Érick Gutiérrez (M)

Weer een blessure op de ''keiharde'' trainingen van Schmidt. Slachtveld lijkt het wel op de herdgang.
Ja bizar hoeveel blessures er op de training lijken te ontstaan. Ik hoop erop dat iemand in Mexico Guti voor een paar miljoen van PSV overneemt. Hier wordt het helaas niks.
 
Guti en blessures.. hij kan het oplopen op weg naar de kauwgumballen automaat ook, dus dit is niet geheel Schmidt zijn schuld. Maar ze moeten beide weg dat sowieso
 
Oh ja Guti hadden we ook nog, ik was hem serieus al vergeten. Vooral vervelend voor hem dat hij alweer geblesseerd is maar als ik PSV was zou ik hem gewoon verkopen en als dat echt niet gaat dan verhuren aan een Mexicaanse of MLS club of een laagvlieger uit La liga of zo en hopen dat hij wat laat zien.
 
Het maatje van Lozano heeft het nooit echt laten zien na zijn debuutwedstrijd tegen ADO


Denk dat deze jongen gewoon lekker weer in Mexico gaat voetballen of idd in de MLS zoals eerder aangegeven.
 
Het maatje van Lozano heeft het nooit echt laten zien na zijn debuutwedstrijd tegen ADO


Denk dat deze jongen gewoon lekker weer in Mexico gaat voetballen of idd in de MLS zoals eerder aangegeven.
eigenlijk wel triest dat ie een (ok, anderhalve wedstrijd) goed heeft gespeeld. Ik kan me werkelijk verder geen enkele actie of periode herinneren dat ik dacht, dat is er eentje die we alleen maar in Mexico konden vinden. Zoals je zegt, lekker verkopen, er nog iets voor vangen en investeren in defensie (om maar wat te noemen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan