Aanvallers

In de zoektocht naar een spits als vervanger van Luuk, vind ik dat PSV Sidney van Hooijdonk de komende weken zou moeten volgen, zodat hij bij voldoende geschiktheid, in de winterstop over kan komen van Heerenveen. Sidney is nog jong, maar dat is die spits van de MSL ook die PSV volgt. Maar ik vind Sidney een spits die kan uitgroeien tot een geweldige spits.
H'veen huurt Sidney...
 
Ik keek net naar het profiel van Sidney en zijn marktwaarde is momenteel 2,5 tot 3 miljoen euro. Terwijl die spits uit de MSL minimaal 10 miljoen euro moet gaan kosten.
Toevallig speelt PSV aanstaande zondag tegen Heerenveen. Goed moment om Sidney extra aandachtig te observeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik keek net naar het profiel van Sidney en zijn marktwaarde is momenteel 2,5 tot 3 miljoen euro. Terwijl die spits uit de MSL minimaal 10 miljoen euro moet gaan kosten.
Toevallig speelt PSV aanstaande zondag tegen Heerenveen. Goed moment om Sidney extra aandachtig te observeren.
Ik kon hem niet vinden ;)

Heeft me nooit zo overtuigd, kan nog groeien omdat hij 22 is maar ik denk niet dat hij goed genoeg is. Geef dan anderen maar de kans. En ik heb liever dat we de verdediging aanpakken.
 
Tsja. Heerenveen is nauwelijks in de aanval geweest. Dus is hij daarop af te rekenen? Sterker nog: hij loste het enige schot op doel.

Overigens vind ik hem niks.

Geen beste mentaliteit ook als ik het mij herinner van zijn NAC tijd. Eerlijk is eerlijk het was ook idioot dat hij daar reserve was, maar je kunt ook iets anders doen dan zitten janken daarover.
Dat gezegd hebbende, je krijgt er pappie schijnbaar ook bij dus of je daar zo vrolijk van wordt.
 
Het is hier weer tijd voor de nieuwste versie van Football Manager en daar is de volgende speler érg populair:


Aangezien FM vaak behoorlijk goed is in het beoordelen van spelers kon ik het niet laten om hem hier even neer te gooien :)

Voor de geïnteresseerden ook de stats op Football Manager erbij
jaXHzvH.png
 
Het is hier weer tijd voor de nieuwste versie van Football Manager en daar is de volgende speler érg populair:


Aangezien FM vaak behoorlijk goed is in het beoordelen van spelers kon ik het niet laten om hem hier even neer te gooien :)

Voor de geïnteresseerden ook de stats op Football Manager erbij
jaXHzvH.png
Ik denk dat ie de eerste schifting van de Ralf Edstrom kopkeuring niet zal doorstaan, maar als ie maar wel in Geldrop gaat wonen dan, als ie komt:sneaky:.
 
Terug
Bovenaan Onderaan