Ajax heeft nu al de meeste tegengoals ooit in een seizoen en er zijn nog 8 wedstrijden te gaan.
Van de laatste 11 gespeelde wedstrijden heeft Ajax er slechts 2 gewonnen.
 
Ajax heeft nu al de meeste tegengoals ooit in een seizoen en er zijn nog 8 wedstrijden te gaan.
Van de laatste 11 gespeelde wedstrijden heeft Ajax er slechts 2 gewonnen.

Het is een wonder dat ze nog steeds 5e staan.
Winst op Utrecht kan wel eens de cruciale geweest zijn.
 
Best bijzonder dat ze na al die bestuurlijke drama's nu Alex Kroes als een soort verlosser binnenhalen en hem zowel de ad- als td-functie laten uitoefenen. Krijgt opeens alles voor het zeggen. Geen idee hoe kundig hij is, maar verstandig is het niet.
 
Best bijzonder dat ze na al die bestuurlijke drama's nu Alex Kroes als een soort verlosser binnenhalen en hem zowel de ad- als td-functie laten uitoefenen. Krijgt opeens alles voor het zeggen. Geen idee hoe kundig hij is, maar verstandig is het niet.
Ajax is dan ook een bijzondere club. :maniac:

:SC:
 
Best bijzonder dat ze na al die bestuurlijke drama's nu Alex Kroes als een soort verlosser binnenhalen en hem zowel de ad- als td-functie laten uitoefenen. Krijgt opeens alles voor het zeggen. Geen idee hoe kundig hij is, maar verstandig is het niet.

Na mislintat hebben ze nog niets geleerd…
 
Best bijzonder dat ze na al die bestuurlijke drama's nu Alex Kroes als een soort verlosser binnenhalen en hem zowel de ad- als td-functie laten uitoefenen. Krijgt opeens alles voor het zeggen. Geen idee hoe kundig hij is, maar verstandig is het niet.
De nieuwe verlosser die met droge ogen beweert dat hij nooit eerder al werkzaamheden deed voor ajax terwijl hij practisch elke dag op de toekomst rondliep of in de Arena zat. Het liegen zit er al goed in.
 

Ik zie hier als ajax-supporter toch niet blij van worden. Waarom zou men bij ajax na een aantal transfers deze zomer niet gewoon weer mee moeten kunnen doen voor de titel?
Het is natuurlijk makkelijk om de verwachtingen te temperen - dan kan het alleen maar meevallen - maar zeker bij een arrogante club als ajax moet je toch altijd uitstralen dat je voor de titel meedoet?
Ook bij PSV zou ik niet blij zijn als Brands al voor het seizoen begint zou zeggen dat we niet per se op een landstitel moeten rekenen.
 
De nieuwe verlosser die met droge ogen beweert dat hij nooit eerder al werkzaamheden deed voor ajax terwijl hij practisch elke dag op de toekomst rondliep of in de Arena zat. Het liegen zit er al goed in.

De eerste vragen bij een solliciatiegesprek bij Ajax zijn dan ook:

-Kunt u aangeven waarom het treurig is gesteld met uw normen en waarden?
-Hoe bedreven bent u in liegen, en kunt u ons daar voorbeelden van geven waaruit dat blijkt?
 

Ik zie hier als ajax-supporter toch niet blij van worden. Waarom zou men bij ajax na een aantal transfers deze zomer niet gewoon weer mee moeten kunnen doen voor de titel?
Het is natuurlijk makkelijk om de verwachtingen te temperen - dan kan het alleen maar meevallen - maar zeker bij een arrogante club als ajax moet je toch altijd uitstralen dat je voor de titel meedoet?
Ook bij PSV zou ik niet blij zijn als Brands al voor het seizoen begint zou zeggen dat we niet per se op een landstitel moeten rekenen.

Dit is gewoon de verwachtingen temperen en dan hoog van de toren blazen als het volgend jaar wel gebeurd. Dat zou niet iedereen doen, Alex 'God Himself' Kroes wel.
 

Ik zie hier als ajax-supporter toch niet blij van worden. Waarom zou men bij ajax na een aantal transfers deze zomer niet gewoon weer mee moeten kunnen doen voor de titel?
Het is natuurlijk makkelijk om de verwachtingen te temperen - dan kan het alleen maar meevallen - maar zeker bij een arrogante club als ajax moet je toch altijd uitstralen dat je voor de titel meedoet?
Ook bij PSV zou ik niet blij zijn als Brands al voor het seizoen begint zou zeggen dat we niet per se op een landstitel moeten rekenen.
Als je slechts een paar spelers hebt die ajax waardig zijn en dus opnieuw moet gaan bouwen is het logisch dat je even wat terughoudend bent mbt uitspraken.
 
Als je slechts een paar spelers hebt die ajax waardig zijn en dus opnieuw moet gaan bouwen is het logisch dat je even wat terughoudend bent mbt uitspraken.
Het zou een bescheiden club misschien passen, ja. Maar ajax niet.
En m'n punt blijft: als Brands zo'n uitspraak zou doen zou ik er niet blij mee zijn.
 
Het zou een bescheiden club misschien passen, ja. Maar ajax niet.
En m'n punt blijft: als Brands zo'n uitspraak zou doen zou ik er niet blij mee zijn.
Eens; „we staan op een plek die ver af ligt van waar deze club hoort te staan. Mijn taak is om zo snel mogelijk de club weer gezond en succesvol te maken. Of dat volgend seizoen al lukt om mee te doen voor de titel kan ik natuurlijk niet garanderen maar aan de inzet van team en organisatie mag t in elk geval niet liggen. Wij zijn Ajax en iedereen moet dat weer gaan uitstralen, we willen weer omhoog en vooruit kijken.“ Zoiets had ik veel logischer en inspirerender gevonden van n nieuwe topman.
 
Terug
Bovenaan Onderaan