Adam Maher (M)

Goeie keus van Maher om naar Twente te willen....

Twente wil alleen huren. PSV wil verkopen.

Verbeek hoopt op snel akkoord met PSV over Maher

https://www.ed.nl/psv/verbeek-hoopt-op-snel-akkoord-met-psv-over-maher~a371566d/

De middenvelder wil graag naar Enschede vertrekken om met zijn oude trainer herenigd te worden en FC Twente probeert hem daarom op huurbasis in te lijven.
Brands gaf eerder deze week aan Maher het liefst te verkopen en op die manier afscheid te nemen, maar de financiële middelen van FC Twente zijn daarvoor te beperkt.

Verbeek gaat ervan uit dat Maher gewoon inzetbaar is bij FC Twente-PSV (op 27 januari), als een overgang voor die datum rond komt. "Als hij op dat moment bij ons is, zie ik niet in waarom hij dan niet mee zou kunnen doen."

:unsure:PSV moet gewoon de poot stijf houden. Of kopen en bij verhuur komt het pas rond na 27 januari. :re: PSV zal gek zijn als ze Maher mee laten spelen bij Twente - PSV.
7 februari is FC Twente - AZ en 11 februari is Ajax - Twente. Dan mag Maher op zijn top zijn. :D ;)
 
Twente wil alleen huren. PSV wil verkopen.

Verbeek hoopt op snel akkoord met PSV over Maher

https://www.ed.nl/psv/verbeek-hoopt-...aher~a371566d/

De middenvelder wil graag naar Enschede vertrekken om met zijn oude trainer herenigd te worden en FC Twente probeert hem daarom op huurbasis in te lijven.
Brands gaf eerder deze week aan Maher het liefst te verkopen en op die manier afscheid te nemen, maar de financiële middelen van FC Twente zijn daarvoor te beperkt.

Verbeek gaat ervan uit dat Maher gewoon inzetbaar is bij FC Twente-PSV (op 27 januari), als een overgang voor die datum rond komt. "Als hij op dat moment bij ons is, zie ik niet in waarom hij dan niet mee zou kunnen doen."

:unsure:PSV moet gewoon de poot stijf houden. Of kopen en bij verhuur komt het pas rond na 27 januari. :re: PSV zal gek zijn als ze Maher mee laten spelen bij Twente - PSV.
7 februari is FC Twente - AZ en 11 februari is Ajax - Twente. Dan mag Maher op zijn top zijn. :D ;)

Inderdaad. Gewoon pas laten gaan als Twente - PSV al gespeeld is. Ze hebben geen geld, dus ze hebben ook niks te eisen. PSV bepaalt. Al te vaak gezien dat door PSV verhuurde spelers of ex-PSV'ers ineens tegen PSV hun gram halen, dus mooi afhouden tot na die wedstrijd die hap.
 
Eens. Gewoon verkopen. Huur levert haast niets op. Kan hij net zo goed in Eindhoven blijven.
 
Maher wil dus geen degradatie voetbal spelen bij Sparta, maar Maher wil wel degradatie voetbal spelen bij FC Twente?

Nee, Maher wil gewoon weer een eerlijke kans krijgen in de eredivisie en weer een volwaardige basisspeler worden bij een club in de eredivisie en als hij een voorkeur heeft voor Twente, omdat hij trainer Verbeek van vroeger kent, dan is dat toch prima en begrijpelijk....?? Of moet hij ervoor kiezen om als bankzitter uiteindelijk PSV transfervrij te verlaten....??
 
[h=1]FC Twente wil komst Adam Maher snel afronden[/h] https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-wil-komt-adam-maher-snel-afronden~a1aa9c7c/

FC Twente wil de komst van Adam Maher snel afronden. De middenvelder wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van PSV. Hij wordt maandagmiddag al gekeurd. Als alles volgens het geplande scenario verloopt, staat de middenvelder binnen een paar dagen op het veld bij de Enschedese club. "Adam wil graag naar ons. Alle partijen staan er positief tegenover", aldus FC Twente-trainer Gertjan Verbeek.

 
[h=1]FC Twente wil komst Adam Maher snel afronden[/h] https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-wil-komt-adam-maher-snel-afronden~a1aa9c7c/

FC Twente wil de komst van Adam Maher snel afronden. De middenvelder wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van PSV. Hij wordt maandagmiddag al gekeurd. Als alles volgens het geplande scenario verloopt, staat de middenvelder binnen een paar dagen op het veld bij de Enschedese club. "Adam wil graag naar ons. Alle partijen staan er positief tegenover", aldus FC Twente-trainer Gertjan Verbeek.

Jammer dat PSV zo dom is om hem inzetbaar te maken voor de wedstrijd Twente- PSV, maar was te verwachten.
 
Als ik het goed onthouden heb loopt contract van Ter Avest dit seizoen af. Dan had ik in ieder geval een ruil voorgesteld. Hadden we op de rechtsbackpositie nog een leuke back up gehad.

Mocht El Hamdaoui nog een beetje fit geraken dan heeft Twente straks een leuke driehoek voorin met hem, Maher en Assaidi.
 
Schijnbaar is hij niet goed genoeg voor PSV. Daar zou je dan geen angst voor moeten hebben.

Wil niet zeggen dat hij niet juist tegen PSV kan gaan uitblinken. Dat is namelijk iets wat al eerder is voorgekomen bij ex-PSV'ers die tegen PSV aantreden. Die halen dan ineens een onwaarschijnlijk niveau tegen hun oude club; iets met hun gram willen halen wellicht. Ik vind het gewoon dom van PSV om dit mogelijk te maken. Zeker omdat Verbeek al eerder met Maher gewerkt heeft en dus wel weet hoe hij hem moet gebruiken in zijn elftal; iets waar Cocu minder goed in is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
[h=1]FC Twente troeft FC Utrecht af in strijd om Maher[/h] https://www.vi.nl/nieuws/fc-twente-troeft-fc-utrecht-af-in-strijd-om-maher

Adam Maher vervolgt zijn loopbaan bij FC Twente als hij maandag de medische keuring met succes doorstaat. De 24-jarige middenvelder had nog een contract tot komende zomer met PSV, maar dat wordt ontbonden. Daarna tekent hij een verbintenis voor een half jaar in Enschede. Maher kiest voor de Tukkers vanwege zijn goede samenwerking met trainer Gertjan Verbeek bij AZ.

:unsure: PSV is van Maher af en van zijn salaris. Adam Maher zal een half jaar veel geld inleveren, maar wil blijkbaar weer voetballen i.p.v nog een half jaar op de bank zitten. :re:



 
Wil niet zeggen dat hij niet juist tegen PSV kan gaan uitblinken. Dat is namelijk iets wat al eerder is voorgekomen bij ex-PSV'ers die tegen PSV aantreden. Die halen dan ineens een onwaarschijnlijk niveau tegen hun oude club; iets met hun gram willen halen wellicht. Ik vind het gewoon dom van PSV om dit mogelijk te maken. Zeker omdat Verbeek al eerder met Maher gewerkt heeft en dus wel weet hoe hij hem moet gebruiken in zijn elftal; iets waar Cocu minder goed in is.

Ik vind het ook erg dom. Maher naar Twente? Prima, maar dan wel op de 28e en niet nu. Zul je zien dat hij de winnende maakt op de 27e en dan zitten wij met ze alle te vloeken op Brands.

Al met al gun ik hem wel dit. Gaat puur naar Twente om halfjaar lekker te ballen. Prima stadion, prima veld, Verbeek is daar de trainer die hem goed kent en Twente kan zomaar de finale halen van de KNVB Beker. Kan wel is een prima duo worden met Aissadi. Ik zie ze nu al klaarkomen bij FOX. Maher met een schitterende steekpass op Aissadi die hem prachtig afmaakt
 
Ik vind het ook erg dom. Maher naar Twente? Prima, maar dan wel op de 28e en niet nu. Zul je zien dat hij de winnende maakt op de 27e en dan zitten wij met ze alle te vloeken op Brands.

Al met al gun ik hem wel dit. Gaat puur naar Twente om halfjaar lekker te ballen. Prima stadion, prima veld, Verbeek is daar de trainer die hem goed kent en Twente kan zomaar de finale halen van de KNVB Beker. Kan wel is een prima duo worden met Aissadi. Ik zie ze nu al klaarkomen bij FOX. Maher met een schitterende steekpass op Aissadi die hem prachtig afmaakt

Mocht Maher alsnog slagen en over twee jaar een transfer maken voor 30 a 40 miljoen naar het buitenland, dan eis ik dat Cocu met terugwerkende kracht 5 jaar geleden niet aangesteld wordt :D Cocu heeft hem immers nooit een kans gegeven op zijn positie. Maar zo'n vaart zal het wel niet lopen. Denk wel dat hij net als Labyad kan uitgroeien tot een smaakmaker in de eredivisie, maar tekort komt voor de Europese subtop.
 
Te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken. Kapitaal verdampt en een des investering gebleken wat altijd geval is met noord Afrikaanse voetballers, ongeschikt vooor top voetbal. Hopelijk een les die de directie heeft geleerd.
ga je goed bij de Tukkers.
 
Nou, dat was het dan.

Wel denk ik het spelerstopic met de meeste pagina's. Gevalletje Sulemanjani (of hoe die gast ook heette) En vergeet niet, ook bij Jong en Oslimanspor heeft hij nooit geëxcelleerd. Wel jammer, zowel voor Maher als voor de portemonnee van PSV.
 
Te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken. Kapitaal verdampt en een des investering gebleken wat altijd geval is met noord Afrikaanse voetballers, ongeschikt vooor top voetbal. Hopelijk een les die de directie heeft geleerd.
ga je goed bij de Tukkers.

Ach Maher was een gokje waard, in zijn jonge jaren. Enige zekerheid die je ooit had met een Noord Afrikaan was Ziyech, daar kon je vooraf al invullen dat hij nuttig zou zijn en je nooit verlies op kon draaien. Speelt die slecht dan behoudt die zijn waarde, doet die het goed is die dubbel waard. Met overige talentjes is het altijd maar de vraag hoe en wat.
 
Te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken. Kapitaal verdampt en een des investering gebleken wat altijd geval is met noord Afrikaanse voetballers, ongeschikt vooor top voetbal. Hopelijk een les die de directie heeft geleerd.
ga je goed bij de Tukkers.

Ach Maher was een gokje waard, in zijn jonge jaren. Enige zekerheid die je ooit had met een Noord Afrikaan was Ziyech, daar kon je vooraf al invullen dat hij nuttig zou zijn en je nooit verlies op kon draaien. Speelt die slecht dan behoudt die zijn waarde, doet die het goed is die dubbel waard. Met overige talentjes is het altijd maar de vraag hoe en wat.

Marokkanen zijn momenteel anders wel bij veel clubs in de eredivisie de smaakmakers/sterkhouders:

Ajax > Ziyech
Ado > El Khayati
Feyenoord: El Ahmadi (Amrabat kan het worden)
Utrecht > Labyad en Ayoub
Groningen > Mahi en Idrissi
Twente > Assaidi
PEC > Mokhtar en Namli
Heracles > Darri
Excelsior > Azzouzi

Buiten de eredivisie natuurlijk meer dan genoeg Noord-Afrikaanse voetballers die het waarmaken op het hoogste niveau: Benatia, Hakimi, Salah, Elneny, Rami, Benzema, Ben Arfa. El Fekir, Mahrez enzovoorts.

 
Marokkanen zijn momenteel anders wel bij veel clubs in de eredivisie de smaakmakers/sterkhouders:

Ajax > Ziyech
Ado > El Khayati
Feyenoord: El Ahmadi (Amrabat kan het worden)
Utrecht > Labyad en Ayoub
Groningen > Mahi en Idrissi
Twente > Assaidi
PEC > Mokhtar en Namli
Heracles > Darri
Excelsior > Azzouzi

Buiten de eredivisie natuurlijk meer dan genoeg Noord-Afrikaanse voetballers die het waarmaken op het hoogste niveau: Benatia, Hakimi, Salah, Elneny, Rami, Benzema, Ben Arfa. El Fekir, Mahrez enzovoorts.
Ik heb het al eerder gezegd en dat is erg oneerbiedig misschien, maar sinds de teloorgang van de Eredivisie zijn vele spelers die tot pakweg 5 jaar geleden geen voet aan de grond zouden krijgen in de Eredivisie, nu basisspeler. Het land waar zoveel clubs onbeschaamd op kunstgras spelen, is ook geschikt voor vele voetballers die in principe zaalvoetballers zijn.
Verder is het verhaal van de Marokkanen in NL, althans diegene die de top zouden halen, erg bedroevend. Van Aissati, tot Assaidi, El Hamdouui of Maher: mislukt allemaal. Ze hebben weinig voorbeelden die 1. Echt in de top van de Eredivisie toonaangevend waren of zijn en 2. Dat ze geslaagd zijn in een grote competitie. De meest getalenteerde was Ibi.... Ik denk dat de Marokkanse voetballers in NL een hele slag te winnen hebben in nuchterheid en met beide benen op de grond blijven na een jaartje succes. En zich laten omringen door de juiste mensen die hen regelmatig op hun flikker geven en niet een groep vrienden of familie die tegen hen zegt dat ze de beste zijn en de kritiek komt door stel jaloerze NLers (dit soort reacties las en lees ik vaak op de fora over bijv Labyad: memsen zijn jaloers omdat hij een paar miljoen op de bank heeft gestaan etc.). Ik heb het gevoel dat deze jongens na een goede stap en veel geld, mentaal alweer klaar zijn en ze daarom nog nooit de Europese top hebben kunnen bereiken. Ze zijn snel tevreden met een paar miljoen en komen te laat er achter dat ze echt die stap konden zetten. Dat is erg jammer omdat ze technisch gezien vaak begaafde spelers zijn.

 
Terug
Bovenaan Onderaan