9 vd 10 keer niet nee. PSV won hem in 2015, en een jaar later, werden we kampioen. Sindsdien werd winnaar geen landskampioen. Feyenooit verloor hem bijvoorbeeld van ons in 2016, en werden een jaar later kampioen.Verliezen graag. Winnaar wordt nooit kampioen, toch?
Voor het Nederlands belang natuurlijk, dat B-team!Veredelde oefenmatch, en zo moet men er ook mee omgaan.
Verdediging mag blijven staan, beetje ingespeeld op elkaar raken kan geen kwaad. Misschien eens een linksback proberen op de linksbackpositie. Idem met Guti, spelritme kan geen kwaad.
Hendrix mag met Ihattaren het middenveld compleet maken. Voorin Lammers, geflankeerd door Bruma en Gakpo. Lozano, Malen en Bergwijn geeneens laten invallen, die jongens gaan we volgende week hard nodig hebben.
PSV had ook gewoon kunnen/moeten protesteren.Gewoon keihard erin met B-C spelers en mogelijk wat Ajax spelers blesseren zal goed uitkomen. Lekker gepland door de KNVB trouwens, tussen de CL in.
Nee winnen, met Viergever in de basis. Misschien is het jinx+jinx=weg jinx?Verliezen graag. Winnaar wordt nooit kampioen, toch?
Als PSV dat doet wordt er weer het Ajax etiket 'calimero' op geplakt. Mooier is het om verrassend uit de hoek te komen. Wat is nu die fruitschaal eigenlijk waard.PSV had ook gewoon kunnen/moeten protesteren.
True, maar aan de andere kant zou je je daar niet door moeten laten leiden als PSV zijnde. Die trieste figuren zul je toch wel houden, wat PSV ook doet. Lijkt me dom als je je eigenbelang ondergeschikt maakt aan het trachten te verzwakken van het imago dat PSV bij die sulletjes heeft, wat toch nooit lukt.Als PSV dat doet wordt er weer het Ajax etiket 'calimero' op geplakt. Mooier is het om verrassend uit de hoek te komen. Wat is nu die fruitschaal eigenlijk waard.
En een wedstrijd spelen kan ook juist een betere voorbereiding zijn voor de wedstrijd tegen Basel, dan weer een training.V.Driessen geef ik toch een keertje gelijk.
Waarom PSV géén uitstel/datumwijziging gevraagd heeft bij de KNAJB voor de wedstrijd om de JC Schaal is mij ook een raadsel.
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46433/'PSV-diende-geen-verzoek-in-om-duel-om-Johan-Cruijff-Schaal-te-verplaatsen'
Zeg, ze hebben wel degelijk de datum gewijzigd voor PSV!V.Driessen geef ik toch een keertje gelijk.
Waarom PSV géén uitstel/datumwijziging gevraagd heeft bij de KNAJB voor de wedstrijd om de JC Schaal is mij ook een raadsel.
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46433/'PSV-diende-geen-verzoek-in-om-duel-om-Johan-Cruijff-Schaal-te-verplaatsen'
Of dat nou heel veel effect gaat hebben, is een tweede.De 24ste editie van de strijd om de Johan Cruijff Schaal, tussen Ajax en PSV, is verplaatst van zondag 28 naar zaterdag 27 juli om 18.00 uur. De reden hiervoor is om PSV een zo optimaal mogelijke voorbereiding te bieden op de Europese wedstrijden die de club moet spelen in de tweede voorronde van de Champions League.