Aanvallers

Name in home country: Akinkunmi Ayobami Amoo
Date of birth: Jun 7, 2002
Place of birth: Ibadan
Nigeria

Age: 19
Height: 1,63 m
Citizenship:
Nigeria
Nigeria
Position: attack - Right Winger
Other position: Attacking Midfield
Foot: left
Player agent: CIA:ROFL:
Current club: Hammarby IF Hammarby IF
Joined: Jun 8, 2020
Contract expires: Jun 30, 2024

Top Trophies​




Who is Akinkunmi Amoo? Nigeria’s ‘little Messi’ wanted by Dortmund and Ajax 30 Nov 2021
Jaaaaa doen!!!
 
Zullen we gewoon eens het enorme overschot aan talent in onze voorhoede (ajax lees mee: eigen jeugd) de kans gaan geven de komende tijd ipv opgewonden te doen over aankopen…? Als we in een linie geen aankopen nodig hebben is het de aanval wel…(aankoop van talent bedoel ik…een meer ervaren goede aankoop wel welkom)
 
Zullen we gewoon eens het enorme overschot aan talent in onze voorhoede (ajax lees mee: eigen jeugd) de kans gaan geven de komende tijd ipv opgewonden te doen over aankopen…? Als we in een linie geen aankopen nodig hebben is het de aanval wel…(aankoop van talent bedoel ik…een meer ervaren goede aankoop wel welkom)

Ligt eraan, als Gakpo weg zou gaan van de zomer zou ik zeker wel een vervanger halen. Ook een nieuwe spits zou geen overbodige luxe zijn (als we van Vini en Zahavi af zijn). Enige positie waar we geen vervanger voor zouden hoeven halen is als we Doan/Madueke verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ligt eraan, als Gakpo weg zou gaan van de zomer zou ik zeker wel een vervanger halen. Ook een nieuwe spits zou geen overbodige luxe zijn (als we van Vini en Zahavi af zijn). Enige positie waar we geen vervanger voor zouden hoeven halen is als we Doan/Madueke verkopen.
Gakpo moet echt nog een seizoen bij ons blijven…een geweldenaar maar echt nog niet toe aan de clubs waarmee hij in verband word gebracht…zou dood en dood zonde zijn😞
 
Denk zomaar dat dit het laatste seizoen is van Cody Gakpo.
Haal voor hem een Karl Jesper Karlsson van AZ ook een speler met diepgang en doel gericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan