Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bruma was een onnodige aankoop en dat werd al zo vaak gezegd hier. Ook werd gezegd dat hij met zijn 24 jaar eigenlijk geen talent meer genoemd kan worden. Als buitenspeler vind ik hem eigenlijk niets! Ik begrijp dan ook heel goed dat hij mislukt is elders. Hij is te nonchalant en mist de drive van bijv een Lozano. Al die te zachte ballen van hem naar andere spelers pfff. Nee, ik heb ook tegen Basel gezegd dat hij maar een helft iets heeft laten zien tegen een tegenstander van het niveau Vitesse... En als je tegen Veltman niets kan klaren dan weet ik het ook niet meer hoor. PSV heeft nu een middenvelder als linksback gestationeerd en een cv gehaald die voetballend weinig gaat brengen. Het hadden twee of drie topaankopen achterin moeten zijn i.p.v. wat er nu gehaald is. Het middenveld mist creativiteit en achterin missen alle spelers de souplesse en techniek om dit alles op een hoger plan te kunnen tillen. Ook Dumfries die echt zijn best doet, is nog altijd technisch geen goede back en mist veel kwaliteiten. En Bergwijn op 10 zetten is gewoon slecht! Hij is geen 10 maar gewoon een speler met diepgang. Alleen ook hij lijkt me wat te zwaar (ze zeggen dat hij spiermassa heeft ontwikkeld....) en mist momenteel zijn explosiviteit. Dat was na de winterstop al zo. Misschien moet Bruma op 10 spelen maar hij mist misschien het loopvermogen? Ik weet eigenlijk niet waarom wij per se met een 10 moeten spelen? Dat is eigenlijk ook tegenwoordig niet meer echt een positie waar alle topteams mee spelen.

wat ben ik het met je eens. Wellicht dat Thomas de box to box speler is op 10,terugkomen van een kruisband valt niet mee.
Bruma wordt onze flop is niets verder dan Gakpo sterker nog Gakpo is beter in mijn ogen.
 
Bruma was een onnodige aankoop.... Al die te zachte ballen van hem

Hee zuurpruim! Sorry IPF.. dat moest er ff uit. Tenzij je ze gevoeld hebt... "die te zachte ballen van hem"...

Ff zonder dollen. Ik snap dat je kritisch bent maar ik krijg de nijging posts van je over te slaan. En dat mag overigens ook gewoon mijn probleem zijn hoor. Ik wou ff meegeven dat een post ook gewoon een keer positief mag zijn. ;)
 
Hee zuurpruim! Sorry IPF.. dat moest er ff uit. Tenzij je ze gevoeld hebt... "die te zachte ballen van hem"...

Ff zonder dollen. Ik snap dat je kritisch bent maar ik krijg de nijging posts van je over te slaan. En dat mag overigens ook gewoon mijn probleem zijn hoor. Ik wou ff meegeven dat een post ook gewoon een keer positief mag zijn. ;)

Basel heeft verloren. Dat is is positief alleen 3 basis spelers rest kreeg rust.....
 
Hee zuurpruim! Sorry IPF.. dat moest er ff uit. Tenzij je ze gevoeld hebt... "die te zachte ballen van hem"...

Ff zonder dollen. Ik snap dat je kritisch bent maar ik krijg de nijging posts van je over te slaan. En dat mag overigens ook gewoon mijn probleem zijn hoor. Ik wou ff meegeven dat een post ook gewoon een keer positief mag zijn. ;)
Je kan het iig niet laten om er toch op te reageren, dus echt overslaan doe je niet;)
Ik maak een analyse van wat ik heb gezien, ook na Basel. Als je positieve dingen heb gezien die vermeldenswaardig zijn, dan mag je die daar tegenover zetten i.p.v. je waardeoordeel uit te spreken(Y)
 
Noemswaardig positief punt?
Het laatste halfuur toen we met tien man speelden hebben we ons aardig staande kunnen houden
 
Noemswaardig positief punt?
Het laatste halfuur toen we met tien man speelden hebben we ons aardig staande kunnen houden
Staande gehouden? Je praat alsof wij RKC zijn die blij mogen zijn met ons na de 2-0 staand gehouden te hebben en dus “de schade beperkt hebben gehouden”.
 
Schrikbarend hoe wij onszelf vandaag door Ajax naar de slachtbank hebben laten leiden. Totaal onnodig in mijn optiek ook. Mijn korte analyse op hetgeen er vanavond gebeurd is:

Allereerst geef je natuurlijk volledig het eigen initiatief weg door op deze manier te beginnen. Wederom net als een paar jaar geleden (na de wedstrijd tegen Atletico toen der tijd) geef je het weg door niet scherp te beginnen. De eerste seconden van een wedstrijd zo beginnen en de 1-0 achter krijgen zorgt ervoor dat je, vanaf het begin van de wedstrijd al achter de feiten aanloopt.

Daarnaast, durf je op een of andere manier daarna het initatief niet terug te pakken. Te slappe ballen vanaf achteruit, de onscherp op het middenveld en een aanval die de bal niet durfde op te eisen, dan wordt het inderdaad een lastig verhaal. Ajax kon vogelvrij voetballen en werd geen strobreed in de weg gelegd.

Als je dan vervolgens met de VAR ook nog een twijfelmoment hebt dat niet in je voordeel valt, waardoor je op 2-0 achter komt terwijl wij op dat moment de betere ploeg waren, dan houd het natuurlijk op. Het was vanuit onze kant onwennig met de nieuwe aankopen in het elftal en we hebben geen enkel moment grip op de wedstrijd gehad. Buiten dan de fase waarin je het bizarre VAR moment krijgt. Indien de VAR je terugroept en ziet dat het een klap in het gezicht is van Boscagli, je gaat kijken, ziet het vervolgens overduidelijk in beeld en twijfelt of het wel/niet hard genoeg is om een doelpunt af te keuren. Het IS simpelweg een overtreding en dus moet er gefloten worden hard genoeg of niet (eerlijk, mijn persoonlijke gevoel twijfelde ook, echter kun je er niet om heen dat het een overtredig is van Tadic...)

Dit had nog kunnen komen, indien je bij een 1-0 stand de counter vlak voor rust goed uitspeelt of, indien Malen -zelfs met 10 man- de 2-1 op het scorebord had kunnen zetten. Helaas is dit niet gebeurd en moet je oprecht toegeven dat we nog een lange weg te gaan hebben.

Vandaag was vanuit onze kant gezien een totale off-day en je dient dit dan ook gauw te vergeten. A.s. week wacht er een wedstrijd van 10 miljoen, hier dien je scherper en nog belangrijker meedogenlozer te zijn dan je vandaag was. Ik hou mijzelf vast aan het motto: "Een slechte generale is een goede finale". Op naar Zwitserland!
 
Laatst bewerkt:
Hee zuurpruim! Sorry IPF.. dat moest er ff uit. Tenzij je ze gevoeld hebt... "die te zachte ballen van hem"...

Ff zonder dollen. Ik snap dat je kritisch bent maar ik krijg de nijging posts van je over te slaan. En dat mag overigens ook gewoon mijn probleem zijn hoor. Ik wou ff meegeven dat een post ook gewoon een keer positief mag zijn. ;)

Ik sla de laatste tijd ook veel negatieve posts over, vallen te vaak in herhaling. Maar wat ik nog erger vind, is dat we dit seizoen nog maar twee wedstrijden hebben gespeeld en over alles wordt al gezeken waar maar gezeken over kan worden. Bruma? Liever zaniken dat 15 miljoen teveel is en Bruma een uiterst onnodige aankoop is dan de leuke acties waarmee hij PSV verrijkt te prijzen. Lato? Verschrikkelijke speler is dat toch, ben blij dat we die onbenul niet gekocht hebben. Onze nieuwste verdedigers? Ben blij dat we ze gekocht hebben, maar ik ga liever zeiken op het feit dat John de Jong een onbenul is die al veel eerder had moeten toeslaan en gewoon 15 miljoen neer had moeten leggen voor Alvarez.

Zou fijn zijn als mensen gewoon blij waren met wat we hebben. Er zullen altijd wel personen bij PSV zitten waar je negatief over bent (Zoet en Mark van Bommel voor mij), maar het is erg treurig als 80% van je posts alleen maar zeiken op die personen is en je nauwelijks iets positiefs te melden hebt. Ondertussen ken ik al vele meningen hier, al voordat ik een topic aan klik, weet ik al wat me te wachten staat. Beetje jammer, maar vooral onnodig naar mijn mening.
 
Denk ik IPF te quoten en te weerleggen... er is nog een Guus... damn. Maar ik vind dat Kevin het hierboven prima weergeeft!

Schrikbarend hoe wij onszelf vandaag door Ajax naar de slachtbank hebben laten leiden. Totaal onnodig in mijn optiek ook. Mijn korte analyse op hetgeen er vanavond gebeurd is:

Allereerst geef je natuurlijk volledig het eigen initiatief weg door op deze manier te beginnen. Wederom net als een paar jaar geleden (na de wedstrijd tegen Atletico toen der tijd) geef je het weg door niet scherp te beginnen. De eerste seconden van een wedstrijd zo beginnen en de 1-0 achter krijgen zorgt ervoor dat je, vanaf het begin van de wedstrijd al achter de feiten aanloopt.

Daarnaast, durf je op een of andere manier daarna het initatief niet terug te pakken. Te slappe ballen vanaf achteruit, de onscherp op het middenveld en een aanval die de bal niet durfde op te eisen, dan wordt het inderdaad een lastig verhaal. Ajax kon vogelvrij voetballen en werd geen strobreed in de weg gelegd.

Het was vanuit onze kant onwennig met de nieuwe aankopen in het elftal en we hebben geen enkel moment grip op de wedstrijd gehad. Dit had nog kunnen komen, indien je bij een 1-0 stand de counter vlak voor rust goed uitspeelt of, indien Malen -zelfs met 10 man- de 2-1 op het scorebord had kunnen zetten. Helaas is dit niet gebeurd en moet je oprecht toegeven dat we nog een lange weg te gaan hebben.

Vandaag was vanuit onze kant gezien een totale off-day en je dient dit dan ook gauw te vergeten. A.s. week wacht er een wedstrijd van 10 miljoen, hier dien je scherper en nog belangrijker meedogenlozer te zijn dan je vandaag was. Ik hou mijzelf vast aan het motto: "Een slechte generale is een goede finale". Op naar Zwitserland!

Nou kom joh... Is het begin fout... ja.. in de eerste minuut van de wedstrijd. Mag het? Nee, gebeurt het en is het een les, ja. Heeft Ajax het beter opgepakt dan PSV, ja. Vind ik het verbazingwekkend? Nee. De wedstrijd wordt gespeeld met enkel Ajax supporters (ja die 500 supporters reken ik ff niet mee). Dat een Ajax er meer vertrouwen uit put dan PSV is niet zo raar.

Kijk je naar de wedstrijden Ajax - PSV en PSV - Ajax dan zie je voornamelijk de thuisploeg winnen. In een voorbereiding telt dat veel meer.

Daarnaast zijn er voor PSV totaal ander belangen dat voor Ajax. Ajax profiteert financieel als PSV dinsdag wordt uitgeschakeld, PSV is er juist veel aan gelegen om deze wedstrijd zo snel mogelijk af te werken en dinsdag een goed resultaat te boeken in een zowiezo chaotische voorbereiding.

Het enige wat ik hoop is dat iedereen zonder fysieke ongemakken de wedstrijden is doorgekomen.
 
Laatst bewerkt:
wat ben ik het met je eens. Wellicht dat Thomas de box to box speler is op 10,terugkomen van een kruisband valt niet mee.
Bruma wordt onze flop is niets verder dan Gakpo sterker nog Gakpo is beter in mijn ogen.

Thomas vond ik bij Zwolle al niet 'n speler waarvan ik zoiets had van die moet echt dringend 2 stappen hogerop zetten. Eerder een speler die 'n stapje zou kunnen zetten richting Vitesse, AZ, FC Utrecht, dat soort werk.

Nu zet 'ie 2,5 stap omhoog, loopt 'ie ook nog een vervelende blessure op ...

Daar kan hij zelf allemaal niks aan doen natuurlijk, maar ik zie in Thomas geen basisspeler voor PSV.
 
Ik sla de laatste tijd ook veel negatieve posts over, vallen te vaak in herhaling. Maar wat ik nog erger vind, is dat we dit seizoen nog maar twee wedstrijden hebben gespeeld en over alles wordt al gezeken waar maar gezeken over kan worden. Bruma? Liever zaniken dat 15 miljoen teveel is en Bruma een uiterst onnodige aankoop is dan de leuke acties waarmee hij PSV verrijkt te prijzen. Lato? Verschrikkelijke speler is dat toch, ben blij dat we die onbenul niet gekocht hebben. Onze nieuwste verdedigers? Ben blij dat we ze gekocht hebben, maar ik ga liever zeiken op het feit dat John de Jong een onbenul is die al veel eerder had moeten toeslaan en gewoon 15 miljoen neer had moeten leggen voor Alvarez.

Zou fijn zijn als mensen gewoon blij waren met wat we hebben. Er zullen altijd wel personen bij PSV zitten waar je negatief over bent (Zoet en Mark van Bommel voor mij), maar het is erg treurig als 80% van je posts alleen maar zeiken op die personen is en je nauwelijks iets positiefs te melden hebt. Ondertussen ken ik al vele meningen hier, al voordat ik een topic aan klik, weet ik al wat me te wachten staat. Beetje jammer, maar vooral onnodig naar mijn mening.
Je maakt een karikatuur van die posts, je goed recht maar neem anderen iig niet hiermee de maat.. Moeten we ook roepen dat jouw posts met dit soort teksten ons ondertussen wel bekend zijn? Nee! Want je hebt er recht op om dat te zeggen. Bovendien geef je hier niet het hele verhaal weer van de in jouw ogen de zeikerds maar maak je zoals gezegd een karikatuur van de zorgen die uitgesproken zijn en worden. Je mag het wel leuk vinden dat Bruma gehaald is maar velen hier maar ook echt velen vinden deze aankoop onnodig. Het is dus niet zo dat ze nu pas dit zeggen. En Alvarez naar Ajax deed pijn omdat 1. PSV hem al ruim een jaar volgde maar niet toesloeg en 2. Hij een Mexicaan is en hij via zijn zaakwaarnemer al liet blijken dat PSV voor hem en de Mexicanen verreweg de populairste ploeg in Mexico is.
Dat mensen dat pijnlijk vinden en zien dat PSV alsnog overstag gaat om 10 miljoen te betalen voor een speler die met zijn club gedegradeerd is, is logisch.
Laten we hier elkaar niet de maat gaan nemen en gaan bepalen wat de teneur van de posts zouden moeten zijn op een voetbalforum. Mensen die naïef blijven of alles wat de leiding krom doet recht proberen te praten, vind ik ook niets maar ik ga hen niet hier publiekelijk karikaturiseren.
 
Bruma was een onnodige aankoop en dat werd al zo vaak gezegd hier. Ook werd gezegd dat hij met zijn 24 jaar eigenlijk geen talent meer genoemd kan worden. Als buitenspeler vind ik hem eigenlijk niets! Ik begrijp dan ook heel goed dat hij mislukt is elders. Hij is te nonchalant en mist de drive van bijv een Lozano. Al die te zachte ballen van hem naar andere spelers pfff. Nee, ik heb ook tegen Basel gezegd dat hij maar een helft iets heeft laten zien tegen een tegenstander van het niveau Vitesse... En als je tegen Veltman niets kan klaren dan weet ik het ook niet meer hoor. PSV heeft nu een middenvelder als linksback gestationeerd en een cv gehaald die voetballend weinig gaat brengen. Het hadden twee of drie topaankopen achterin moeten zijn i.p.v. wat er nu gehaald is. Het middenveld mist creativiteit en achterin missen alle spelers de souplesse en techniek om dit alles op een hoger plan te kunnen tillen. Ook Dumfries die echt zijn best doet, is nog altijd technisch geen goede back en mist veel kwaliteiten. En Bergwijn op 10 zetten is gewoon slecht! Hij is geen 10 maar gewoon een speler met diepgang. Alleen ook hij lijkt me wat te zwaar (ze zeggen dat hij spiermassa heeft ontwikkeld....) en mist momenteel zijn explosiviteit. Dat was na de winterstop al zo. Misschien moet Bruma op 10 spelen maar hij mist misschien het loopvermogen? Ik weet eigenlijk niet waarom wij per se met een 10 moeten spelen? Dat is eigenlijk ook tegenwoordig niet meer echt een positie waar alle topteams mee spelen.

Krijg er nu al een sterk Luciano Narsingh gevoel bij; ook die had ik vooraf al niet bij PSV willen zien overigens. Hij heeft tot nu toe 1 leuke oefenwedstrijd gespeeld, en 1 leuke helft tegen Basel, terwijl hij tegen Wolfsburg en Ajax in the pocket zat van hun verdediging. De PSV talenten die op zijn positie uit de voeten kunnen hadden misschien ook zo wisselvallig gepresteerd, alleen kostten die geen 15 miljoen en zijn bovendien eigen kweek en een stuk jonger, met nog meer ruimte om te groeien.

Je maakt een karikatuur van die posts, je goed recht maar neem anderen iig niet hiermee de maat.. Moeten we ook roepen dat jouw posts met dit soort teksten ons ondertussen wel bekend zijn? Nee! Want je hebt er recht op om dat te zeggen. Bovendien geef je hier niet het hele verhaal weer van de in jouw ogen de zeikerds maar maak je zoals gezegd een karikatuur van de zorgen die uitgesproken zijn en worden. Je mag het wel leuk vinden dat Bruma gehaald is maar velen hier maar ook echt velen vinden deze aankoop onnodig. Het is dus niet zo dat ze nu pas dit zeggen. En Alvarez naar Ajax deed pijn omdat 1. PSV hem al ruim een jaar volgde maar niet toesloeg en 2. Hij een Mexicaan is en hij via zijn zaakwaarnemer al liet blijken dat PSV voor hem en de Mexicanen verreweg de populairste ploeg in Mexico is.
Dat mensen dat pijnlijk vinden en zien dat PSV alsnog overstag gaat om 10 miljoen te betalen voor een speler die met zijn club gedegradeerd is, is logisch.
Laten we hier elkaar niet de maat gaan nemen en gaan bepalen wat de teneur van de posts zouden moeten zijn op een voetbalforum. Mensen die naïef blijven of alles wat de leiding krom doet recht proberen te praten, vind ik ook niets maar ik ga hen niet hier publiekelijk karikaturiseren.

Precies; moeilijk doen om 10-15 miljoen uit te geven aan een verdediger die is opgevallen op het WK en net de Gold Cup heeft gewonnen met zijn land en hem dan uiteindelijk naar de directe concurrent zien verkassen, maar dan wel 10 miljoen neerlappen voor een obscure Duitse jeugdinternational waar nog nooit iemand van gehoord had en die tot 2x toe met zijn club gedegradeerd was; 10 miljoen dus voor iemand uit de tweede bundesliga, dat was niet teveel, maar 15 voor een volwaardige international wel, tja.
 
Nou ik dacht nou komt ie met zijn positieve punten maar nee hoor ;P
Nope, daar ga ik niet aan beginnen. Althans niet anders als dat ik nu doe.

Ik kan er ook een keer de P in hebben en een keer wat negatiefs posten hoor. Begrijp mij niet verkeerd, maar Kevin verwoordt het prima. We hebben slechts 2 serieuze wedstrijden gespeeld en nog niet eens in een vaste samenstelling. Spelers worden nu al afgemaakt, gefileerd als kleine blokjes hondenvoer verwerkt.

Ik vind het te vroeg om spelers af te branden, maar ik heb bij sommige spelers ook mijn bedenkingen. True. Maar ik begin bij het beoordelen niet met -15 om dan maar eens te kijken of een speler uiteindelijk een voldoende kan halen. Een speler begint bij mij altijd bij 0.

Ik vind het daarom reëel om iemand op een periode af te rekenen en niet op één of twee wedstrijden. Dat kan positief maar ook negatief werken. Misschien is de "nieuwe" speler waarvan jij het meest verwacht wel het dieptepunt na x wedstrijden.

Met dat in het achterhoofd is afbranden van spelers op dit moment niet mijn keuze, zonder dat ik voel een extra positieve motivatie als reden te geven.
 
Nope, daar ga ik niet aan beginnen. Althans niet anders als dat ik nu doe.

Ik kan er ook een keer de P in hebben en een keer wat negatiefs posten hoor. Begrijp mij niet verkeerd, maar Kevin verwoordt het prima. We hebben slechts 2 serieuze wedstrijden gespeeld en nog niet eens in een vaste samenstelling. Spelers worden nu al afgemaakt, gefileerd als kleine blokjes hondenvoer verwerkt.

Ik vind het te vroeg om spelers af te branden, maar ik heb bij sommige spelers ook mijn bedenkingen. True. Maar ik begin bij het beoordelen niet met -15 om dan maar eens te kijken of een speler uiteindelijk een voldoende kan halen. Een speler begint bij mij altijd bij 0.

Ik vind het daarom reëel om iemand op een periode af te rekenen en niet op één of twee wedstrijden. Dat kan positief maar ook negatief werken. Misschien is de "nieuwe" speler waarvan jij het meest verwacht wel het dieptepunt na x wedstrijden.

Met dat in het achterhoofd is afbranden van spelers op dit moment niet mijn keuze, zonder dat ik voel een extra positieve motivatie als reden te geven.
Je mist de essentie: als het gaat om Bruma, kan ik je zeggen dat ik dat allang een onnodige aankoop heb gevonden. Logisch toch dat ik juist op zon iemand ga letten?? Iemand van 15 miljoen moet er wat mij betreft meteen staan zoals Lozano ook meteen stond. Dat heeft niets met afbranden te maken. En dat mensen zien dat de linksback zo wordt opgelost en dat Lukassen daar loopt, kun je zeiken vinden maar het is geen onnodige kritische noot.
 
Precies; moeilijk doen om 10-15 miljoen uit te geven aan een verdediger die is opgevallen op het WK en net de Gold Cup heeft gewonnen met zijn land en hem dan uiteindelijk naar de directe concurrent zien verkassen, maar dan wel 10 miljoen neerlappen voor een obscure Duitse jeugdinternational waar nog nooit iemand van gehoord had en die tot 2x toe met zijn club gedegradeerd was; 10 miljoen dus voor iemand uit de tweede bundesliga, dat was niet teveel, maar 15 voor een volwaardige international wel, tja.
Hoho, 10 tot 15 miljoen? Ajax heeft gewoon 15 miljoen moeten neer tellen voor de verdediger. Dat is 5 miljoen extra dan de duitse speler heeft gekost. Dat is ongeveer het bedrag waarvoor we een Angelino/Dumfries (bewezen eredivisie spelers) hebben gehaald en dat is de helft meer betalen dan de 10 miljoen voor die 'duitser'.

Opgevallen op wk viel volgensmij ook nog wel mee. Daarnaast durf ik te wedden dat de meeste mensen zijn naam niet weten als het niet was dat PSV een jaar geleden interesse toonde. Daarnaast is gold cup winnen met Mexico niet per se een grote prestatie. Enige land wat in de buurt komt met kwalitatief goede spelers is de VS. En zelfs die zouden geen elftal kunnen opstellen wat zou kunnen mee doen in de middenmoot van Engeland.
Daarnaast word hij vaak rechtsback en verdedigend middevelder ingezet en is het misschien niet eens de specialist cv die je graag zou willen.

Jeugdinternational duitsland zegt niet super veel. Ben ik met je eens. Aan de andere kant vind ik international bij Mexico ook niet direct zeggen dat je een geweldige voetballer bent. Bijvoorbeeld het nationale duitse elftal is veel sterker. Dat Baumgartl twee keer is gedegradeerd met Stuggart zegt ook niets. Gewoon een lastige compititie, hoger niveau dan de eredivisie, en tevens is hij daar niet alleen verantwoordelijk voor. Daarnaast beetje gek om meteen te stellen 10 miljoen voor iemand uit de tweede bundesliga teveel is. Terwijl je ook kunt stellen dat we 10 miljoen betalen voor een speler uit de bundesliga.. Baumgartl heeft gewoon al wedstrijden gespeeld in zowel de bundesliga als tweede bundesliga. Waardoor hij wel europees kan voetballen. Dit is nog even afwachten met Alvarez. Guti heeft bijv. ook een periode moeten winnen aan het tempo van de eredivisie.

Ik vind het lekker makkelijk praten dat de ene onbekende naam wel heel goed is en de andere niet. Wacht nou maar gewoon af. En besef je dat 5 miljoen euro gewoon heel veel geld is. Investeerd PSV eens een keer in de verdediging is het nog niet goed. Geef de jongen eerst een kans. Misschien heb je wel gelijk. Maar goed ook afwachten of Alvarez 15 miljoen waard is..
 
Je mist de essentie: als het gaat om Bruma, kan ik je zeggen dat ik dat allang een onnodige aankoop heb gevonden. Logisch toch dat ik juist op zon iemand ga letten?? Iemand van 15 miljoen moet er wat mij betreft meteen staan zoals Lozano ook meteen stond. Dat heeft niets met afbranden te maken. En dat mensen zien dat de linksback zo wordt opgelost en dat Lukassen daar loopt, kun je zeiken vinden maar het is geen onnodige kritische noot.
Volgensmij speelde Lozano tegen Ojisek ook niet meteen super. Wel zijn eerste eredivisie wedstrijd. Maar goed de JC schaal had ik nou niet echt gevoel dat PSV het veld is ingegaan om die koste wat kost te winnen.

Vind het best eerlijk om hem nog een paar wedstrijden de kans te geven. En of het een onnodige aankoop is kun je eigenlijk pas stellen na het sluiten van de transfermarkt. Blijven Bergwijn en Lozano dan heb je punt. Als één van de twee gaat dan denk ik dat we Bruma echt goed kunnen gebruiken.
 
Je maakt een karikatuur van die posts, je goed recht maar neem anderen iig niet hiermee de maat.. Moeten we ook roepen dat jouw posts met dit soort teksten ons ondertussen wel bekend zijn? Nee! Want je hebt er recht op om dat te zeggen. Bovendien geef je hier niet het hele verhaal weer van de in jouw ogen de zeikerds maar maak je zoals gezegd een karikatuur van de zorgen die uitgesproken zijn en worden. Je mag het wel leuk vinden dat Bruma gehaald is maar velen hier maar ook echt velen vinden deze aankoop onnodig. Het is dus niet zo dat ze nu pas dit zeggen. En Alvarez naar Ajax deed pijn omdat 1. PSV hem al ruim een jaar volgde maar niet toesloeg en 2. Hij een Mexicaan is en hij via zijn zaakwaarnemer al liet blijken dat PSV voor hem en de Mexicanen verreweg de populairste ploeg in Mexico is.
Dat mensen dat pijnlijk vinden en zien dat PSV alsnog overstag gaat om 10 miljoen te betalen voor een speler die met zijn club gedegradeerd is, is logisch.
Laten we hier elkaar niet de maat gaan nemen en gaan bepalen wat de teneur van de posts zouden moeten zijn op een voetbalforum. Mensen die naïef blijven of alles wat de leiding krom doet recht proberen te praten, vind ik ook niets maar ik ga hen niet hier publiekelijk karikaturiseren.

Chill een beetje, allemachtig. Wat je hier zegt, is precies wat je in ieder topic zegt, een herhaling van argumenten waarop ik mogelijk al eens heb gereageerd of waarvoor ik je al ooit een like heb gegeven. Ik heb er geen problemen mee als mensen kritisch zijn. Als je goed oplet ben ik dat namelijk zelfs net zo goed. Maar hoe lang hebben we Bruma nu? Ik denk 2 weken ongeveer. Dat geld is nu eenmaal besteed en daar kun je niets meer aan doen. Dat je daarover ontevreden was en nu nog bent kan ik goed begrijpen, maar al die negativiteit gaat helemaal niks oplossen. We moeten het nu met Bruma doen, dus let it be en geniet van de mooie dingen die hij ons gaat brengen.

Als je denkt dat ik (of andere positivo's) die problemen die jij noemt niet inzien, dan zit je ernaast. Maar soms is het goed om vrede te hebben met de fouten die iemand - in dit geval de directie van PSV - maakt, omdat ze nu toch niet meer ongedaan worden gemaakt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan