Aanvallers

Ik heb liever een eikel die wat toevoegt en bepalend is voor PSV, dan wat we nu hebben rondlopen...
We missen ook wel wat "eikels". Idee dat er nu veel te veel brave jongens in staan. Braaf voor de tegenstander, maar ook braaf naar elkaar. Het is allemaal teveel "jammer, kan gebeuren" als iemand een paar keer dom balverlies lijdt, blunders maakt, voortdurend niet diep gaat maar de bal in de voet wil hebben als er kansen liggen om diep te gaan, etc.
 
Denk zomaar dat dit het laatste seizoen is van Cody Gakpo.
Haal voor hem een Karl Jesper Karlsson van AZ ook een speler met diepgang en doel gericht.
Als opvolger zou deze jongen ook een goede zijn:
 
Moeilijk te zeggen hoe haalbaar het is, maar Joshua Zirkzee zou mij een prima optie lijken. Echte spits en Bayern gaat hem komende zomer waarschijnlijk verkopen omdat hij dan nog 1 jaar aan contract heeft. Zou dus betaalbaar zijn. Speelt dit seizoen op huurbasis voor Anderlecht (die geen koopoptie hebben) en staat op 14G/8A in 31 wedstrijden. Jong, kan nog groeien en Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk te zeggen hoe haalbaar het is, maar Joshua Zirkzee zou mij een prima optie lijken. Echte spits en Bayern gaat hem komende zomer waarschijnlijk verkopen omdat hij dan nog 1 jaar aan contract heeft. Zou dus betaalbaar zijn. Speelt dit seizoen op huurbasis voor Anderlecht en staat op 14G/8A in 31 wedstrijden. Jong, kan nog groeien en Nederlands.
Heeft volgend jaar ook nog maar een 1 jarig contract bij bayern, ik zeg zeker doen.
 
2 spelers zijn me vandaag echt positief opgevallen en toevallig ook vleugelspelers die we bij de verkoop wel kunnen gebruiken.




Beide erg dreigend, Jota liet me zelfs beetje denken aan Madueke speelde eerste helft echt fantastisch. Dit zouden prima opties zijn om naar Eindhoven te halen.
 
Ik zeg niet gelijk dat we hem zouden moeten halen, maar ik vind die Cordoba van Go Ahead toch best een leuke speler om naar te kijken. Slimme aanvaller, zie ruimtes goed en maakt ook goede keuzes. Was ook erg goed tegen Ajax. Het is een speler die ze huren van Athletic Bilbao. Kan zeker een flinke stap omhoog aan. Wellicht voor de breedte nog niet zo gek, zeker als je hem goedkoop kunt aantrekken.
 
Name in home country: Tahith Jose Chong
Date of birth: Dec 4, 1999
Place of birth: Willemstad
Netherlands Antilles

Age:22
Height: 1,85 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Curacao
Curacao
Position: attack - Right Winger
Foot: left
Player agent: ICM Stellar Sports
Current club:Birmingham City Birmingham City
Joined: Jul 26, 2021
Contract expires: Jun 30, 2022
Contract option: club option 1 year
On loan from: Manchester United
Contract there expires: Jun 30, 2022

Pagina 169 van het transfergeruchten topic is deze naam ook al genoemd. Wel wakker blijven graag.
 
PSV zou die Strand Larsen van Groningen als spits kunnen halen...lijkt mij een jongere versie van Luuk de Jong ...en een stuk goedkoper dan Zahavi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan