Het is ook bekend dat ze uit de inkomsten van de CL zowel AZ als andere clubs hebben geholpen uit solidariteit. Dat hoefden ze niet te doen ondanks het vele geld wat ze hebben.
Is het ook nog bekend dat Ajax door de KNVB werd ingeschreven voor de CL in plaats van AZ?
Dat toen Ajax al twee keer verslagen had in de competitie?
Dat Ajax voorbij dreigde te gaan als die hun bijna jaarlijkse nederlaag in Utrecht nog moesten gaan incasseren?
Dat de KNVB besloot om de competitie af te breken zonder dat Ajax - en het tot bekerwinnaar verklaarde Feijenoord -
hun achterstallige wedstrijd hoefden in te halen?
Ajax solidair met andere Nederlandse clubs?
De rol van Michael van Praag in de UEFA bij het "nog meer poen voor de grote jongens in de CL" plan destijds al vergeten?
Vind je het solidair van Ajax om de Eredivisie "competitie" kapot te maken zoals nu al blijkt?
 
Is het ook nog bekend dat Ajax door de KNVB werd ingeschreven voor de CL in plaats van AZ?
Dat toen Ajax al twee keer verslagen had in de competitie?
Dat Ajax voorbij dreigde te gaan als die hun bijna jaarlijkse nederlaag in Utrecht nog moesten gaan incasseren?
Dat de KNVB besloot om de competitie af te breken zonder dat Ajax - en het tot bekerwinnaar verklaarde Feijenoord -
hun achterstallige wedstrijd hoefden in te halen?
Ajax solidair met andere Nederlandse clubs?
De rol van Michael van Praag in de UEFA bij het "nog meer poen voor de grote jongens in de CL" plan destijds al vergeten?
Vind je het solidair van Ajax om de Eredivisie "competitie" kapot te maken zoals nu al blijkt?
Volgens mij is er iemand een beetje bozig op Ajax.. :unsure: ;)
 
Van wat ik mij kan herinneren heeft Ajax in eerste instantie ook aanspraak gemaakt voor NOW voor spelerssalarissen en hebben ze die uiteindelijk terugbetaald. Volgens mij gaat deze 10,7 miljoen over het kantoorpersoneel.

Maar ik kan hier volledig fout zitten hoor.
10,7 miljoen voor alleen kantoorpersoneel?? hoe dan?
 
Is het ook nog bekend dat Ajax door de KNVB werd ingeschreven voor de CL in plaats van AZ?
Dat toen Ajax al twee keer verslagen had in de competitie?
Dat Ajax voorbij dreigde te gaan als die hun bijna jaarlijkse nederlaag in Utrecht nog moesten gaan incasseren?
Dat de KNVB besloot om de competitie af te breken zonder dat Ajax - en het tot bekerwinnaar verklaarde Feijenoord -
hun achterstallige wedstrijd hoefden in te halen?
Ajax solidair met andere Nederlandse clubs?
De rol van Michael van Praag in de UEFA bij het "nog meer poen voor de grote jongens in de CL" plan destijds al vergeten?
Vind je het solidair van Ajax om de Eredivisie "competitie" kapot te maken zoals nu al blijkt?
Pffff. Sorry hoor.
 
Wat mij bij staat is dat er 2x een regeling was en dat Ajax 1vd 2 terug betaald heeft.

Als die 10,7 voor kantoor personeel is dan ga ik er van uit dat hier ook de salarissen van de directie en evt technische staf bij zitten. Kan mij voorstellen dat ETH, overmars en Sar ook wel een miljoen per jaar verdienen.
 
Pffff. Sorry hoor.
Diep onder de indruk van je tegenargumenten.
Of klopt het verhaal en zijn die er niet?
Laten we niet hier de indruk wekken dat Ajax een sympathiek clubje is dat voortdurend
naastenliefde betracht jegens de rest van de Nederlandse voetbalclubs.
 
Diep onder de indruk van je tegenargumenten.
Of klopt het verhaal en zijn die er niet?
Laten we niet hier de indruk wekken dat Ajax een sympathiek clubje is dat voortdurend
naastenliefde betracht jegens de rest van de Nederlandse voetbalclubs.
Jouw posts zijn nogal conspiracy en Calimero van aard, of het nu om wedstrijden van PSV, Corona of Ajax gaat. Op gegeven moment wordt het idd te vermoeiend om nog inhoudelijk te gaan zitten reageren😑
 
Jouw posts zijn nogal conspiracy en Calimero van aard, of het nu om wedstrijden van PSV, Corona of Ajax gaat. Op gegeven moment wordt het idd te vermoeiend om nog inhoudelijk te gaan zitten reageren😑
Op insinuaties is het moeilijk reageren. Triest deze reactie die niets van doen heeft met een inhoudelijke reactie.
Maar als jij het leuk vindt zo te reageren op iemand die uitvoerig heeft aangegeven waarom hij alle vaccinaties
neemt maar dit vaccin niet, waarom hij al jaren van PSV houdt en dus als supporter hier spreekt en die niet mee wil gaan
in de vaak kritiekloze lofzang op Ajax en het gejubel in de media over Ajax,, ga dan vooral door met kreten
als complot en calimero.
 
Terug
Bovenaan Onderaan