Adam Maher (M)

Marokkanen zijn momenteel anders wel bij veel clubs in de eredivisie de smaakmakers/sterkhouders:

Ajax > Ziyech
Ado > El Khayati
Feyenoord: El Ahmadi (Amrabat kan het worden)
Utrecht > Labyad en Ayoub
Groningen > Mahi en Idrissi
Twente > Assaidi
PEC > Mokhtar en Namli
Heracles > Darri
Excelsior > Azzouzi

Buiten de eredivisie natuurlijk meer dan genoeg Noord-Afrikaanse voetballers die het waarmaken op het hoogste niveau: Benatia, Hakimi, Salah, Elneny, Rami, Benzema, Ben Arfa. El Fekir, Mahrez enzovoorts.

En dan vergeet je nog de grootste: Hazard
 
Tja, houdoe en bedankt vink eigenlijk al teveel. Is nooit geworden wat we er van hebben verwacht. Kan me geen wedstrijd herinneren dat Maher positief opviel (kan ook aan mij liggen). Hoop voor hem dat ie bij Twente slaagt.
 
Tja, houdoe en bedankt vink eigenlijk al teveel. Is nooit geworden wat we er van hebben verwacht. Kan me geen wedstrijd herinneren dat Maher positief opviel (kan ook aan mij liggen). Hoop voor hem dat ie bij Twente slaagt.

Toch vijf keer MOTM, volgens whoscored.com

Hoe slecht moet de rest van het team geweest zijn op die dagen?
 
Toch vijf keer MOTM, volgens whoscored.com

Goe slecht moet de rest van het team geweest zijn op die dagen?

Hmm, maar jij moet ook googlen voor dat antwoord vermoed ik, wie o wie kan (uit zijn of haar hoofd) nog een wedstrijd herinneren waarin hij echt opviel, dus niet een 6 of een 7 scoren, maar een 8 of hoger.
 
Hmm, maar jij moet ook googlen voor dat antwoord vermoed ik, wie o wie kan (uit zijn of haar hoofd) nog een wedstrijd herinneren waarin hij echt opviel, dus niet een 6 of een 7 scoren, maar een 8 of hoger.

:unsure:Bekerwedstrijd tegen SDC Putten. :re: ;)

https://www.nu.nl/knvb-beker/4933094...ntree-psv.html

De middenvelder was donderdag met twee goals en een assist de gevierde man in de bekerwedstrijd tegen SDC Putten (0-4 winst).
 
Tegen Putten.... Man man man...
Bij Twente is hij straks weer de gevierde man. Lekker ballen zonder kampioensdruk, voor een publiek dat denkt dat Munsterman in het kampioenselftal speelde.
 
Tegen Putten.... Man man man...
Bij Twente is hij straks weer de gevierde man. Lekker ballen zonder kampioensdruk, voor een publiek dat denkt dat Munsterman in het kampioenselftal speelde.

Voorlopig met degradatiedruk. Van mij mag FC Twente degraderen. :tom: En van Sjakie ook. :D ;)
 
Tegen Putten.... Man man man...
Bij Twente is hij straks weer de gevierde man. Lekker ballen zonder kampioensdruk, voor een publiek dat denkt dat Munsterman in het kampioenselftal speelde.

En met een coach die wel weet hoe hij Maher moet gebruiken, dat scheelt misschien ook.
 
Hmm, maar jij moet ook googlen voor dat antwoord vermoed ik, wie o wie kan (uit zijn of haar hoofd) nog een wedstrijd herinneren waarin hij echt opviel, dus niet een 6 of een 7 scoren, maar een 8 of hoger.

AZ thuis in het seizoen dat we na een aantal jaar weer kampioen werden, 2014/15? Toen speelde hij echt een geweldige pot.
 
Al met al nooit zijn geld opgebracht. Ik denk wel dat hij zich netjes opgesteld heeft. Ik ben benieuwd of het nog iets wordt. Zijn periode in Turkije geeft voor hem niet veel hoop, zou ik zeggen.
 
Heel vervelend dat het nooit was geworden is met die jongen. Heb ooit via via het jubileumshirt gekocht, met zijn naam er op. Mooi shirt, maar met een mislukte speler.
 
Zal eens kijken of daar wat van kan terugvinden, al met al is t maar mager.

Mijn vader zat toen in het stadion omdat ik niet kon en hij was helemaal enthousiast van het spel van Maher, hij haal die wedstrijd weer meer het niveau van de oude Maher. Scoorde toen ook twee keer, vooral zijn tweede was een mooie rush. Ik heb het toen gedaan met de samenvatting, maar ik vertrouw mijn vader wel op zijn woorden :D
 
Mijn vader zat toen in het stadion omdat ik niet kon en hij was helemaal enthousiast van het spel van Maher, hij haal die wedstrijd weer meer het niveau van de oude Maher. Scoorde toen ook twee keer, vooral zijn tweede was een mooie rush. Ik heb het toen gedaan met de samenvatting, maar ik vertrouw mijn vader wel op zijn woorden :D

Dat hoor je bij vaders ook gewoon te kunnen.


Rush was zeker mooi, jammer dat t verder weinig is geworden
 
Terug
Bovenaan Onderaan