J.B.

Assistent Coach
Ik vond zijn reactie ook onsportief. De bal lijkt uit. Dan hoef je niet zo wijsneuzerig te doen en kun je ook bescheiden zeggen dat je mazzel had vandaag.
We hebben het over een Ajacied. Alleen als ze punten verspelen ligt het aan een ander...

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Als je de reacties hier zo leest, plus het gedrag van Schmidt, zou je toch denken dat het omgekeerd is.
Bovendien: als Ajax punten verspeelt, is het enige wat ik altijd hoor: dit ligt aan ons, wij hebben het niet goed gedaan. Daar waar credits aan de tegenstander vaak wel op z'n plaats zijn.

Rednas

Administrator
Administrator
Tagliafico naar Barca?
Mazraoui transfervrij weg. Dat laatste zat er wel aan te komen. Erg spijtig.
Tagliafico heeft weinig te zoeken bij Barca...of tenminste bij het Barca van jaren terug. Bij het huidige Barca past ie denk ik wel prima nu ik er nog eens over nadenk :S:

Mikasa

Internationale Legende
Tagliafico heeft weinig te zoeken bij Barca...of tenminste bij het Barca van jaren terug. Bij het huidige Barca past ie denk ik wel prima nu ik er nog eens over nadenk :S:
Tja, die irritante Jordi Alba speelt er nog steeds. Ik neem niet aan dat hij die eruit speelt.

Penalty

Internationale Legende

Ajax-spits Brian Brobbey zes weken uitgeschakeld​

link

Ajax kan de komende zes weken niet over Brian Brobbey beschikken. De maker van de 0-1 tegen PSV liep vlak voor de treffer een scheurtje in de binnenband van zijn knie op.

Had hij maar niet moeten scoren. :p ;)

J.B.

Assistent Coach

Ajax-spits Brian Brobbey zes weken uitgeschakeld​

link

Ajax kan de komende zes weken niet over Brian Brobbey beschikken. De maker van de 0-1 tegen PSV liep vlak voor de treffer een scheurtje in de binnenband van zijn knie op.

Had hij maar niet moeten scoren. :p ;)
Misschien het begin van de blessuregolf bij Ajax?

Derksen

Aanvoerder
Maar maar maaar, ajaks die gaat dus onze ratje Mo halen, maar de regel van een speler mag max onder 3 contracten per seizoen staan dan :unsure: Psv/Juve/sampdoria/ajaks..

Bovenaan Onderaan