Érick Gutiérrez (M)

Dat huren is irritant.
Zeker nu; stel, je verhuurt hem 1 seizoen, dan komt ie terug met nog 1 jaar op z'n contract. Kun je er nog nauwelijks iets voor vragen, of hij loopt een seizoen later gratis de deur uit. Eigenlijk alleen maar nuttig voor de speler zelf, tenminste, als ie daar wél speelminuten zou krijgen.
 
Zeker nu; stel, je verhuurt hem 1 seizoen, dan komt ie terug met nog 1 jaar op z'n contract. Kun je er nog nauwelijks iets voor vragen, of hij loopt een seizoen later gratis de deur uit. Eigenlijk alleen maar nuttig voor de speler zelf, tenminste, als ie daar wél speelminuten zou krijgen.
JDJ spreekt een koop optie af die ze volgend jaar niet kunnen betalen. Is mislukt gewoon je verlies pakken en verkopen.
 
Nu verkopen voor bijna niks, of een jaar verhuren, hopen op een goed jaar en dan verkopen voor een beetje…is toch een beetje hetzelfde?
Lamlendige speler trouwens. Zelden te betrappen op goed spel of actie.
 
Zeker nu; stel, je verhuurt hem 1 seizoen, dan komt ie terug met nog 1 jaar op z'n contract. Kun je er nog nauwelijks iets voor vragen, of hij loopt een seizoen later gratis de deur uit. Eigenlijk alleen maar nuttig voor de speler zelf, tenminste, als ie daar wél speelminuten zou krijgen.
Je bespaart in ieder geval een jaar salaris.

Verhuur is wel oké als geen enkele club wil kopen, maar zou hem dan proberen te verhuren aan een Mexicaanse club. Daar is vaak een lager tempo, blijkbaar past dat hem beter.
 
Er gaat nu niemand 10 miljoen aftikken voor Erick. Als PSV 'm kan verhuren, zodat ie geen salaris kost en mogelijk nog een huursom oplevert, is dat prima verder.
Nee, is niet prima, maar het hoogst haalbare waarschijnlijk. Ik heb goddomme geF5t of die zou komen. Ik vind dit nu een schoolvoorbeeld van slecht scouten, was alleen maar gebaseerd op het goede samenspel met Lozano, voor de rest komt hij op alle fronten tekort.
 
Nee, is niet prima, maar het hoogst haalbare waarschijnlijk. Ik heb goddomme geF5t of die zou komen. Ik vind dit nu een schoolvoorbeeld van slecht scouten, was alleen maar gebaseerd op het goede samenspel met Lozano, voor de rest komt hij op alle fronten tekort.

Of een schoolvoorbeeld van een speler die leuk speelt daar maar hier niks kan. Ik bedoel zelf het PSV Forum dat op zowel coach, scout als TD vlak alles beter weet dan de rest was hier enthousiast over.
 
Of een schoolvoorbeeld van een speler die leuk speelt daar maar hier niks kan. Ik bedoel zelf het PSV Forum dat op zowel coach, scout als TD vlak alles beter weet dan de rest was hier enthousiast over.
Wat gebaseerd was op niks natuurlijk.
Alles wat exotisch klinkt zien we als een aanwinst. De laatste jaren zullen ons minder doen F5'en wanneer er weer zo een naam voorbij komt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu verkopen voor bijna niks, of een jaar verhuren, hopen op een goed jaar en dan verkopen voor een beetje…is toch een beetje hetzelfde?
Lamlendige speler trouwens. Zelden te betrappen op goed spel of actie.
Ik heb er ook weinig mee. Luckassen verhuren we ook al een eeuwigheid, en verder hadden we de afgelopen periode ook Doan, Bruma en Sadilek verhuurd. Buiten Sadilek zijn dat gewoon spelers waar je een redelijk hoge prijs voor betaald hebt. Voor mij is dat toch een symptoom van een niet zo geweldig technisch beleid.
 
Ik heb er ook weinig mee. Luckassen verhuren we ook al een eeuwigheid, en verder hadden we de afgelopen periode ook Doan, Bruma en Sadilek verhuurd. Buiten Sadilek zijn dat gewoon spelers waar je een redelijk hoge prijs voor betaald hebt. Voor mij is dat toch een symptoom van een niet zo geweldig technisch beleid.
Doan is voor 7,5 gekocht en is nu 7 waard. Bij zo‘n speler hoop je op wat groei, maar uiteindelijk brengt hij wel wa5 je er van kon verwachten. Of dat genoeg is voor PSV? Denk het niet. Luckassen is gewoon een blunder, kon je van tevoren weten, en is precies uitgekomen. En in tegenstelling tot bv een Sadilek of een Doan ook een vervelende zeur. Bruma Was een gok, die niet genomen had mogen worden. Een type Alves of Vleminckx, een seizoen lijkt het best prima, maar dat was de incidentele bovengrens. Daar mag je dus nooit meer dan 5 miljoen aan spenderen.
En Guti? Zijn nut was het kunnen cashen op Lozano...
 
Terug
Bovenaan Onderaan