Ajax - PSV | Zondag 31 maart | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Om alles kort samen te vatten. We hebben ons zelf te kort gedaan. Dit Ajax was zeker te kloppen. Mede door misschien de verkeerde basisopstelling alsook het verkeerde wisselbeleid. Daarnaast ook genaaid door Kuipers en co.
Als Ajax zo vaker voor de dag komen zonder pro Ajax scheids zie ik het weer rooskleurig in.?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar de fout ligt toch bij Schwaab? Niet bij de VAR, de manier hoe Neres ligt, waar Neres wordt geraakt? Maar bij Schwaab zelf? Die hoort hem gewoon niet te raken, en al helemaal niet met een sliding. Je nodigt uit om er een discutabel moment van te maken. Blijf staan, communiceer met je andere verdedigers en bekijk wie waar staat. De onkunde van Schwaab neemt niet weg of het te licht is of niet. Raak hem niet aan, blijf op je benen staan en hou hem voor je, niks aan de hand.

Daar mag dan wel even bij gezegd worden dat als dit op het middenveld gebeurd was dat Kuipers ( zoals hij nu ook echte overtredingen wegwuifde) gewoon niet gefloten had. Dat is al raar. Dat de VAR niet eens kijkt naar de overtreding op Lozano en het naar de grond trekken van de Jong is veelzeggend en bijzonder discutabel in mijn ogen als je wel 600 keer de herhaling van Schwaab/Neres bekijkt en daar Kuipers op attendeert. Vreselijk inconsequent, irritant en in deze wedstrijd ook absoluut beslissend gezien de geringe kansen en het matige spel. Ik kan me voorstellen dat menig PSV fan zich in dat opzicht behoorlijk genaaid voelt.
Staat buiten kijf verder dat PSV veel te schijterig begon en deze tactiek een kampioen onwaardig is.
 
Waarom niet? Hebben op dat niveau gevoetbald en zijn vele malen objectiever dan jullie hier toch?
Is wel objectiever dan jij toch?
Sorry hoor maar dit komt een beetje stokerig over. Jij hecht je waarde aan een aantal analisten. Prima. Maar vergeet niet dat die analisten ook maar mening hebben. Andere zijn het met oneens met deze mening. Prima toch. En hier zal vast een beetje subjectiviteit aan te pas komen (ook bij analisten trouwens). Maar hey het is ook het PSV forum en niet het voetbal forum. Geniet van je overwinning en ga niet expres mensen irriteren door zo vaak je punt/gelijk te proberen te maken/halen. Vind ik zelf niet zo chique.
 
Ik hoorde net vd Gijp en Derksen die ook het ook niet helemaal eens zijn met de strafschop. Zijn dat ook geen analisten? :unsure:
 
Wat moet Blind in godsnaam doen? Niets aan de hand.

En jij beschuldigd anderen dat ze door een supportersbril kijken???? Laat me niet lachen zeg. Die overtreding van Schwaab was dom maar op het middenveld was er niet eens gefloten voor deze actie. Maar goed, als jij vindt en alle andere ‘neutrale’ analisten van de Ajax-media ook dat dit een zuivere strafschop is dan kan ik daar mee leven. Ben dan echter ook zo’n vent om toe te geven dat Lozano een strafschop had verdiend (doet er niet toe namelijk of Blind ergens anders heen kan, hij trapt hem gewoon op zijn kuit namelijk. Schwaab kon ook nergens anders meer heen toen hij de sliding inzette!!) en dat de Jong ook duidelijk een strafschop had verdiend toen hij door die Argentijnse houthakker tegen de grond werd getrokken. Jij hebt het alleen maar over Neres terecht en de rest zie je niet door je eigen gekleurde Ajax-bril. Logisch, maar ga dan niet net doen alsof jij objectief bent en de rest allemaal gek (en niet weer over die Ajax-media beginnen hè want die geloven wij in Eindhoven toch niet ;))
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk door een gekleurde bril. Jij hoort trouwens ook bij het groepje dat alleen maar loopt te janken om elke scheidsrechterlijke beslissing. Komt erg calimero achtig over.

Weet je wat ik niet begrijp, dat jullie je niet druk maken om de 3-1. Dat kan nog wel eens de belangrijkste goal zijn geweest. Nu moet PSV nog eens drie doelpunten extra inlopen qua doelsaldo.

Met 2 punten voorsprong maakt het doelsaldo niets uit. ;)
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk door een gekleurde bril. Jij hoort trouwens ook bij het groepje dat alleen maar loopt te janken om elke scheidsrechterlijke beslissing. Komt erg calimero achtig over.

Weet je wat ik niet begrijp, dat jullie je niet druk maken om de 3-1. Dat kan nog wel eens de belangrijkste goal zijn geweest. Nu moet PSV nog eens drie doelpunten extra inlopen qua doelsaldo.

Dat is ook typisch Ajax en met name de fans als PSV benadeeld wordt is het calimero maar andersom is het land te klein.

Wat betreft de situatie andersom had ik het gewoon hetzelfde gevonden. We willen het toch zo eerlijk mogelijk?

Jullie zijn toch zo superieur? Had ons dan vernederd! Vooraf had ik er niet veel vertrouwen in maar tijdens de wedstrijd bleek er toch veel meer mogelijk.

Had liever keihard met 3-0 er af gegaan dan zo met hulp van de leidsmannen op het veld en Polletje.
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk door een gekleurde bril. Jij hoort trouwens ook bij het groepje dat alleen maar loopt te janken om elke scheidsrechterlijke beslissing. Komt erg calimero achtig over.

Weet je wat ik niet begrijp, dat jullie je niet druk maken om de 3-1. Dat kan nog wel eens de belangrijkste goal zijn geweest. Nu moet PSV nog eens drie doelpunten extra inlopen qua doelsaldo.

Bij jou loopt iedereen nogal snel te janken. Ga lekker bij je eigen forum lopen kutten zeg. Wat een ongelofelijk irritant ventje ben jij. Alleen maar lopen stoken en het heilige woord komt van jou. Lekker zo verdergaan joh, maar dan op je eigen forum want hier voeg je niks zinnigs toe. Heeft niks met janken te maken maar objectiviteit. Die ben ik niet en daarom zit ik ook op mijn eigen PSV forum. Jij bent allesbehalve objectief, alleen jij probeert die schijn steeds op te houden en iedereen die het niet met je eens is noem je een jankerd of Calimero. Ik heb nieuws voor je: :SC::braak: En nou gewoon serieuze argumenten gebruiken en niet steeds lopen janken dat alle anderen hier jankerds en Calimero’s zijn. Houdoe en bedankt zielenpiet!
 
Je blijft maar over hulp ouwehoeren. Kun je je niet beter druk maken om het laffe spel van Van Bommel? Hij kan jullie wel eens de titel gaan kosten. En ik heb gisteren gezien dat Ajax mentaal een stuk sterker was terwijl dat normaal een kwaliteit van PSV is. Probeer het probleem nou gewoon eens bij jezelf te zoeken ipv onterecht over de arbitrage te janken. Die 3-1 is tekenend voor de mentaliteit van PSV. Kan wel eens net zo'n goal blijken te zijn als Kluivert in 2007.
Je punt is nu wel gemaakt toch?
 
Blijkbaar niet toch? Dezelfde personen blijven maar over de arbitrage zaniken.

En daarbij, ik wens hier graag normaal behandeld te worden en niet zoals door de persoon die voor jou post. Ik discussieert normaal, speel niet op de man (itt de persoon die voor jou post) en kom alleen voor mijn mening uit.

Heb je nu zo’n plaat voor je hoofd of speel je dat? Ik weet niet wat erger is maar het dringt niet echt tot je door dat jij niet echt normaal discussieert.
 
Jij vindt 'irritant ventje en zielepiet' normaal discussiëren?

Je hebt pas een plaat voor je hoofd als je vindt dat PSV gisteren benadeeld is door de arbitrage. Buiten het buitenspelgeval dan.

Vooral die laatste zin?! Daarmee scoor je vast op het Ajax forum maar als jij alleen dat buitenspelgeval aanhaalt als benadeeld dan heb je dus niet gelezen wat ik schreef en zit je hier dus gewoon om te trollen. En dan ben je dus irritant en een zielenpiet inderdaad. Slaap lekker knul!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan