Mikasa

Internationale Legende
Niet de 'klassieke' 4-3-3 dan. Ik herken het er i.i.g. totaal niet in. Het lijkt op 4-4-2. Ik ga zondag daar toch eens extra op letten.
Wat is klassiek? Niet met tegen de zijlijn geplakte buitenspelers inderdaad. Maar dat zie je nog weinig.

J.B.

Assistent Coach
Wat is klassiek? Niet met tegen de zijlijn geplakte buitenspelers inderdaad. Maar dat zie je nog weinig.
Doan is ook geen buitenspeler.. maar ik ga nog eens opletten.. ik dacht dat we dat 4-2-2-2 systeem nog steeds speelden..

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Lees zojuist dat Maeda van Utrecht met een gebroken been zit na de onzachte aanvaring met Martinez tijdens Utrecht-Ajax.
Hopelijk vergeet niemand van ons zijn scheenbeschermers zondag.
Ook altijd handig mocht er weer iemand ongestraft op je been gaan staan als je op de grond ligt. ;)

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Lees zojuist dat Maeda van Utrecht met een gebroken been zit na de onzachte aanvaring met Martinez tijdens Utrecht-Ajax.
Hopelijk vergeet niemand van ons zijn scheenbeschermers zondag.
Ook altijd handig mocht er weer iemand ongestraft op je been gaan staan als je op de grond ligt. ;)
De tackle van Martinez was perfect, de afloop zeer ongelukkig.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
De tackle van Martinez was perfect, de afloop zeer ongelukkig.
Dit is juist.
En blijkbaar zo bijzonder dat je het speciaal komt vernoemen.
Want over vele andere "minder perfecte" acties van hem en Alvarez en Tadic en Anthony kan beter gezwegen worden.
Net zoals jij nu ook doet over die schandalige actie waarop "meneer" Martinez probeert het been van Zahavi te breken.
Hopelijk durven Makkelie en VAR tegen dergelijke Ajax acties zondag wel op te treden.

Mentos

Dit is juist.
En blijkbaar zo bijzonder dat je het speciaal komt vernoemen.
Ik noem het omdat jij iets anders impliceerde met je opmerking "Hopelijk vergeet niemand zijn scheenbeschermers".

Want over vele andere "minder perfecte" acties van hem en Alvarez en Tadic en Anthony kan beter gezwegen worden.
Net zoals jij nu ook doet over die schandalige actie waarop "meneer" Martinez probeert het been van Zahavi te breken.
Hopelijk durven Makkelie en VAR tegen dergelijke Ajax acties zondag wel op te treden.
??

Mentos

Tsja, geen actieve herinnering daaraan? Dan houdt het op.
Los van het feit of ik die tackle kan herinneren of niet, waar komt die opmerking ineens vandaan? Ik zwijg ook over de karatetrap van Nigel de Jong in de WK-finale, maar die benoem je nu niet!

Bovenaan Onderaan