen, een huurperiode met een kleine 2M optie tot koop.. Gekkenwerk.


Even een aantal reacties op dit forum in de winter, voor Ihattaren naar Ajax ging. Kijk ook even naar de likes. Best een aantal die er niet zo erg naar tegen opkeken om hem weer terug te halen naar PSV. En Brainz die hem graag naar Ajax zag komen. Maar nee, dan is het natuurlijk weer anders dan als de Ajax directie dat wil om (vul random reden hier in). Die willen dat alleen om PSV te naaien.. En jij noemt Schmidt makkelijk calimero, wat noem je dit..

Vergelijking gaat volgens jou mank om een aantal dingen die nergens op slaan.. Allereerst lees jij zelf ook dingen wat ik schrijf niet, dus eerst dat doen voor jij mij ervan beschuldigd. Dat over niet kunnen rennen, daar heb ik al een voorbeeld van genoemd wat hier in dit forum zelf is besproken m.b.t. Schmidt. Nee je hebt me geen debiel genoemd, alleen stel je dat ik doe alsof, terwijl ik gewoon heeo serieus ben. Jij hebt het over makkelijk gebruiken van het woord haten als iemand het oneens met iemand is, maar iemand beschuldigen van doen alsof hij een debiel is omdat hij iets anders zegt, dat is wel de gewoonste zaak.. Is goed joh. (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan