Weltmeister
Internationale Legende
Mo. Het ligt nooit aan Mo. Altijd aan de ander. Gaat zelfs een liedje over op de nr. 1 van de top40. Ik vermoed een ode aan Roger.Er staat alweer een talent in de steigers.. ajax komt met Mo aanzetten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mo. Het ligt nooit aan Mo. Altijd aan de ander. Gaat zelfs een liedje over op de nr. 1 van de top40. Ik vermoed een ode aan Roger.Er staat alweer een talent in de steigers.. ajax komt met Mo aanzetten...
Zelfs nac gaat voor Mo bedankenWant jij denkt dat hij helemaal bij draait? tuurlijk niet, misschien pakt hij een paar potjes bij jong Ajax. maar hij verspilt waarschijnlijk weer 2 jaar en naait er dan tussen uit. Om vervolgens bij NAC ofzo op te duiken
Want jij denkt dat hij helemaal bij draait? tuurlijk niet, misschien pakt hij een paar potjes bij jong Ajax. maar hij verspilt waarschijnlijk weer 2 jaar en naait er dan tussen uit. Om vervolgens bij NAC ofzo op te duiken
maar ga er wel van uit dat die zich paar maanden koest kan houden en zo wel de kampioenschap mee pakt
Nee hoor, hij zit bij jong ajaks.
Ik snap het wel. Het is veel verder in Utrecht.Nee hoor, hij zit bij jong ajaks.
Wat een idioot door utrecht af te slaan en bij jong ajaks te gaan ballen. Of zegt dat wat over de algemene conditie van mo.
Nee hoor, hij zit bij jong ajaks.
Wat een idioot door utrecht af te slaan en bij jong ajaks te gaan ballen. Of zegt dat wat over de algemene conditie van mo.
Ik snap het wel. Het is veel verder in Utrecht.
![]()
Ik snap het wel. Het is veel verder in Utrecht.
Ja. Dat was zeg maar exact mijn punt...En de Febo zit gewoon om de hoek!
Okay en wat wil je hiermee zeggen…?Paging Mr. Malen… Mr. Malen please come to the white courtesy phone.
Paging Mr. Bergwijn… Mr. Bergwijn please come to the white courtesy phone.
Jong Ajax kan niet kampioen worden.De rat naait psv, juve en sapdoria in 1 jaar, komt terug en gaat straks gewoon de kampioenschap vieren in de Bijlmer, je kan het gewoon bijna niet bedenken dit
Jong Ajax kan niet kampioen worden.![]()
En dat dan ajax maar punten mag verliezen omdat Ihattaren zich te goed voelt voor bepaalde klusjes.Binnen 4-5 weken zit die bij ajaks 1, op de bank *
Niet omdat die zo geweldig is of de rest ruk is, maar als prestigeproject
Weet je het zeker?Jong Ajax kan niet kampioen worden.![]()
Ok.Ik zie geen een bekend hoofd op de foto die het er na verder geschopt heeft in voetbal...
Volgens mij is haat hier een verkeerd woord.Wat een haat prachtig allemaal, voel me sinds 2008 voor het eerst thuis hier![]()
Jupiler League bestaat niet meer.
Ze hebben de meeste punten juist thuis verlorenDus: Vitesse, Utrecht, Feyenoord en Twente uit nog te gaan.
Terwijl voor Ajax mogelijk de volgende lastige potjes te voorzien zijn:
Vitesse uit. ......
Terwijl ze dan al kampioen zijn!
Nee, laten we realistisch blijven.
Tweede worden is best belangrijk, maar een flinke uitdaging.