Aanvallers

Ik vind Karlsson ook een erg goede speler. Maar een aantal dagen terug heeft AZ een bod van 15 miljoen naar de prullenbak verwezen. Zou je hem ook willen als ie 20-25 moet kosten? Ik vind het een risico omdat het niet de eerste keer zal zijn dat een speler bij de subtop NL uitblinkt en het niet zou kunnen waarmaken bij ons. Voor dat bedrag moet het echt 100% raak zijn.
PSV moet er hard ingaan met onderhandelen !!
PSV verkoopt al jaren spelers aan AZ de reserves van PSV 1e elftal en vooral van Jong PSV en de Jong PSV trainer Pascal Janssen en andere jeugd elftallen aan AZ die AZ met winst verkoopt en geen uitspraken of cijfers bekend bewust gemaakt worden.

PSV moet zeggen 15 milj voor Karlson of wij verkopen niks meer aan jullie.
 
Als Götze gehaald kon worden, dan kan een oude C.Ronaldo ook wel gehaald worden. Komop PSV: handelen!
Weet je wel wat voor salaris die krijgt onhaalbaar voor PSV en presteert niks meer op het veld.
PSV moet dan eerder proberen Depay terug te gaan halen of een Zyech.
Ajakkes tactieken die net buiten de boot vallen in het buitenland bij hun clubs.
 
Ik zou nu toch wel willen gaan voor Ngonto....groot talent, veel potentie, zelfs nu al op zeer jonge leeftijd international voor Italie en zeker haalbaar voor PSV.
 
Als hij daadwerkelijk maar 4 miljoen kost, zou ik dat ook wel aandurven.
We hadden ook Zirkzee kunnen polsen, maar er werden bedragen genoemd van ca. 20 miljoen euro. Nu blijkt dat hij voor ca. 8 miljoen verkast is naar Italie. Die hadden we dus zeker kunnen vastleggen, maar waarschijnlijk heeft JDJ onlangs verzuimd om zijn manager te bellen.
 
We hadden ook Zirkzee kunnen polsen, maar er werden bedragen genoemd van ca. 20 miljoen euro. Nu blijkt dat hij voor ca. 8 miljoen verkast is naar Italie. Die hadden we dus zeker kunnen vastleggen, maar waarschijnlijk heeft JDJ onlangs verzuimd om zijn manager te bellen.
Daar zit wel weer een terugkoopoptie op, dus dan hadden we weer een Angelino verhaal gehad.
 
Binnen de eredivisie vind ik Sidney van Hooijdonk best een goede spits in wording. Ik denk dat het verstandig is als PSV nu al contact legt met zijn management ipv te wachten tot het einde van het seizoen, want mocht hij echt doorbreken, dan gaan Feyenoord en Ajax met hem aan de haal. Ik zie in hem een goed alternatief voor Luuk de Jong voor volgend seizoen.
 
Binnen de eredivisie vind ik Sidney van Hooijdonk best een goede spits in wording. Ik denk dat het verstandig is als PSV nu al contact legt met zijn management ipv te wachten tot het einde van het seizoen, want mocht hij echt doorbreken, dan gaan Feyenoord en Ajax met hem aan de haal. Ik zie in hem een goed alternatief voor Luuk de Jong voor volgend seizoen.
Als hij de voetbal DNA van zijn vader heeft doen die vond ik ook goed maar zijn zoon timmert inderdaad aardig aan de weg !!
In de winterstop al vastleggen zodat je in de spits opties heb !
 
Laatst bewerkt:
Als hij de voetbal DNA van zijn vader heeft doen die vond ik ook goed maar zijn zoon timmert inderdaad aardig aan de weg !!
In de winterstop al vastleggen zodat je in de spits opties heb !
Neem jij contact op met JDJ over een eventueel contract voor Sidney bij PSV? Naar mij luistert JDJ niet, omdat ik al jaren negatief ben over zijn transferbeleid....(a)
 

Luis Suarez transfervrij....iets voor PSV? Het is wel een speler met een geweldige drive om te scoren...en we zouden goede sier maken door een ex-Ajacied naar Eindhoven te halen...(als "wraak" voor het aantrekken van Bergwijn).
 

Luis Suarez transfervrij....iets voor PSV? Het is wel een speler met een geweldige drive om te scoren...en we zouden goede sier maken door een ex-Ajacied naar Eindhoven te halen...(als "wraak" voor het aantrekken van Bergwijn).
Die jongen zal niet gratis zijn in onderhoud, en we leven al boven onze stand.

Bovendien hebben we - mits fit - met Savio, Saibari, Baka, El Ghazi, Noni, Luuk, Yorbe en Cody al aardig wat aanvallers rondlopen.
 
Die jongen zal niet gratis zijn in onderhoud, en we leven al boven onze stand.

Bovendien hebben we - mits fit - met Savio, Saibari, Baka, El Ghazi, Noni, Luuk, Yorbe en Cody al aardig wat aanvallers rondlopen.
Op papier, want de kwantiteit boven kwaliteit fout heeft PSV al vaker gemaakt.
We hadden zogenaamd ook genoeg aan Max en Hoever.
In de spits heeft tot nu toe alleen Luuk de Jong zich bewezen. Met Ghazi, Yorbe en de anderen als back up was het geen succes op die plek dus een spits zou welkom zijn.
Maar Suarez lijkt me ook niet haalbaar. Die wil vast een vorstelijk salaris.
 
Op papier, want de kwantiteit boven kwaliteit fout heeft PSV al vaker gemaakt.
We hadden zogenaamd ook genoeg aan Max en Hoever.
In de spits heeft tot nu toe alleen Luuk de Jong zich bewezen. Met Ghazi, Yorbe en de anderen als back up was het geen succes op die plek dus een spits zou welkom zijn.
Maar Suarez lijkt me ook niet haalbaar. Die wil vast een vorstelijk salaris.
We kunnen inderdaad pas extra kwaliteit aantrekken als er ruimte is in het salarishuis. Als er wat kwantiteit uit gaat voor wat kwaliteit, zou ik dat ook geen slecht idee vinden. Maar dat kan pas vanaf de volgende transferwindow ben ik bang.

Verder vind ik Suarez gewoon een vervelende vent. Dat wil ik nog wel even gezegd hebben.
 
In de zoektocht naar een spits als vervanger van Luuk, vind ik dat PSV Sidney van Hooijdonk de komende weken zou moeten volgen, zodat hij bij voldoende geschiktheid, in de winterstop over kan komen van Heerenveen. Sidney is nog jong, maar dat is die spits van de MSL ook die PSV volgt. Maar ik vind Sidney een spits die kan uitgroeien tot een geweldige spits.
 
Terug
Bovenaan Onderaan