Adam Maher (M)

Wat zeg je nou toch allemaal weer Leon!? Naar Rotterdam?

Stop nou eens met die LSD jongen.

hahaha... Ja, 't is waar. Ik zat in Amsterdam in onderhuur, en huis in Eindhoven is verkocht. Ik zocht een nieuwe plek en werd niet echt enthousiast van de prijs/kwaliteitverhouding in 020. Dus maar eens in 010 gaan zoeken. Mooi appartement gevonden.

Zo is de cirkel weer bijna rond. Volgende stap is weer terug naar Eindhoven.
 
hahaha... Ja, 't is waar. Ik zat in Amsterdam in onderhuur, en huis in Eindhoven is verkocht. Ik zocht een nieuwe plek en werd niet echt enthousiast van de prijs/kwaliteitverhouding in 020. Dus maar eens in 010 gaan zoeken. Mooi appartement gevonden.

Zo is de cirkel weer bijna rond. Volgende stap is weer terug naar Eindhoven.

Ik gun jou je woongeluk natuurlijk van harte. Laat de cirkel dan maar snel weer rond komen. ;)
Sterkte met die havenarbeiders, hopelijk heb je toch een beetje een mooie tijd 'daaro'.
 
Het blijft een zeer beperkte voetballer met het ego van een vedette. Naar persoon om in je selectie te hebben.

Iedere club mag 'm wat mij betreft hebben, maar na zelfs mislukt te zijn bij Otmanlispor voelt hij zich te groot voor een prachtige club als Sparta.

Hoezo is het nou weer een naar persoon? Als er iemand nooit zijn bek open heeft getrokken en nog steeds dankbaar na zijn mislukte tijd hier dan is het wel Maher. Ik snapte ook niet goed waarom hij niet voor Sparta kiest, maar nu ik zie dat ook Utrecht in hem is geïnteresseerd dan snap ik het heel goed. Sparta is allemaal heel mooi maar het team is rijp voor de Jupiler League, dan ga ik ook liever bij Utrecht voetballen.
 
Hoezo is het nou weer een naar persoon? Als er iemand nooit zijn bek open heeft getrokken en nog steeds dankbaar na zijn mislukte tijd hier dan is het wel Maher. Ik snapte ook niet goed waarom hij niet voor Sparta kiest, maar nu ik zie dat ook Utrecht in hem is geïnteresseerd dan snap ik het heel goed. Sparta is allemaal heel mooi maar het team is rijp voor de Jupiler League, dan ga ik ook liever bij Utrecht voetballen.

Moet je dat echt nog vragen? Voorbeelden genoeg: tweeten over je teamgenoot aan wie je je plek bent kwijtgeraakt dat het een eikel is. Of na een belangrijke verloren PSV-Ajax alle berichten van Ajax liken omdat je gefrustreerd bent dat je terecht op de tribune zit etc. Nu haalt hij ook gewoon weer een "Bogarde" uit door de geïnteresseerde clubs achter zich te laten en naar Amerika te vliegen.

Een rotte appel wat mij betreft, die je beter kwijt dan rijk kan zijn. En dan heb ik het nog niet eens over zijn op z'n zachtst gezegd matige spel in de afgelopen 5 jaar.
 
Moet je dat echt nog vragen? Voorbeelden genoeg: tweeten over je teamgenoot aan wie je je plek bent kwijtgeraakt dat het een eikel is. Of na een belangrijke verloren PSV-Ajax alle berichten van Ajax liken omdat je gefrustreerd bent dat je terecht op de tribune zit etc. Nu haalt hij ook gewoon weer een "Bogarde" uit door de geïnteresseerde clubs achter zich te laten en naar Amerika te vliegen.

Een rotte appel wat mij betreft, die je beter kwijt dan rijk kan zijn. En dan heb ik het nog niet eens over zijn op z'n zachtst gezegd matige spel in de afgelopen 5 jaar.

In 5 jaar tijd waarin het meer teleurstellend was dan succesvol zijn, stuurt hij 1 tweet over de echte rotte appel en nog een like op een Ajax tweet. Om hem dan een rotte appel te noemen gaat te ver. Tal van voorbeelden van de reserve spelers die de kantjes er van afliepen of de toeschouwers belachelijk maakten enz. Cocu heeft nooit geklaagd over de mentaliteit van Maher. Hij is mislukt maar dan ben je nog geen rotte appel.
 
hahaha... Ja, 't is waar. Ik zat in Amsterdam in onderhuur, en huis in Eindhoven is verkocht. Ik zocht een nieuwe plek en werd niet echt enthousiast van de prijs/kwaliteitverhouding in 020. Dus maar eens in 010 gaan zoeken. Mooi appartement gevonden.

Zo is de cirkel weer bijna rond. Volgende stap is weer terug naar Eindhoven.

Onderhuur bij Prins Bernard? ;)

In 5 jaar tijd waarin het meer teleurstellend was dan succesvol zijn, stuurt hij 1 tweet over de echte rotte appel en nog een like op een Ajax tweet. Om hem dan een rotte appel te noemen gaat te ver. Tal van voorbeelden van de reserve spelers die de kantjes er van afliepen of de toeschouwers belachelijk maakten enz. Cocu heeft nooit geklaagd over de mentaliteit van Maher. Hij is mislukt maar dan ben je nog geen rotte appel.

Dat idee heb ik ook. Maar goed, voor Maher en PSV is het beter als hij vertrekt.
 
In 5 jaar tijd waarin het meer teleurstellend was dan succesvol zijn, stuurt hij 1 tweet over de echte rotte appel en nog een like op een Ajax tweet. Om hem dan een rotte appel te noemen gaat te ver. Tal van voorbeelden van de reserve spelers die de kantjes er van afliepen of de toeschouwers belachelijk maakten enz. Cocu heeft nooit geklaagd over de mentaliteit van Maher. Hij is mislukt maar dan ben je nog geen rotte appel.

Aangaande Toivonen was hij gewoon een visionair. Het begin van dit seizoen gaf mij nog even hoop op een opleving maar zover is het niet gekomen. Waarbij hij overigens ook weer zonder mokken inviel. Het geneuzel van de tweets was in zijn beginjaren, jonge jongen, de hemel ingeprezen door de media, ja dan kan je rare dingen gaan doen.

Al met al hoop ik dat hij gewoon nog ergens slaagt, gun het m wel.
 
Aangaande Toivonen was hij gewoon een visionair. Het begin van dit seizoen gaf mij nog even hoop op een opleving maar zover is het niet gekomen. Waarbij hij overigens ook weer zonder mokken inviel. Het geneuzel van de tweets was in zijn beginjaren, jonge jongen, de hemel ingeprezen door de media, ja dan kan je rare dingen gaan doen.

Al met al hoop ik dat hij gewoon nog ergens slaagt, gun het m wel.

Ik gun het hem ook. Heb altijd ergens een zwak voor Maher. Ontzettend jammer dat het bij ons niet is gelukt. Props voor zijn mentaliteit en in sommige PSV filmpjes, gaat die zelfs lachend het veld op als ze gaan trainen.

FC Twente zal hem denk ik goed doen. Daar spelen ze met een 10 en Verbeek is daar de trainer + ze kunnen zomaar de finale halen van de KNVB Beker. Prima stadion en geen kunstgras, alle redenen om daar naar toe te gaan en lekker gaan voetballen.
 
Nu het vrij zeker is dat Labyad bij Utrecht zal vertrekken deze winter, lijkt me een overgang van Maher naar Utrecht een logisch gevolg. Utrecht heeft een nieuwe speler nodig en is een stapje hoger dan Den haag of Sparta, en Maher is beschikbaar.
 
Aangaande Toivonen was hij gewoon een visionair. Het begin van dit seizoen gaf mij nog even hoop op een opleving maar zover is het niet gekomen. Waarbij hij overigens ook weer zonder mokken inviel. Het geneuzel van de tweets was in zijn beginjaren, jonge jongen, de hemel ingeprezen door de media, ja dan kan je rare dingen gaan doen.

Ik kan me die tijd blijkbaar niet zo goed meer herinneren, wat hij Toivonen ons ook weer misdaan?
 
Ik kan me die tijd blijkbaar niet zo goed meer herinneren, wat hij Toivonen ons ook weer misdaan?

Laatste seizoen ging ie niet tot t gaatje. Was mede verantwoordelijk voor het niet overwinteren in de EL als ik het mij goed herinner.
​​​​​​
 
Laatste seizoen ging ie niet tot t gaatje. Was mede verantwoordelijk voor het niet overwinteren in de EL als ik het mij goed herinner.
​​​​​​

Viel reuze mee. Elftal was gewoon niet goed genoeg.

Goed, kennelijk is het vreemd om gefrustreerd te raken van een omhooggevallen talent, wat bij PSV nog geen seconde zijn aankoopbedrag waar heeft gemaakt, die de spot drijft met een cruciaal verlies tegen de aartsvijand en zijn eigen teamgenoten eikels noemt etc. Weer wat nieuws geleerd.
 
Viel reuze mee. Elftal was gewoon niet goed genoeg.

Goed, kennelijk is het vreemd om gefrustreerd te raken van een omhooggevallen talent, wat bij PSV nog geen seconde zijn aankoopbedrag waar heeft gemaakt, die de spot drijft met een cruciaal verlies tegen de aartsvijand en zijn eigen teamgenoten eikels noemt etc. Weer wat nieuws geleerd.

Deels waar, maar o.a. in de EL hield ie in terwijl hij een doelpunt kon voorkomen, heb jaren genoten van Toivonen, maar was hij een half jaar eerder vertrokken dan had ik niet de wrange nasmaak van het laatste seizoen.

Maar wat mij betreft mag jij gefrustreerd zijn van Maher, ik baal er vooral van dat ik zelden tot nooit ook maar iets van de Maher van AZ bij ons heb gezien. Ligt t aan Maher, ligt t aan de scouting, was AZ gewoon zijn top? Geen idee, we zullen het wel zien als hij ergens anders aan de bak raakt.
Daarbij, als je als jonge jongen zoals Maher de hemel in geprezen wordt, als opvolger van Sneijder gezien wordt dan kan de roem je naar je hoofd stijgen waardoor je die rare tweets d'r uit flikkert, of gespot wordt in een auto met n jongedame in wat typische positie. Wil ik het daarmee goedpraten, nee, snap ik dat dit soms bij spelers gebeurd ja.
 
Viel reuze mee. Elftal was gewoon niet goed genoeg.

Goed, kennelijk is het vreemd om gefrustreerd te raken van een omhooggevallen talent, wat bij PSV nog geen seconde zijn aankoopbedrag waar heeft gemaakt, die de spot drijft met een cruciaal verlies tegen de aartsvijand en zijn eigen teamgenoten eikels noemt etc. Weer wat nieuws geleerd.

Nee hoor je mag hem een eikel vinden of overschat of wat dan ook. Alleen moet je wel goede argumenten hebben om iemand voor rotte appel uit te maken. Je hebt enkel 2 feitjes genoemd in 5 jaar tijd, twee tweets van een jonge speler, nou nou poe poe....Heb je Cocu 1 keer horen klagen over hem? Heb je Maher mogen betrappen op een verkeerd interview? Op verkeerde woorden over PSV? Stoken in de groep? Niet op die of die positie willen spelen? Over het feit dat Cocu hem net als bijv Pereiro structureel verkeerd heeft neergezet? Dat zijn namelijk de indicaties om iemand een rotte appel te noemen.
Dat hij zijn geld niet heeft waar kunnen maken is een frustratie waar Maher zelf niets maar ook niets aan kan doen. Brands betaalt structureel te veel voor de NLse talentjes. Bovendien werd Maher vanaf het begin verleerd gebruikt. Vreemd dat je het wel structureel opneemt voor een luie maar goede speler als Pereiro om de reden dat ie verkeerd wordt gebruikt maar dat je betreffende Maher alle schuld eenzijdig op hem schuift.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me die tijd blijkbaar niet zo goed meer herinneren, wat hij Toivonen ons ook weer misdaan?

Het niet willen vertrekken bij n goed bod, het vervolgens niet bij willen tekenen, lang aan t lijntje houden, het toch wel weer bijtekenen maar dan last minute toch weer niet zonder spelgaranties (op n positie en rol van zijn keuze, waar psv begrijpelijk niet mee akkoord kon en wou gaan). Kritiek op trainer, teruggezet worden naar tweede en vervolgens voor n miniem bod maar naar Bordeaux als ik t goed heb.. Was niet bepaald charmant allemaal.

Verder speelde toivonen zijn laatste seizoen op halve kracht en miste hij dotten van kansen in n paar belangrijke wedstrijden. De kritiek van trainer en publiek kon toivonen zich niet goed n plek geven. Hij vond dat hij meer krediet had verdiend op basis van zijn verleden. Dat maher de kansen wilde krijgen na die slechtere serie kwam ook daarom. Ik vermoed dat de groepsdynamiek daarmee ook wat verstoord was met jonge spelers die hun mondje roerden en oude garde die vond dat ze meer respect van de jongelingen en blinde support van de trainer verdienen omdat zij zich eerder hadden bewezen. N beetje n van persie-memphis dingetje denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ook toen was het een misplaatste vergelijking. Sneijder die op zijn 18e-19e Ajax droeg tussen spelers als Zlatan, Chivu, Mido, vd Vaart etc. en een vaste basisplaats had bij Oranje van toen vergelijken met een aardig talent van AZ en een zelfingenomen talent van PSV dat nog niets had bewezen maar meer dan 8 ton per jaar wilde verdienen.

Ging mij niet zo zeer om de vergelijking met Sneijder, meer ik kan mij bij beide spelers nog goed herinneren hoe groot de opwinding in Nederland was over deze twee spelers. Je kunt ze met terugwerkende kracht inderdaad aardig talentje noemen of zelfingenomen, maar in die tijd schoten de superlatieven tekort. En ook ik was laaiend enthousiast. Helaas is het allemaal anders uitgepakt. Maar ik zie Maher net als Labyad wel weer opbloeien bij een andere club.
 
Het niet willen vertrekken bij n goed bod, het vervolgens niet bij willen tekenen, lang aan t lijntje houden, het toch wel weer bijtekenen maar dan last minute toch weer niet zonder spelgaranties (op n positie en rol van zijn keuze, waar psv begrijpelijk niet mee akkoord kon en wou gaan). Kritiek op trainer, teruggezet worden naar tweede en vervolgens voor n miniem bod maar naar Bordeaux als ik t goed heb.. Was niet bepaald charmant allemaal.

Verder speelde toivonen zijn laatste seizoen op halve kracht en miste hij dotten van kansen in n paar belangrijke wedstrijden. De kritiek van trainer en publiek kon toivonen zich niet goed n plek geven. Hij vond dat hij meer krediet had verdiend op basis van zijn verleden. Dat maher de kansen wilde krijgen na die slechtere serie kwam ook daarom. Ik vermoed dat de groepsdynamiek daarmee ook wat verstoord was met jonge spelers die hun mondje roerden en oude garde die vond dat ze meer respect van de jongelingen en blinde support van de trainer verdienen omdat zij zich eerder hadden bewezen. N beetje n van persie-memphis dingetje denk ik.

Kortom, het was gewoon een eikel, een slappeling en een loser. Maher hield zich nog in met z'n reTweet. Zelden zo blij geweest om een speler te zien vertrekken, samen met z'n Zweedse vriend Izwaksson. Man, wat een drama periode was dat zeg. Als we het over diepe dalen hebben, dan die periode en die met Koevermans in de spits. Absoluut dieptepunt wat mij betreft.

Maher moet mooi naar Utrecht gaan, dat lijkt me een prima club voor hem om weer een beetje op te bloeien. Twente, nee liever niet, ook omdat ik die club voorlopig nog even niks gun vanwege de omhooggevallen fans zoals die RTTB.
 
Laatst bewerkt:
Kortom, het was gewoon een eikel, een slappeling en een loser. Maher hield zich nog in met z'n reTweet. Zelden zo blij geweest om een speler te zien vertrekken, samen met z'n Zweedse vriend Izwaksson. Man, wat een drama periode was dat zeg. Als we het over diepe dalen hebben, dan die periode en die met Koevermans in de spits. Absoluut dieptepunt wat mij betreft.

Maher moet mooi naar Utrecht gaan, dat lijkt me een prima club voor hem om weer een beetje op te bloeien. Twente, nee liever niet, ook omdat ik die club voorlopig nog even niks gun vanwege de omhooggevallen fans zoals die RTTB.

Ja die RTTB, of het was Munsterman zelf, of hij schaamt zich nu zo erg dat hij jarenlang deze corrupte bedriegende liegende bende heeft lopen verdedigen. Ik zie hem in een donker keldertje zitten met de jaarverslagen in de hand prevelend "Waarom heb ik die mensen op het PSV forum nooit geloofd?"
 
Ja die RTTB, of het was Munsterman zelf, of hij schaamt zich nu zo erg dat hij jarenlang deze corrupte bedriegende liegende bende heeft lopen verdedigen. Ik zie hem in een donker keldertje zitten met de jaarverslagen in de hand prevelend "Waarom heb ik die mensen op het PSV forum nooit geloofd?"

Onderwijl zijn haren uit zijn hoofd trekkend :D
 
Kortom, het was gewoon een eikel, een slappeling en een loser. Maher hield zich nog in met z'n reTweet. Zelden zo blij geweest om een speler te zien vertrekken, samen met z'n Zweedse vriend Izwaksson. Man, wat een drama periode was dat zeg. Als we het over diepe dalen hebben, dan die periode en die met Koevermans in de spits. Absoluut dieptepunt wat mij betreft.

Maher moet mooi naar Utrecht gaan, dat lijkt me een prima club voor hem om weer een beetje op te bloeien. Twente, nee liever niet, ook omdat ik die club voorlopig nog even niks gun vanwege de omhooggevallen fans zoals die RTTB.

Koef was iig sympathiek. Toivonen is een rat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan