Diep onder de indruk van je tegenargumenten.
Of klopt het verhaal en zijn die er niet?
Laten we niet hier de indruk wekken dat Ajax een sympathiek clubje is dat voortdurend
naastenliefde betracht jegens de rest van de Nederlandse voetbalclubs.
Ik heb ook niet gezegd dat Ajax een charity club is… De druk die op hun schouders werd gelegd hebben zij iig gevoeld en daar naar gehandeld. Dat vind ik goed en dat wil ik niet relativeren met jouw verhaal over van Praag…
 
Ondertussen by Bryan Roy:

Die kunnen ze beter TBS opleggen. Heeft gewoon een dokter nodig.
 
Ik heb ook niet gezegd dat Ajax een charity club is… De druk die op hun schouders werd gelegd hebben zij iig gevoeld en daar naar gehandeld. Dat vind ik goed en dat wil ik niet relativeren met jouw verhaal over van Praag…
Toch wordt die indruk gewekt als je wel benoemt dat Ajax geld wil delen met AZ en niet hoe de keuze viel op Ajax en niet op AZ.
Dat was toch vreemd, destijds?
En ik ben niet bij de UEFA besprekingen geweest over de nieuwe opzet van de CL die de rijken rijker moest maken maar las
wel dat Michael van Praag meestemde met de grote jongens. Was dat in het belang van Ajax of van de Nederlandse Eredivisie?
 
Op insinuaties is het moeilijk reageren. Triest deze reactie die niets van doen heeft met een inhoudelijke reactie.
Maar als jij het leuk vindt zo te reageren op iemand die uitvoerig heeft aangegeven waarom hij alle vaccinaties
neemt maar dit vaccin niet, waarom hij al jaren van PSV houdt en dus als supporter hier spreekt en die niet mee wil gaan
in de vaak kritiekloze lofzang op Ajax en het gejubel in de media over Ajax,, ga dan vooral door met kreten
als complot en calimero.
Kritiekloze lofzang?🤣 Lees jij wel mee in deze topic??🤔 Je doet alsof je een origineel geluid geeft, maar we zitten hier allemaal ajax vaak genoeg te bekritiseren. Dus er is niets nieuws aan jouw zogenaamde kritiek, behalve dat het nog even een schepje erbij is op gebied van conspiracy en calimero😒
 
Kritiekloze lofzang?🤣 Lees jij wel mee in deze topic??🤔 Je doet alsof je een origineel geluid geeft, maar we zitten hier allemaal ajax vaak genoeg te bekritiseren. Dus er is niets nieuws aan jouw zogenaamde kritiek, behalve dat het nog even een schepje erbij is op gebied van conspiracy en calimero😒
ik krijg mijn wekelijkse Tirzah deja vu... :eek:
 
Toch wordt die indruk gewekt als je wel benoemt dat Ajax geld wil delen met AZ en niet hoe de keuze viel op Ajax en niet op AZ.
Dat was toch vreemd, destijds?
En ik ben niet bij de UEFA besprekingen geweest over de nieuwe opzet van de CL die de rijken rijker moest maken maar las
wel dat Michael van Praag meestemde met de grote jongens. Was dat in het belang van Ajax of van de Nederlandse Eredivisie?
Als jij een undercover Ajax-fan bent die erop uit is om PSV-supporters belachelijk te doen lijken, dan slaag je tot nog toe aardig in die opzet.
 
Toch wordt die indruk gewekt als je wel benoemt dat Ajax geld wil delen met AZ en niet hoe de keuze viel op Ajax en niet op AZ.
Dat was toch vreemd, destijds?
En ik ben niet bij de UEFA besprekingen geweest over de nieuwe opzet van de CL die de rijken rijker moest maken maar las
wel dat Michael van Praag meestemde met de grote jongens. Was dat in het belang van Ajax of van de Nederlandse Eredivisie?
Het houdt niet op…. Niet vanzelf. Haha

Meneer klaagt over slechte beargumentatie van mede leden terwijl hij aankomt met hoe oneerlijk het is dat Ajax dat jaar als nummer 1 verkozen is terwijl ze bovenaan stonden. Omdat t je dan even niet uitkomt had Az maar 1e moeten worden want 2 x gewonnen van Ajax. Het is altijd doelsaldo boven onderling resultaat geweest. Had Az maar niet zoveel moeten laten liggen tegen de kleintjes dat jaar.
 
Het houdt niet op…. Niet vanzelf. Haha

Meneer klaagt over slechte beargumentatie van mede leden terwijl hij aankomt met hoe oneerlijk het is dat Ajax dat jaar als nummer 1 verkozen is terwijl ze bovenaan stonden. Omdat t je dan even niet uitkomt had Az maar 1e moeten worden want 2 x gewonnen van Ajax. Het is altijd doelsaldo boven onderling resultaat geweest. Had Az maar niet zoveel moeten laten liggen tegen de kleintjes dat jaar.
Waarom ga je er dan op in?
 
Als jij een undercover Ajax-fan bent die erop uit is om PSV-supporters belachelijk te doen lijken, dan slaag je tot nog toe aardig in die opzet.
Bijna goed gegokt.

Mijn echte naam is Calimero Complotdenker.
Ik bied mijn nederige excuses aan aan al degenen die ik gekwetst heb door de heiligschennis
die ik pleegde door iets nadeligs te melden over Ajax.

Het blijkt fijn toeven op een PSV forum als je ongevaccineerd bent, niet afgeeft op Schmidt,
John de Jong en Gerbrands en dan ook nog eens kritisch durft te zijn over Ajax.
 
Het houdt niet op…. Niet vanzelf. Haha

Meneer klaagt over slechte beargumentatie van mede leden terwijl hij aankomt met hoe oneerlijk het is dat Ajax dat jaar als nummer 1 verkozen is terwijl ze bovenaan stonden. Omdat t je dan even niet uitkomt had Az maar 1e moeten worden want 2 x gewonnen van Ajax. Het is altijd doelsaldo boven onderling resultaat geweest. Had Az maar niet zoveel moeten laten liggen tegen de kleintjes dat jaar.
joh, gewoon een of andere troll. ik heb wel een vermoeden wie het is trouwens. Lekker op negeer zetten.. des te sneller is ie weg..
 
Ajaksers zitten wel in een hoek waar de klappen vallen steeds haha, sportief heer en meester, maar alles omheen is een circus hihi
Marokkaanse ego's vs Oostblok dictatuur, prachtig

f12a7a8725148b7bf6ab8360fcce9a0c.png
 
Kritiekloze lofzang?🤣 Lees jij wel mee in deze topic??🤔 Je doet alsof je een origineel geluid geeft, maar we zitten hier allemaal ajax vaak genoeg te bekritiseren. Dus er is niets nieuws aan jouw zogenaamde kritiek, behalve dat het nog even een schepje erbij is op gebied van conspiracy en calimero😒
Ja ik lees deze en andere topics al sinds de coronatijd. En omdat ik vond dat er wel een aantal aardige discussies werden gevoerd hier en daar besloot ik me op op 1 augustus aan te melden om daaraan mee te kunnen doen.
Het officiéle PSV forum leek me een goede plek. Want wat ik van mijn (klein)kinderen en jonge neefjes hoor , moet je daarvoor niet op voetbalfora of social media zijn.
Daar vind je de ene scheldpartij na de andere, zeggen ze.

Het is hier ook best leuk al vliegt er soms wel eens iemand uit de bocht. Dan bedoel ik niet alleen de ordinaire scheldpartij die Hoetierick gisteren te verwerken kreeg, maar b.v. ook hoe sommigen reageerden op een Ronaldinho van PSV. Dat hij de schuld van de nederlaag tegen Feijenoord bij de scheidsrechter legt vind ik volslagen onjuist, maar om hem om die mening belachelijk te maken stoort mij.
Want indachtig de woorden van Guus Hiddink dat een duel op details beslist wordt vind ik het even vreemd om die scheidsrechter als journalist een 9 te geven terwijl hij o.a. door de 10 seconden plotselinge blessuretijd en de gele kaart die Gotze wel en Feijenoorders niet kregen toch verre van foutloos opereerde. Zoiets mag toch wel een klein beetje discutabel heten in plaats van "perfect".
Daar zou je eerder hier iets over mogen verwachten dan dat alleen het extreme van de mening van Ronaldinho aandacht krijgt.

Zo was er ook een discussie over het vaccin in het corona topic. Beargumenteerd aangeven wat je ervan vindt. Gelukkig met enkele mensen die de nuance niet uit het oog verliezen en begrip tonen voor andermans standpunt , maar helaas ook met sommigen die ongevaccineerden allerlei onheil toewensen.

En nu lees ik vandaag jouw post dat ik volgens jou in het hokje "calimero"" en conspiracy" thuishoor. Sneren en insinuaties die anderen meteen reeds verleiden mij een troll te noemen.
Je beweert hierboven wat "wij allemaal" en " vaak genoeg" hier doen.
Terwijl je je hier blijkt te hebben aangemeld 24 dagen na mij.

Hoezo mij hier dan nu al de les lezen? Je naam suggereert dat je niet ongeletterd bent.
Je post komt dus waarschijnlijk niet van een pesterige puber die mij in een kwaad daglicht probeert te stellen.
Waarom dan zo'n reacties zonder enige poging op de inhoud van wat ik poneer in te gaan?

Als dit soort gedoe hier standaard wordt , respectloze insinuaties loslaten op mensen met een andere mening, komt dat sfeer noch niveau van dit forum ten goede, vrees ik.

En dan ga ik me nu maar eens mentaal voorbereiden op de match van vanavond.
Hopelijk een fijne avond voor ons allen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan