robpsv11

Grammatifaler
Als Johan Cruijf zou weten wat ik met hem anaal zou willen doen zou hij zich omdraaien in zijn graf!!

Het duurde effe tot deze viel, maar ik moest wel hard lachen :lmao:

Voor de gevoelige mensen, deze grap was bij mij ook goed gevallen bij overleden familie leden. Een beetje zwarte humor hoort erbij

Mohr

Aanvoerder
Behalve dat dit van nogal laag niveau is; Cruijff is gecremeerd, hetgeen jouw fantasie nog meer onmogelijk maakt. 🙄
Laag niveau en wellicht een wat donkere humor. Maar wel een grapje zonder bijbedoelingen. Hopelijk is dat duidelijk en zo niet dan nu wel. :)

Trouwens even de credits geven waar die horen. Het grapje is een aangepaste van Theo Maassen. Volgens mij deed hij hem bij Annie MGR Schmidt

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Laag niveau en wellicht een wat donkere humor. Maar wel een grapje zonder bijbedoelingen. Hopelijk is dat duidelijk en zo niet dan nu wel. :)

Trouwens even de credits geven waar die horen. Het grapje is een aangepaste van Theo Maassen. Volgens mij deed hij hem bij Annie MGR Schmidt
Oh ik las alleen Schmidt :maniac::grin:

Kruspe

Administrator
Administrator
Toch wel jammer hoor Utrecht - Ajax zonder publiek, het zit mee voor Ajax
Uit tegen Utrecht, Feyenoord, PSV. Allemaal zonder publiek. Plus nog de blessure voodoo waardoor iedere keer de tegenstander met een halve selectie aan moet treden.

Nee, Ajax zal vast kampioen worden en ver komen in Europa na hun EL-waardige poule, maar het wordt ze niet bepaald lastig gemaakt.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Uit tegen Utrecht, Feyenoord, PSV. Allemaal zonder publiek. Plus nog de blessure voodoo waardoor iedere keer de tegenstander met een halve selectie aan moet treden.

Nee, Ajax zal vast kampioen worden en ver komen in Europa na hun EL-waardige poule, maar het wordt ze niet bepaald lastig gemaakt.
Voodoo is tegenwoordig binnen ajax een indicator bij de SWOT analyse van de tegenstanders.

Kira

Aanvoerder

Ik vraag me ook af wie de vier spelers waren die positief getest waren. Als die belangrijk zijn nu dan zijn ze goed gematst door het illegaal gebruik maken van een privé vliegtuig 😅

Mikasa

Internationale Legende
Ik vraag me ook af wie de vier spelers waren die positief getest waren. Als die belangrijk zijn nu dan zijn ze goed gematst door het illegaal gebruik maken van een privé vliegtuig 😅
Tja. Als ze genezen zijn (en dat zijn ze blijkbaar), hadden ze ook al weer terug geweest.

Bovenaan Onderaan