Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bruma wordt de opvolger van Romero teveel geld voor een speler die overal is mislukt. Een blind paard met belabberde statistieken en dan denken de scouts een goudhaantje te hebben ontdekt. Kerk van Utrecht is gewoon beter dan onze duurste aankoop.
Die draait de verdedigers van VVV, Zwolle en RKC wel dol hoor.

Maar had ook liever gezien dat het geld gestoken zou zijn in de achterhoede. Dat is het zwakke punt. Voorin is er voorlopig ruim voldoende keuze.
 
Bruma wordt de opvolger van Romero teveel geld voor een speler die overal is mislukt. Een blind paard met belabberde statistieken en dan denken de scouts een goudhaantje te hebben ontdekt. Kerk van Utrecht is gewoon beter dan onze duurste aankoop.
Heeft al een paar keer een goede verdedigende aktie gehad afgelopen wedstrijden...:rolleyes:
 
Die draait de verdedigers van VVV, Zwolle en RKC wel dol hoor.

Maar had ook liever gezien dat het geld gestoken zou zijn in de achterhoede. Dat is het zwakke punt. Voorin is er voorlopig ruim voldoende keuze.
Laten we nou eerst eens afwachten hoe Boscagli en Baumgartl het straks in de basis gaan doen.
 
Die draait de verdedigers van VVV, Zwolle en RKC wel dol hoor.

Maar had ook liever gezien dat het geld gestoken zou zijn in de achterhoede. Dat is het zwakke punt. Voorin is er voorlopig ruim voldoende keuze.

Nou ik help je het hopen zijn prestaties in het verleden zegt mij al het eea. En bevestigt de twee wedstrijden die hij voor PSV heeft gespeeld, gewoon slecht.
 
Weer zo een. Dinsdag nog de held, nu alweer afgeschreven. ?
Kom jij bent nog niet nieuw in het voetbal? Bruma, dat was vooraf duidelijk is niet de internationale topaankoop die het ooit leek te zijn. Een paar rondjes eredivisie en die jongen krijgt praatjes als Berghuis ;)
 
Laten we nou eerst eens afwachten hoe Boscagli en Baumgartl het straks in de basis gaan doen.

Had een beetje de hoop dat Boscagli voor de toekomst is gehaald. Een reserve van Nice, dat klinkt nu niet direct als CL-materiaal. Baumgartl lijkt me op dit moment beetje maximaal haalbare voor PSV, dus hopen dat die meevalt inderdaad.
 
Nou ik help je het hopen zijn prestaties in het verleden zegt mij al het eea. En bevestigt de twee wedstrijden die hij voor PSV heeft gespeeld, gewoon slecht.

Dat was wel in andere competitie. Eredivisie is 'n feestje voor aanvallers. Al die schutterende en naïeve verdedigers van middenmoters en degradatiekandidaten.
 
zeer sterke Lammers met op een gegeven moment door 3 spelers belaagd toch de bal weet te behouden. Malen is geen spits want dan waren er goals gevallen. door nu op de feiten gewezen te worden door ajax. Hopelijk gaat het tegen basel allemaal sneller en niet omdraaien op de middellijn.Van bommel is bezig met de coach van de tegenstander , vierde man, ballen in gooien . boos kijken. volgens mij is hijzelf niet helemaal onverstoorbaar. Houd je bezig met coachen anders maak je je kinderlijk belachelijk om de trainer van de tegenstander nog een sneer te geven. Win gewoon met 3-0 hoef je met geen van deze te praten. . hopen dat van Bommel een snelle snapper heeft a.s wedstijd . we gaan het zien.
.
 
Ik vond de fase met Tadic- Boscagli een twijfelgeval, maar de uitleg van Higler slaat nergens op:
‘De PSV speler liep er zelf tegenaan’

Like really.........?
 
Dus eerst is het allemaal prima en moeten we spelers gaan sparen voor dinsdag en nu heeft MVB het verkloot met de opstelling en versterkt JDJ alleen met fooitjes de achterhoede. Ajax en PSV speelde vandaag met veel B-spelers. Die van Ajax zijn stukken sterker dan die van PSV, maar dat is toch geen verrassing? Die kopen reserves voor 5-10 miljoen en wij kopen daar onze basis spelers voor. Dat zegt nog niks over de kwaliteit van beide A-selecties. Misschien is die van Ajax iets sterker, maar dan zijn er nog 32 wedstrijden te spelen die we kwalitatief gezien allemaal moeten winnen.

Zullen we het allemaal even een paar wedstrijden afwachten tot de basis elf zich heeft kunnen laten zien?

Dat er misschien nog een versterking moet kopen, daar ben ik het mee eens. Maar dan moeten ze eerst verkopen, want je kan een seizoen niet met 30 spelers in gaan. Het is te hopen dat een Lozano, Pereiro of Hendrix nog verkocht worden, zodat er weer ruimte ontstaat.

Edit; plaats het in het verkeerde topic. Moest in die van MvB zijn, excuses.
 
Ik vond de fase met Tadic- Boscagli een twijfelgeval, maar de uitleg van Higler slaat nergens op:
‘De PSV speler liep er zelf tegenaan’

Like really.........?
Proest... heeft hij dat verklaard? Als je op deze wijze dingen aannemelijk moet maken. Ik moet zeggen. Wel 10 punten voor de fantasie van Hilger. Sta niet raar te kijken dat er bij hem ooit een doelpunt valt door marsmannetjes.. Zijn reactie zal zijn: "Tja marsmannetjes... daarover staat niets in het regelement." ;)
 
Bruma was een onnodige aankoop en dat werd al zo vaak gezegd hier. Ook werd gezegd dat hij met zijn 24 jaar eigenlijk geen talent meer genoemd kan worden. Als buitenspeler vind ik hem eigenlijk niets! Ik begrijp dan ook heel goed dat hij mislukt is elders. Hij is te nonchalant en mist de drive van bijv een Lozano. Al die te zachte ballen van hem naar andere spelers pfff. Nee, ik heb ook tegen Basel gezegd dat hij maar een helft iets heeft laten zien tegen een tegenstander van het niveau Vitesse... En als je tegen Veltman niets kan klaren dan weet ik het ook niet meer hoor. PSV heeft nu een middenvelder als linksback gestationeerd en een cv gehaald die voetballend weinig gaat brengen. Het hadden twee of drie topaankopen achterin moeten zijn i.p.v. wat er nu gehaald is. Het middenveld mist creativiteit en achterin missen alle spelers de souplesse en techniek om dit alles op een hoger plan te kunnen tillen. Ook Dumfries die echt zijn best doet, is nog altijd technisch geen goede back en mist veel kwaliteiten. En Bergwijn op 10 zetten is gewoon slecht! Hij is geen 10 maar gewoon een speler met diepgang. Alleen ook hij lijkt me wat te zwaar (ze zeggen dat hij spiermassa heeft ontwikkeld....) en mist momenteel zijn explosiviteit. Dat was na de winterstop al zo. Misschien moet Bruma op 10 spelen maar hij mist misschien het loopvermogen? Ik weet eigenlijk niet waarom wij per se met een 10 moeten spelen? Dat is eigenlijk ook tegenwoordig niet meer echt een positie waar alle topteams mee spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan