Érick Gutiérrez (M)

Daarom laat hem lekker aanpassen. Er is vast wel een reden voor. Ik schrok een beetje van de reacties hierboven. We hebben gewoon een goed gebalanceerd team met een prima blok(Hendrix-Rosario) Ik heb ook het idee dat de vraag voor Gutierrez nu zo groot is omdat er europeese wedstrijden aankomen..
We hebben een goed blok met Hendrix-Rosario, maar afgelopen zaterdag speelde dat blok gewoon ruk. Beide heren lieten zich helemaal gek maken door het opportunisme van NAC en het fanatieke thuispubliek en waren rijp voor een wissel. Slechter dan wat Hendrix en Rosario lieten zien was niet mogelijk, dus zou ik zeggen gooi Guti er maar in.

Dat Ramselaar voor Lozano kwam kon ik wel begrijpen, het gedrag van Lozano was zo achterlijk dat een rode kaart in aantocht was.
 
We hebben een goed blok met Hendrix-Rosario, maar afgelopen zaterdag speelde dat blok gewoon ruk. Beide heren lieten zich helemaal gek maken door het opportunisme van NAC en het fanatieke thuispubliek en waren rijp voor een wissel. Slechter dan wat Hendrix en Rosario lieten zien was niet mogelijk, dus zou ik zeggen gooi Guti er maar in.

Dat Ramselaar voor Lozano kwam kon ik wel begrijpen, het gedrag van Lozano was zo achterlijk dat een rode kaart in aantocht was.
Rosario was volgens ad.nl de beste speler van PSV afgelopen zaterdag. Ook bij Fox waren ze weer aardig tevreden, hoorde ik gisteren.
 
Nou, Guti kan dus wel terug naar Mexico. Als je in zo'n wedstrijd als vandaag nog niet mag invallen, kom je er nooit meer in. Jammer, leek me toch een heel aardige speler.
 
Nou, Guti kan dus wel terug naar Mexico. Als je in zo'n wedstrijd als vandaag nog niet mag invallen, kom je er nooit meer in. Jammer, leek me toch een heel aardige speler.
Knap om net als Cocu een speler van dat kaliber mentaal totaal te breken, en geloof mij maar dat dat ook van invloed is op het spel en de inzet van Lozano.
 
Nou, Guti kan dus wel terug naar Mexico. Als je in zo'n wedstrijd als vandaag nog niet mag invallen, kom je er nooit meer in. Jammer, leek me toch een heel aardige speler.

Knap om net als Cocu een speler van dat kaliber mentaal totaal te breken, en geloof mij maar dat dat ook van invloed is op het spel en de inzet van Lozano.

Waar is de facepalm als je die nodig hebt.... Komop jongens, ga ff niet de drama-queen uithangen.
 
Simpelweg niemand had gerekend op zó'n doorbraak van Rosario, zo simpel is het gewoon. Thomas was eerst bewust gehaald om in de breedte voldoende kracht te hebben en om de concurrentie met hem aan te gaan, naast dat ze graag een wat meer voetballend / passend type erbij wilden hebben. Allemaal logisch. Als je dan vervolgens door de blessure van Thomas alsnog iets wil doen kan ik me wel voorstellen dat je dan ook een échte topper probeert te halen. Als het maar opvulling voor de breedte is zit je volgend seizoen meteen dubbel met Thomas. Van Bommel wil idealiter misschien liever één breker en één wat meer passende controleur opstellen, maar het blok Hendrix-Rosario staan nu zo goed dat hij dit niet uit elkaar wil halen. Zelfs niet 10 minuten om wat te forceren tegen Inter. Dat zegt toch wel veel.
 
Dan maar Guti opstellen ipv Pereiro die het helaas weer eens liet afweten op dat schot op de paal na.

Mwah. Ik vond Pereiro, zeker in de eerste helft, prima spelen. Werkte ook hard en verdedigde ook mee.
Er moet blijkbaar per se iemand geslachtofferd worden om de oppergod Guti in te zetten?
 
Mwah. Ik vond Pereiro, zeker in de eerste helft, prima spelen. Werkte ook hard en verdedigde ook mee.
Er moet blijkbaar per se iemand geslachtofferd worden om de oppergod Guti in te zetten?

Toch de reflex die hoort bij een aankoop van 8 miljoen, blijkbaar.

Ik vond Pereiro gisteren in de eerste helft aan de bal beroerd spelen. Dit seizoen heeft hij in ieder geval altijd genoeg defensieve arbeid, daarin blijft niemand meer achter.
V.w.b. Guti heb ik de indruk dat hij een passende controleur is, een spelverdeler. Zo'n type past toch minder op 10 in ons systeem, denk ik. Ik heb vooralsnog ook nog niet de indruk dat Van Bommel hem voor die plek als serieuze optie ziet.
 
Mwah. Ik vond Pereiro, zeker in de eerste helft, prima spelen. Werkte ook hard en verdedigde ook mee.
Er moet blijkbaar per se iemand geslachtofferd worden om de oppergod Guti in te zetten?

Probleem is ook dat Guti helemaal niet op de positie van Pereiro kan spelen of zou moeten spelen. Pereiro blijft een dodelijk scorend moyenne hebben en vaak ook op belangrijke momenten, om hem te vervangen voor Guti is een erg wilde gok en ongefundeerd.
 
Probleem is ook dat Guti helemaal niet op de positie van Pereiro kan spelen of zou moeten spelen. Pereiro blijft een dodelijk scorend moyenne hebben en vaak ook op belangrijke momenten, om hem te vervangen voor Guti is een erg wilde gok en ongefundeerd.

Pereiro is wel erg wisselvallig. De ene wedstrijd speelt hij geweldig en de volgende wedstrijd is hij totaal niet aanwezig en lijkt hij wel slaapwandelend over het veld te lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan