Ajax

Want jij denkt dat hij helemaal bij draait? tuurlijk niet, misschien pakt hij een paar potjes bij jong Ajax. maar hij verspilt waarschijnlijk weer 2 jaar en naait er dan tussen uit. Om vervolgens bij NAC ofzo op te duiken
Zelfs nac gaat voor Mo bedanken

Want jij denkt dat hij helemaal bij draait? tuurlijk niet, misschien pakt hij een paar potjes bij jong Ajax. maar hij verspilt waarschijnlijk weer 2 jaar en naait er dan tussen uit. Om vervolgens bij NAC ofzo op te duiken

Ik schat zijn IQ en algemene denkvermogen niet al te hoog in, maar ga er wel van uit dat die zich paar maanden koest kan houden en zo wel de kampioenschap mee pakt

Nee hoor, hij zit bij jong ajaks.

Wat een idioot door utrecht af te slaan en bij jong ajaks te gaan ballen. Of zegt dat wat over de algemene conditie van mo.
Ik snap het wel. Het is veel verder in Utrecht.

O7hwZsD.png

cGuuyzc.png

Nee hoor, hij zit bij jong ajaks.

Wat een idioot door utrecht af te slaan en bij jong ajaks te gaan ballen. Of zegt dat wat over de algemene conditie van mo.

Mo krijgt volgens mij een stijve plasser van al die grootheden daar. En daarnaast heeft hij ook geen last van Duitsers die hem op zijn ego trappen. Een trainer die dat maten genaai van al die wijven daar goedpraat is natuurlijk ideaal.
Ik snap het wel. Het is veel verder in Utrecht.

O7hwZsD.png

En de Febo zit gewoon om de hoek!

Wat een haat prachtig allemaal, voel me sinds 2008 voor het eerst thuis hier :zwijgen::lmao:
Volgens mij is haat hier een verkeerd woord.
Wij spuien gewoon hetzelfde gevoel dat op moederdag 2016 in alle stadions klonk.
Een beetje afkeer van die :SC:

Niet meeslijmen met veel media is iets anders dan haat. ;)

Dus: Vitesse, Utrecht, Feyenoord en Twente uit nog te gaan.

Terwijl voor Ajax mogelijk de volgende lastige potjes te voorzien zijn:

Vitesse uit. ......

Terwijl ze dan al kampioen zijn!

Nee, laten we realistisch blijven.
Tweede worden is best belangrijk, maar een flinke uitdaging.
Ze hebben de meeste punten juist thuis verloren

Terug
Bovenaan Onderaan