Aanvallers

Het is hier weer tijd voor de nieuwste versie van Football Manager en daar is de volgende speler érg populair:


Aangezien FM vaak behoorlijk goed is in het beoordelen van spelers kon ik het niet laten om hem hier even neer te gooien :)

Voor de geïnteresseerden ook de stats op Football Manager erbij
jaXHzvH.png
Heb je vanuit FM ook suggesties voor een paar goede CV's en links- en rechtsbacks? Want die heeft PSV nodig voor na de winterstop....
 
Mijnans van Sparta valt mij op. Ik zeg kopen en een jaar verhuren aan een suptop club mi zit veel potentie in.

 
Mijnans van Sparta valt mij op. Ik zeg kopen en een jaar verhuren aan een suptop club mi zit veel potentie in.

Is al een tijdje een 'parel van het rechterrijtje'. Informeren kan prima, maar ik weet niet of hij ons heel veel beter gaat maken. Anders kun je hem weer doorverkopen.
 
PSV zocht nog een spits ik vind Enner Valencia van Ecuador en spits van Fenerbache wel wat voor PSV en betaalbaar.
Er komt veel dreiging van hem uit en goed met zijn kop.
 
Morgen maar eens extra letten op Gyu-Seong Jo, schijnt een van de betere spelers bij Zuid-Korea te zijn die ook nog eens in de Zuid-Koreaanse competitie speelt. 14 doelpunten en 5 assists in de Zuid-Koreaanse competitie, zou misschien een optie zijn voor de spitspositie om met Luuk de concurreren omdat daar nu nog wel een gat in de selectie zit. Schijnt ook dat andere Europese teams belangstelling hebben.
 
Morgen maar eens extra letten op Gyu-Seong Jo, schijnt een van de betere spelers bij Zuid-Korea te zijn die ook nog eens in de Zuid-Koreaanse competitie speelt. 14 doelpunten en 5 assists in de Zuid-Koreaanse competitie, zou misschien een optie zijn voor de spitspositie om met Luuk de concurreren omdat daar nu nog wel een gat in de selectie zit. Schijnt ook dat andere Europese teams belangstelling hebben.

Dat zijn nou leuke opties. Scoorde tegen Ghana ook twee goede doelpunten.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Als Gakpo gaat dan wil ik daar wel een Nederlander zien. Zijn pa heeft ooit een mooi doelpuntje gescoord voor ons dus laten we voor Justin Kluivert gaan. Pas 23 geworden ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan