Ik maakte eigenlijk een grapje met die shirtjes afgelopen week:


Paar moorden plegen, genoeg om door Ajax in het zonnetje gezet te worden :clown:

En ja, ik weet dat dit van de supporters komt. Maar dit ga je toch niet in je stadion hangen.
Tja, als het de vriend van de ex-voorzitter is, is dit niet verrassend. Toch?
 
Ik maakte eigenlijk een grapje met die shirtjes afgelopen week:


Paar moorden plegen, genoeg om door Ajax in het zonnetje gezet te worden :clown:

En ja, ik weet dat dit van de supporters komt. Maar dit ga je toch niet in je stadion hangen.

Allemaal een boete voor coronamaatregelen overtreden.
Zal ze leren
:biceps:
 
Ik maakte eigenlijk een grapje met die shirtjes afgelopen week:


Paar moorden plegen, genoeg om door Ajax in het zonnetje gezet te worden :clown:

En ja, ik weet dat dit van de supporters komt. Maar dit ga je toch niet in je stadion hangen.
:unsure: Het is een misverstand. :rolleyes:

Eindelijk maken ze een einde aan het polletje van Van Breukelen. ;)
 
Nee dat klopt, maar het voelt wel als mierenneukerij zo af en toe. Duizend jaar naar zo'n schermpje kijken om te zien of je nog een reden kunt vinden om een goal af te keuren.
Ja, dit had volgens mij ook in 20 seconden gekund.
 
Hey had wat mij betreft helemaal niet gehoeven. Als de speler mist dan is t voorbij. Wat als ie wel raak was 1e keer? Moet je dan ook opnieuw? En als je dan mist? Wordt je benadeeld door zoiets onbenulligs.
De penalty moest worden overgenomen omdat de Groninger die te vroeg inliep daar voordeel uithaalde door de bal weg te koppen. Was de bal over of naast gegaan, had de keeper hem tegengehouden, ging de bal de andere kant op of zat hij erin, dan had hij niet opnieuw genomen hoeven worden.

Het is hetzelfde als de keeper te vroeg van zijn lijn komt: zit de bal erin, dan maakt het geen donder uit. Houdt hij hem tegen, dan heeft hij er voordeel van gehad en moet de penalty opnieuw.

Dit was gewoon een heel juiste beslissing bij een heel onterechte penalty (voor je gevoel dan, ik kan de regels intussen ook niet meer volgen wat hands betreft).
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het eerst stom. In de beelden zie je dat het terecht is. Maar is het wel millimeter VAR geneuzel. Kunnen we de VAR niet gewoon weer lozen? Dat zou echt een opluchting zijn.
Deze regel is zo inconsequent als de nete. Bij elke penalty wordt er te vroeg ingelopen. Bij PSV-AJAX liep Haller(samen met Max) ook te vroeg in en de score bleef toen gewoon staan en Tadic hoefde niet over te nemen. Nu hij gemist heeft wordt er ingezoomd en werkelijk onder elke steen gekeken of er een regeltje gevonden kan worden zodat de grote Tadic hem over mag nemen. Niet meer serieus te nemen. Het probleem van de VAR is de willekeur.
 
Deze regel is zo inconsequent als de nete. Bij elke penalty wordt er te vroeg ingelopen. Bij PSV-AJAX liep Haller(samen met Max) ook te vroeg in en de score bleef toen gewoon staan en Tadic hoefde niet over te nemen. Nu hij gemist heeft wordt er ingezoomd en werkelijk onder elke steen gekeken of er een regeltje gevonden kan worden zodat de grote Tadic hem over mag nemen. Niet meer serieus te nemen. Het probleem van de VAR is de willekeur.
Dat dus!
 
Deze regel is zo inconsequent als de nete. Bij elke penalty wordt er te vroeg ingelopen. Bij PSV-AJAX liep Haller(samen met Max) ook te vroeg in en de score bleef toen gewoon staan en Tadic hoefde niet over te nemen. Nu hij gemist heeft wordt er ingezoomd en werkelijk onder elke steen gekeken of er een regeltje gevonden kan worden zodat de grote Tadic hem over mag nemen. Niet meer serieus te nemen. Het probleem van de VAR is de willekeur.
Hoe dom t ook is, Mentos omschrijft de juiste regelgeving. Dus het is niet inconsequent.
 
Deze regel is zo inconsequent als de nete. Bij elke penalty wordt er te vroeg ingelopen. Bij PSV-AJAX liep Haller(samen met Max) ook te vroeg in en de score bleef toen gewoon staan en Tadic hoefde niet over te nemen. Nu hij gemist heeft wordt er ingezoomd en werkelijk onder elke steen gekeken of er een regeltje gevonden kan worden zodat de grote Tadic hem over mag nemen. Niet meer serieus te nemen. Het probleem van de VAR is de willekeur.
Het is per eindresultaat van de pingel wisselend of deze over moet bij te vroeg inlopen, dat maakt t lastig, maar volgens mij was t overnemen gister wel volgens het onnavolgbare boekje.

zie ook
 
De regels zullen er absoluut zijn. Echter worden die in mijn ogen lukraak toegepast. Dat bedoel ik met inconsequent. Teveel grijs gebied...zodat men alles recht kan lullen wat krom is. Dat ajax regelmatig bevooroordeeld wordt (o.a. geen rood voor natrappen door verschillende spelers omdat het zogenaamd niet hard genoeg is, meerdere discutabele penals meekrijgen, geen rood voor keiharde smerige overtredingen) is voor mij al heel lang duidelijk. Nee..ik ben geen Calimero....Ik probeer echt te kijken naar het spel zonder het idee te krijgen dat bepaalde clubs bevooroordeeld worden...echter wordt mij dat onmogelijk gemaakt door oa de penal van afgelopen zondag. Als de regels zo zijn had ook de penal van Tadic tegen PSV overgenomen moeten worden. Notabene een eigen speler liep veel te vroeg in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan