De tackle van Martinez was perfect, de afloop zeer ongelukkig.
Dit is juist.
En blijkbaar zo bijzonder dat je het speciaal komt vernoemen.
Want over vele andere "minder perfecte" acties van hem en Alvarez en Tadic en Anthony kan beter gezwegen worden.
Net zoals jij nu ook doet over die schandalige actie waarop "meneer" Martinez probeert het been van Zahavi te breken.
Hopelijk durven Makkelie en VAR tegen dergelijke Ajax acties zondag wel op te treden.
 
Dit is juist.
En blijkbaar zo bijzonder dat je het speciaal komt vernoemen.
Ik noem het omdat jij iets anders impliceerde met je opmerking "Hopelijk vergeet niemand zijn scheenbeschermers".

Want over vele andere "minder perfecte" acties van hem en Alvarez en Tadic en Anthony kan beter gezwegen worden.
Net zoals jij nu ook doet over die schandalige actie waarop "meneer" Martinez probeert het been van Zahavi te breken.
Hopelijk durven Makkelie en VAR tegen dergelijke Ajax acties zondag wel op te treden.
??
 
Tsja, geen actieve herinnering daaraan? Dan houdt het op.
Los van het feit of ik die tackle kan herinneren of niet, waar komt die opmerking ineens vandaan? Ik zwijg ook over de karatetrap van Nigel de Jong in de WK-finale, maar die benoem je nu niet!
 
Ik hoop trouwens ook dat Makkelie gaat optreden tegen acties zoals de schwalbe van Farfan in 2005. Waarom zwijg je daarover, Antenor?
Laten we het erop houden dat alle vormen van spelbederf bestraft moeten worden…of het nu gaat om smerige overtredingen of schwalbes…

Kijkend naar de huidige selecties ligt dat gehalte bij ajax tegenwoordig toch een stuk hoger dan bij ons…valt niet echt te ontkennen denk ik ?

En ja…soms zou ik willen dat wij ook wat meer van dat gif in onze selectie hadden…maar het zou fijn zijn als jullie er komend weekend in elk geval niet mee wegkomen mocht het weer gebeuren 😉
 
Ik hoop trouwens ook dat Makkelie gaat optreden tegen acties zoals de schwalbe van Farfan in 2005. Waarom zwijg je daarover, Antenor?
Omdat het geen echte schwalbe was zoals wel die van Neres toen Schwaab hem aantikte. En dezelfde VAR die niet reageerde toen Blind Lozano vloerde
nu ineens wel vond dat Kuipers een 100% fout :ROFL:gemaakt zou hebben. Wat jullie de titel bezorgde.
Waar jij die ene beslissing van Vink van 17 jaar geleden aanhaalt kan ik er nog 17 veel recentere noemen die in het voordeel van Ajax uitvielen.
Dus lijkt het me slim deze discussie niet uit te breiden en er maar het zwijgen toe te doen.
Dan houden we het voor nu maar op de hoop dat dit keer Makkelie en VAR goed en eerlijk te werk gaan.
 
Laatst bewerkt:
Laten we het erop houden dat alle vormen van spelbederf bestraft moeten worden…of het nu gaat om smerige overtredingen of schwalbes…

Kijkend naar de huidige selecties ligt dat gehalte bij ajax tegenwoordig toch een stuk hoger dan bij ons…valt niet echt te ontkennen denk ik ?

En ja…soms zou ik willen dat wij ook wat meer van dat gif in onze selectie hadden…maar het zou fijn zijn als jullie er komend weekend in elk geval niet mee wegkomen mocht het weer gebeuren 😉
Soms wel iets meer dan ik zou willen ja. Hoe dat bij PSV is kan ik niet oordelen, want daarvoor kijk ik echt te weinig wedstrijden.
 
Los van het feit of ik die tackle kan herinneren of niet, waar komt die opmerking ineens vandaan? Ik zwijg ook over de karatetrap van Nigel de Jong in de WK-finale, maar die benoem je nu niet!
Nigel de Jong was ook een Ajacied. Daarom zwijg je ook daarover :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan