Voor het belang van NL voetbal hoop ik op snel herstel van Ajax. Krijg het bijna m’n strot niet uit.

Het is gewoon zo zonde dat Twente straks de voorrondes in gaat van de CL. Kansloze missie.
 
Voor het belang van NL voetbal hoop ik op snel herstel van Ajax. Krijg het bijna m’n strot niet uit.

Het is gewoon zo zonde dat Twente straks de voorrondes in gaat van de CL. Kansloze missie.
In de nieuwe opzet verwacht ik dat het overwinteren eigenlijk n stuk moeilijker word voor alle Nederlandse clubs. Ook is het doorstromen naar EL me nog niet echt duidelijk. 8 wegstrijden tegen 8 verschillende ploegen - hoogste 16 qua punten in CL door en dan..?
 
Dat denk ik ook. Je speelt tegen iedere club 1x. Dus stel je krijgt 4 sterke tegenstanders (bijvl Liverpool/Real/Bayern/Inter) thuis en de wat mindere uit dan wordt het al lastig.
Je moet hopen dat je dat mindere ploegen thuis treft en de favorieten uit want die ga je toch sowieso niet winnen.
 
In de nieuwe opzet verwacht ik dat het overwinteren eigenlijk n stuk moeilijker word voor alle Nederlandse clubs. Ook is het doorstromen naar EL me nog niet echt duidelijk. 8 wegstrijden tegen 8 verschillende ploegen - hoogste 16 qua punten in CL door en dan..?
Volgens mij 1e 8 door en nummers 9 t/m 24 spelen volgens mij een knock-outwedstrijd voor de 8e finales.
 

Toch gelukt, mooi.

Ik had het al geplaatst in Algemene nieuwsberichten, maar hij heeft ook een band met Ajax.
Nu zal hij wel alvast een enkelband hebben. ;)
 
In de nieuwe opzet verwacht ik dat het overwinteren eigenlijk n stuk moeilijker word voor alle Nederlandse clubs. Ook is het doorstromen naar EL me nog niet echt duidelijk. 8 wegstrijden tegen 8 verschillende ploegen - hoogste 16 qua punten in CL door en dan..?

laten we hopen dat ze dit format na 1 keer proberen gelijk in de vuilnisbak smijten.
 
In de nieuwe opzet verwacht ik dat het overwinteren eigenlijk n stuk moeilijker word voor alle Nederlandse clubs. Ook is het doorstromen naar EL me nog niet echt duidelijk. 8 wegstrijden tegen 8 verschillende ploegen - hoogste 16 qua punten in CL door en dan..?
Iedereen overwintert. Iedereen speelt 6 wedstrijden voor de winterstop en 2 erna. Dat was een wens van de grote clubs. Dat ze nog zeker waren van wat wedstrijden na de winterstop. Met Football Manager heb ik een aantal seizoenen al gespeeld met die systeem en vind het wel wat hebben hoor. Het is mij wel duidelijk geworden dan doelsaldo zwaar mee kan wegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan