Aanvallers

Ok dat kan. Jij ook nog ideeen wie wel dan?
Ik neem aan dat we dan zoeken naar een pinchhitter die je last minute in kan brengen? Das Luuk.

Btw, trek je niet teveel aan van mijn nee op deze speler ;) zie m gewoon liever niet komen, net zoals een Weghorst of een Toornstra is dit een speler waar ik negatief over denk. Ligt niet eens aan de voetbalkwaliteiten.
 
Dus Luuk als pinchhitter? Wie basis dan?
Tot eergister had ik Romero gezegd. Fofana lijkt mij te opportuun voor komend seizoen. Zahavi gaat weg, Vinicius ben ik nog niet kapot van. Dus een jong talent wat het al meer heeft laten zien dan Fofana lijkt mij. Wie? geen idee, volg vrijwel alleen PSV en speel geen Fifa, FM of welke andere bron voor nieuwe spelers. Zal dus ook zelden iets zeggen over het halen van een nieuwe speler of dat ik helemaal wel/niet happy ben met een nieuwe speler. Dat laat ik graag over aan de kenners hier ;)
 
Danilo??? Een spits die nog geen deuk in een pakje boter schiet? Ik mag toch hopen dat we ons concentreren op spitsen die ons beter maken.
Kijk bijvoorbeeld eens naar een Willem Geubbels van Monaco. Krijgt daar geen kansen. Of in de jeugd van Red Bull Salzburg.
Mij valt op dat die altijd weer redelijke spitsen herbergt.
Alsof iemand uit de jeugd van RB Salzburg meteen mee kan bij PSV. Salzburg brengt ze zelf vaak ook rustig. Regels met salarissen voor niet-EU'ers zullen daar heel anders zijn, gezien het aantal Afrikanen dat ze een niveautje lager stallen bij Liefering.

Danilo lijkt me wel een geschikte spits overigens.
 
Doe ik ook niet. Dat ik een filmpje van een speler post wil niet direct zeggen dat ik hem graag zie komen. Brengt wat leven in de brouwerij hier op het forum.
post gewoon iets waar je achter staat of een mening over hebt en niet posten om het posten.
maar wie ben ik met 6 posts om een ander te zeggen wat hij moet doen :)
 
Ok dat kan. Jij ook nog ideeen wie wel dan? Naar wie denk je dat ze kijken. Want Romero, Fofana en Vini zijn tot nu toe ook niet je van het.

Zal wel ergens naartoe gaan waar hij nog ff kan cashen. Dus grote kans Turkije.

Hohoho, zullen we Fofana nog even de tijd geven?
Kijk bijvoorbeeld eens naar spitsen in buurlanden. Anderlecht, Club of RC Genk ofzo? Die kunnen we wel betalen. En misschien eens scouten in Afrika? Karim Konate van Asec Mimosas….
 
Hohoho, zullen we Fofana nog even de tijd geven?
Kijk bijvoorbeeld eens naar spitsen in buurlanden. Anderlecht, Club of RC Genk ofzo? Die kunnen we wel betalen. En misschien eens scouten in Afrika? Karim Konate van Asec Mimosas….
Nee joh, keihard gefaald afgelopen donderdag, dumpen die gast...

Dat dit sarcasme was is hopelijk duidelijk, Fofana is nog wat druistig, gaat gewoon goed komen, maar komend seizoen is hij wat mij betreft niet de 1e spits van het 1e elftal.
 
Nee joh, keihard gefaald afgelopen donderdag, dumpen die gast...

Dat dit sarcasme was is hopelijk duidelijk, Fofana is nog wat druistig, gaat gewoon goed komen, maar komend seizoen is hij wat mij betreft niet de 1e spits van het 1e elftal.
Elders ook al gemeld, maar geen enkele spits komt uit de verf in dit systeem van Schmidt. In een ander systeem zouden ook Zahavi en Vinicius het veel beter doen.
 
Kan ik niet beoordelen, want ik heb niks van gisteren gezien, maar getuige de uitslag ook niet in dat systeem, mocht het een radicaal ander systeem zijn geweest.
Ik kan gewoon je opmerking niet echt goed plaatsen. Vorig jaar speelde PSV een onbegrijpelijk systeem, waarbij ik me de opmerking kan voorstellen. Nu speelt PSV toch gewoon 4-3-3, zoals heel veel ploegen in Nederland?
 
Ik kan gewoon je opmerking niet echt goed plaatsen. Vorig jaar speelde PSV een onbegrijpelijk systeem, waarbij ik me de opmerking kan voorstellen. Nu speelt PSV toch gewoon 4-3-3, zoals heel veel ploegen in Nederland?
Misschien helpt dit je het beter te plaatsen: hoeveel doelpunten hebben al onze echte spitsen samen al gemaakt in dit systeem?
 
Als Zahavi verkocht wordt, kan je wellicht El Haddadi huren van Sevilla. Die hebben net Martial gehuurd, dus nu hebben ze een boel spitsen. El Haddadi speelt wel nog in de Africa cup, maar in de tussentijd kan je Götze, Vinicius (wanneer fit) of gewoon Fofana in de spits laten spelen.
 
Alsof iemand uit de jeugd van RB Salzburg meteen mee kan bij PSV. Salzburg brengt ze zelf vaak ook rustig. Regels met salarissen voor niet-EU'ers zullen daar heel anders zijn, gezien het aantal Afrikanen dat ze een niveautje lager stallen bij Liefering.

Danilo lijkt me wel een geschikte spits overigens.

Denk het zeker wel! Kijk maar naar Karim Adeyemi bijvoorbeeld. 19, maar nu al onhaalbaar voor PSV
 
Iedereen doet niets anders hier dan klagen en posten om het posten (inclusief jij) En volg het forum lang genoeg om te weten dat jij geen nieuw lid bent:rolleyes: Waarom spreek je mij alleen hierop aan? Het topic algemene transfergeruchten word bv alleen geklaagd en gechat.
Was niet om je ergens op aan te spreken. Je post vaak leuke opties en dan is het zonde als je dat aanvult met onzin namen. Mag natuurlijk maar het haalt een beetje je goede tips naar beneden. Nu lijkt het meer name dropping waardoor je goede suggesties wat ondersneeuwen. Zo bedoelde ik het een beetje. Was eigenlijk dus gewoon een compliment 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan