Ajax - PSV | Zondag 31 maart | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen analist die het een strafschop vond bij Lozano. Is Perez ajacied, is Bruggink Ajacied, is Van Hooijdonk Ajacied? Of heb jij wellicht een gekleurde bril op?

VAN Hooijdonk vond de penal van Ajax terecht, Perez vond de penal van Ajax terecht, Bruggink vond de penal van Ajax terecht. Zijn zij Ajacied of heb jij wellicht een gekleurde bril?

Is Ralf Edstrom ook Ajacied?

Hieronder toch een analist die de overtreding op Lozano ook een pingel vond (ook nog eens van een analist die ik stukken hoger heb zitten dan bovengenoemden bij elkaar trouwens):

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...o-knip-en-klaar-dat-het-overtreding-was-.html
 
Geen analist die het een strafschop vond bij Lozano. Is Perez ajacied, is Bruggink Ajacied, is Van Hooijdonk Ajacied? Of heb jij wellicht een gekleurde bril op?

VAN Hooijdonk vond de penal van Ajax terecht, Perez vond de penal van Ajax terecht, Bruggink vond de penal van Ajax terecht. Zijn zij Ajacied of heb jij wellicht een gekleurde bril?

Is Ralf Edstrom ook Ajacied?

Een gekleurde bril bij een analist vind ik niet zo erg. Bij de VAR daarentegen...

D3GFqVlWwAEiDUe.jpg
 
Zoals altijd een prima analyse van Perez.
Idd. Perez heeft juist altijd goede analyses en heeft er itt Van Halst, Gullit, Mulder, Bruggink of zelfs Kieft, gewoon kijk op. Ik houd ook niet van spelers die 10 keer de bal verliezen om ze vervolgens 4 keer weer te veroveren... En het publiek maar klappen en denken dat diegene “een kuitenbijter” is... Net als Perez geniet ik eerder van een middenvelder die rust en techniek uitstraalt.
 
Idd. Perez heeft juist altijd goede analyses en heeft er itt Van Halst, Gullit, Mulder, Bruggink of zelfs Kieft, gewoon kijk op. Ik houd ook niet van spelers die 10 keer de bal verliezen om ze vervolgens 4 keer weer te veroveren... En het publiek maar klappen en denken dat diegene “een kuitenbijter” is... Net als Perez geniet ik eerder van een middenvelder die rust en techniek uitstraalt.
Dus n Ziyech kan jou niet bekoren?
 
Had t over hem als speler (die grossiert in balverlies..)
Dat wist ik wel maar vond het flauw vandaar ook een flauw antwoord;)
Als een speler zoveel voor je beslist en zoveel goede dingen laat zien, dan mag hij van mij gewoon balverlies lijden. Op een hoger niveau wordt dat weliswaar afgestraft maar nu niet echt.
 
Idd. Perez heeft juist altijd goede analyses en heeft er itt Van Halst, Gullit, Mulder, Bruggink of zelfs Kieft, gewoon kijk op. Ik houd ook niet van spelers die 10 keer de bal verliezen om ze vervolgens 4 keer weer te veroveren... En het publiek maar klappen en denken dat diegene “een kuitenbijter” is... Net als Perez geniet ik eerder van een middenvelder die rust en techniek uitstraalt.
Eens! Ik vind Perez ook altijd een prima analist. Overigens is die schrijver van het artikel wel vervelend.
 
Nee, in beide gevallen is het kudt. Ik ben voor pure speeltijd. Voor of tegen, het is spelbederf en onsportief. Helaas is de Fifa nog conservatiever dan de Amish en zullen ze niets doen om het spel aantrekkelijker te maken.
Tja, bij deze regels vind ik het niet gek. Wel irritant, maar zelf zou ik het ook doen. Als de IBAF (of hoe heet die spelregelclub) besluit tot netto speeltijd, dan wordt het anders. Bij hockey hebben ze -dacht ik- een combinatie van bruto/netto speeltijd. De tijd gaat niet altijd stil, zoals bijv. bij waterpolo, maar alleen bij strafcorners e.d.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan