Prachtige man. Zegt precies wat ik ook zou zeggen maar dan vanuit een ander perspectief. Gewoon door gaan Sjakie, geniet iedere week met volle teugen van je! :proost:

Haha, mooi dat je de romantiek erin kunt herkennen en het niet uitsluitend zit af te pissen zoals de rest, want dat Sjaakie gekleurd is en meer dan eens onzin uitkraamt weten we nu allemaal wel.
 
Ten Hag: "We waren blij dat we uberhaupt in de CL speelde vorig seizoen, want dat was een Nederlands team allang niet gelukt".

Die man :FP:
Het blijft een klein mannetje dat nooit een grote jongen wordt. Dat ie ook niet naar die gala van de Televaag ging, liet alleen maar zien hoe kleinzielig hij is. Driessen is een kwal maar hij is niet de Telegraaf. Hij is een columnist en die mogen toevallig alles zeggen in dit land, of Ten Hag het nu leuk vindt of niet. En als trainer van een grote club moet je er boven staan als er dingen over je worden geschreven die jou niet bevallen.
 
Hoe Ajax zon Tagliafico of Martinez heeft gescout, dat is echt zo knap werk geweest. Wat een aanwinsten voor Ajax en de Eredivisie. En Tagliafico gekocht voor maar 5-6 miljoen, pffff.
Alvarez halen was niet zo moeilijk want die wilde PSV al eerder hebben. Maar die twee Argentijnen geven Ajax veel kleur en lef.
 
Hoe Ajax zon Tagliafico of Martinez heeft gescout, dat is echt zo knap werk geweest. Wat een aanwinsten voor Ajax en de Eredivisie. En Tagliafico gekocht voor maar 5-6 miljoen, pffff.
Alvarez halen was niet zo moeilijk want die wilde PSV al eerder hebben. Maar die twee Argentijnen geven Ajax veel kleur en lef.
En die Alvarez hadden we kunnen halen, maar de wijsheid van JDJ is ondoorgrondelijk ....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoe Ajax zon Tagliafico of Martinez heeft gescout, dat is echt zo knap werk geweest. Wat een aanwinsten voor Ajax en de Eredivisie. En Tagliafico gekocht voor maar 5-6 miljoen, pffff.
Alvarez halen was niet zo moeilijk want die wilde PSV al eerder hebben. Maar die twee Argentijnen geven Ajax veel kleur en lef.

Het scouten valt wel mee denk ik, waren beiden al aardig prominente spelers. Ajax neemt simpelweg de tijd wel actief daar te scouten. De captain van Independiente en een jeugdinternational van Argentinië. Sorry, maar ik zie geen spelers hier die wij met een beetje scouting daar ook niet op de radar hadden kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Prachtige man. Zegt precies wat ik ook zou zeggen maar dan vanuit een ander perspectief. Gewoon door gaan Sjakie, geniet iedere week met volle teugen van je! :proost:

Ik vind hem ook geweldig hoor. En die interviewer trouwens ook; je merkt echt dat die het leuk vindt om Sjaak op stang te jagen en scherpe opmerkingen uit te lokken. Hij zal zondag wel weer te gast/aanwezig zijn in het stadion :)
 
Hoe Ajax zon Tagliafico of Martinez heeft gescout, dat is echt zo knap werk geweest. Wat een aanwinsten voor Ajax en de Eredivisie. En Tagliafico gekocht voor maar 5-6 miljoen, pffff.
Alvarez halen was niet zo moeilijk want die wilde PSV al eerder hebben. Maar die twee Argentijnen geven Ajax veel kleur en lef.

Zou het van der Zee zijn geweest? :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Haha, mooi dat je de romantiek erin kunt herkennen en het niet uitsluitend zit af te pissen zoals de rest, want dat Sjaakie gekleurd is en meer dan eens onzin uitkraamt weten we nu allemaal wel.
Tsja, als PSV fan zit ik altijd met plaatsvervangende schaamte naar Rene en Willy te kijken. Maar Sjaak is toch wel het kwadraat van die twee,
 
Het scouten valt wel mee denk ik, waren beiden al aardig prominente spelers. Ajax neemt simpelweg de tijd wel actief daar te scouten. De captain van Independiente en een jeugdinternational van Argentinië. Sorry, maar ik zie geen spelers hier die wij met een beetje scouting daar ook niet op de radar hadden kunnen krijgen.
Klopt, maar vervolgens gaat JDJ wel ruim een half jaar halfslachtig te werk om Alvarez vast te leggen en dan ook nog eens gesteggel over 1-2 miljoen euro....tja, dan denkt Alvarez: graag of niet en vervolgens kiest hij voor Ajax.
 
Het blijft een klein mannetje dat nooit een grote jongen wordt. Dat ie ook niet naar die gala van de Televaag ging, liet alleen maar zien hoe kleinzielig hij is. Driessen is een kwal maar hij is niet de Telegraaf. Hij is een columnist en die mogen toevallig alles zeggen in dit land, of Ten Hag het nu leuk vindt of niet. En als trainer van een grote club moet je er boven staan als er dingen over je worden geschreven die jou niet bevallen.
Driessen is niet slechts een columnist, hij is chef voetbal van De Telegraaf.
 
Driessen is niet slechts een columnist, hij is chef voetbal van De Telegraaf.
Oké ja klopt. Desondanks vind ik dat de trainer van Ajax er boven moet staan en niet als een kleutertje moet klagen over wat men over hem schrijft. Ik zou zeggen je hebt er voor gekozen om iedere dag in de spotlights te staan.
 
Die Dest is wel een echte ajacied in ieder geval met dat soort teksten. Misschien neemt hij de rol over van Schone?
Nee hoor hij is een heel sympathieke jongen van maar 18 jaar... Zij vragen hem wie hij op dit moment beter vindt en hij zegt Ajax. Gek he? ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan