Érick Gutiérrez (M)

Ik ben blij dat van Bommel naar de beste spelers voor zijn succesvolle systeem kijkt dan naar de namen of hoeveel we betaald hebben voor een speler. Wat willen jullie eigenlijk? Dat hij net als Cocu een aankoop gaat omvormen tot... zoals toen met Maher en zonder resultaat? Of zoals hij het deed met Preiro rechts voorin? Dit elftal wint 7 keer op rij met dit team. Wat een gezeik zeg.
 
Geen idee waarom je tijdens een wedstrijd tegen een laagvlieger waarin het ook nog eens niet loopt je middenveld níet kunt aanpassen van punt naar voren naar punt naar achteren.
Als dat al niet kan? Dat is toch echt geen zelfmoordscenario.
 
Ik ben blij dat van Bommel naar de beste spelers voor zijn succesvolle systeem kijkt dan naar de namen of hoeveel we betaald hebben voor een speler. Wat willen jullie eigenlijk? Dat hij net als Cocu een aankoop gaat omvormen tot... zoals toen met Maher en zonder resultaat? Of zoals hij het deed met Preiro rechts voorin? Dit elftal wint 7 keer op rij met dit team. Wat een gezeik zeg.

Hij hoeft niemand om te vormen, maar Guti had er voor 3 man in kunnen komen, Hendrix, Rosario of Pereiro; op al die posities zou hij uit de voeten kunnen zonder dat hij of het systeem omgevormd had hoeven worden. Nu viel hij nog niet eens in. Hij (MvB) had ook van het momentum van direct geweldig invallen tegen ADO gebruik kunnen maken i.p.v. hem daarna nog maar nauwelijks speeltijd te gunnen. Zeker als je nu ineens Ramselaar wél telkens speeltijd gaat gunnen terwijl je die aan het begin van het seizoen duidelijk kenbaar hebt gemaakt dat er voor hem geen toekomst is bij PSV. Wat is het idee hierachter? "Goeie invalbeurt, maar ga nu maar lekker banken en 1 veredelde oefenwedstrijd tegen de amateurs spelen want Ramselaar is zoveel beter?"
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijk dat MVB tegen NAC zelfs Ramselaar eerder inbrengt dan Gutierrez. Hij onderschat hoe belangrijk deze laatste voor Lozano is voor wat betreft hun samenspel. Hopelijk zien we hem in de basis tegen Inter maar ik heb er een zwaar hoofd in. Deze speler wordt nu al mentaal gebroken. Volgens mij denkt Lozano hetzelfde en zal ook zijn motivatie beïnvloeden.
Dan moeten we Lozano maar snel verkopen, we zijn er niet om zijn vriendjes tevreden te houden. En als Guti door een paar reservebeurten aan het begin, als hij nieuw is in een boven verwachting goed draaiend team, mentaal gebroken wordt, is hij ongeschikt voor topvoetbal.

Ter verduidelijking, ik denk dat bovenstaande onzin is. Lozano's motivatie wordt niet beinvloedt door Guti, en Guti zelf is mentaal nog ongebroken.

En over het inbrengen van Ramselaar, die heeft tegen de amateurs in de beker goed gespeeld en Guti niet, naar ik heb begrepen (heb die wedstrijd zelf niet gezien).

Guti komt er echt wel, ik denk ook dat het een aanwinst is voor PSV. Hij krijgt steeds meer tijd en zal op den duur Pereiro uit de basis spelen, verwacht ik
 
Misschien heeft hij een kleine terugslag ivm wat normale aanpassingsproblemen zoals klimaat, huisvesting, heimwee.
 
Hij hoeft niemand om te vormen, maar Guti had er voor 3 man in kunnen komen, Hendrix, Rosario of Pereiro; op al die posities zou hij uit de voeten komen zonder dat hij of het systeem omgevormd had hoeven worden. Nu viel hij nog niet eens in. Hij (MvB) had ook van het momentum van direct geweldig invallen tegen ADO gebruik kunnen maken i.p.v. hem daarna nog maar nauwelijks speeltijd te gunnen. Zeker als je nu ineens Ramselaar wél telkens speeltijd gaat gunnen terwijl je die aan het begin van het seizoen duidelijk kenbaar hebt gemaakt dat er voor hem geen toekomst is bij PSV. Wat is het idee hierachter? "Goeie invalbeurt, maar ga nu maar lekker banken en 1 veredelde oefenwedstrijd tegen de amateurs spelen want Ramselaar is zoveel beter?"
Omdat het system belangrijk is voor van Bommel. Het kan op een gegeven moment zijn manco worden maar vooralsnog boekt hij hiermee resultaten. In het begin zei men ook niet te begrijpen dat LDJ nog altijd deel uitmaakt van de basis 11. We weten nu inmiddels beter...
En wij weten niet hoe Bommel hem meemaakt. Hij is misschien meer tevreden over deze spelers. Bovendien zijn we vind ik te ongeduldig. Gutti is er hier net en moet misschien nog wennen aan alles. Misschien heeft hij het nu veel te druk met settelen enz en dat MvB dat ook gewoon ziet??
Ik vind dat zowel de speler als de trainer de tijd moeten krijgen om elkaar beter te begrijpen.
 
Zonde hoor, MvB begint Cocu-trekjes te vertonen.
Tegen NAC spelen met 2, lees ik dat nou goed?, 2 controleurs, 2 middenvelders zonder scorend vermogen. Belachelijk.

Dan gaan ze ook nog tegen NAC, lees ik dat nou goed NAC?, achteruit lopen zodat ze (die 2 middenvelders) zelf de balans naar de knoppen helpen.

Hij had gewoon Guti (Ramselaar) erin moeten brengen voor Rosario (omdat hij geel had) na 60/70 minuten.
Gewoon een MvB moeten doen en niet dat laffe Cocu-gedoe.
Ik neem uit je post aan dat je de wedstrijd niet gezien hebt?

Dat achteruit lopen viel best wel mee, NAC speelde gewoon enorm gedreven en fanatiek, PSV speelde op wellicht 90%. Mn voorin werd in het begin bijzonder weinig gecreeerd, daardoor werd de wedstrijd moeilijk. In de tweede helft werd NAC moe en kwam er meer ruimte. En ook toen werd er mn voorin te weining met die ruimte gedaan.
 
Ik neem uit je post aan dat je de wedstrijd niet gezien hebt?

Dat achteruit lopen viel best wel mee, NAC speelde gewoon enorm gedreven en fanatiek, PSV speelde op wellicht 90%. Mn voorin werd in het begin bijzonder weinig gecreeerd, daardoor werd de wedstrijd moeilijk. In de tweede helft werd NAC moe en kwam er meer ruimte. En ook toen werd er mn voorin te weining met die ruimte gedaan.

Wel gezien. De afvallende bal was steeds voor NAC. Middenveld was uit balans, vond ik, er was gewoon ontzettend veel ruimte 10/20meter voor Hendrix/Rosario.
Ik heb gisteren wel 5x hardop gezegd tijdens de wedstrijd: ‘stap eens uit.’
 
Wel gezien. De afvallende bal was steeds voor NAC. Middenveld was uit balans, vond ik, er was gewoon ontzettend veel ruimte 10/20meter voor Hendrix/Rosario.
Ok, we zeggen eigenlijk hetzelfde, NAC zat er feller op en won de afvallende ballen. En dat maakte het vervelend om naar te kijken. Des te meer daar we dat fanatisme wel op konden brengen tegen ajax.
 
Misschien krijgt Ramselaar de beloning van Van Bommel, hoe die zich de laatste tijd opstelt? Ik bedoel, goede pot tegen NEC met Jong PSV ( ander niveau, ik weet het ), traint blijkbaar goed onder de ogen van Van Bommel, was zelfs aanvoerder tegen Excelsior Maassluis, tot zijn eigen verbazing, en nu een kleine invalbeurt tegen NAC. Geen fan van Ramselaar, en ik zie liever ook Guti.

Guti komt er echt wel. Heeft gewoon ff de pech, dat het team nu erg goed draait.
Misschien 4-4-2 uitproberen maar wie is dan kind van de rekening ervanuitgaande dat Gutierrez een basisplaats krijgt? Rosario of Luuk?
 
Zo'n speler tien minuten voor tijd in het veld brengen is net zo vernederend. Verder ben ik het met je eens. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat Van Bommel vasthoudt aan zijn succesvolle basisteam. Zelf denk ik dat de ploeg nog beter zou gaan draaien met Guti ipv Rosario.
Dat denk ik ook. Ik denk dat als hij niet wordt opgesteld dat het voor Lozano ook een mentale dreun geeft. Vergeet niet dat ze al vanaf hun 11e levensjaar samenspelen.
 
Dat denk ik ook. Ik denk dat als hij niet wordt opgesteld dat het voor Lozano ook een mentale dreun geeft. Vergeet niet dat ze al vanaf hun 11e levensjaar samenspelen.
Dat laatste is echt een kulargument sorry Matalium. PSV is een topclub en daar horen concurrentie, succes maar ook teleurstellingen en strijd bij. Dienege die daar niet mee weten om te gaan zijn niet geschikt voor de top. Bovendien functioneerde Lozano al goed voordat zijn vriendje hier kwam spelen.
 
Dat laatste is echt een kulargument sorry Matalium. PSV is een topclub en daar horen concurrentie, succes maar ook teleurstellingen en strijd bij. Dienege die daar niet mee weten om te gaan zijn niet geschikt voor de top. Bovendien functioneerde Lozano al goed voordat zijn vriendje hier kwam spelen.
Kan wel zijn ware het niet dat die gasten daar erg gevoelig voor zijn. Ik ben ervan overtuigd dat je met Gutierrez veel meer goals en assists gaat krijgen dan met Rosario, of je hebt Guti nooit zien spelen bij Pachuca, dat kan natuurlijk.
edit: die Metalband uit Hamburg heet Metalium en geen Matalium, zit het woord metal ook niet in...:metal:
 
Dat laatste is echt een kulargument sorry Matalium. PSV is een topclub en daar horen concurrentie, succes maar ook teleurstellingen en strijd bij. Dienege die daar niet mee weten om te gaan zijn niet geschikt voor de top. Bovendien functioneerde Lozano al goed voordat zijn vriendje hier kwam spelen.
Sinds zijn vriendje hier is is het een egoist geworden die even zijn vriendje wil laten zien wat hij kan. Hier moet van Bommel echt wat mee gaan doen. Ramselaar brengen was wel een slecht teken aan Gutierrez. Ik nam aan en hoopte dat Ramselaar wel afgeschreven was.
 
Sinds zijn vriendje hier is is het een egoist geworden die even zijn vriendje wil laten zien wat hij kan. Hier moet van Bommel echt wat mee gaan doen. Ramselaar brengen was wel een slecht teken aan Gutierrez. Ik nam aan en hoopte dat Ramselaar wel afgeschreven was.
Ramselaar en ook Mauro staan bij MVB hoger in de pikorde dan Guti, een Mexicaanse topspeler die Lozano heerlijk in stelling kan brengen en die zelf verwoestend doeltreffend kan uithalen.
Wordt wat als straks Thomas erbijkomt en wat te denken van Rigo?
 
Ramselaar en ook Mauro staan bij MVB hoger in de pikorde dan Guti, een Mexicaanse topspeler die Lozano heerlijk in stelling kan brengen en die zelf verwoestend doeltreffend kan uithalen.
Wordt wat als straks Thomas erbijkomt en wat te denken van Rigo?
Omdat ze afgelopen wedstrijden invielen ipv Guti? Tegen Ajax en ADO viel juist Guti in, en Mauro niet, en Ramselaar alleen tegen ADO in de slotminuten. Zoek geen verbanden die er niet zijn zou ik zo zeggen.
 
Ja ik gok dat er een reden voor is. Want Guti had hele goede invalbeurt ADO. Tegen Ajax niet heel veel van gezien maar ook kort te tijd. En Barca en Amateurs zijn lastig te beoordelen omdat de één een veel hoger niveau is en de ander een veel lager niveau. Tenzij hij het op trainingen slecht doet kan ik me niet voorstellen dat Guti laag in de pikorde staat. Momenteel draait de vaste elf heel goed en is het lastig iemand er uit te halen maar dadelijk weer inter en vvv, blijft een druk schema dus zal Guti echt wel minuten maken.
 
Ja ik gok dat er een reden voor is. Want Guti had hele goede invalbeurt ADO. Tegen Ajax niet heel veel van gezien maar ook kort te tijd. En Barca en Amateurs zijn lastig te beoordelen omdat de één een veel hoger niveau is en de ander een veel lager niveau. Tenzij hij het op trainingen slecht doet kan ik me niet voorstellen dat Guti laag in de pikorde staat. Momenteel draait de vaste elf heel goed en is het lastig iemand er uit te halen maar dadelijk weer inter en vvv, blijft een druk schema dus zal Guti echt wel minuten maken.

Daarom laat hem lekker aanpassen. Er is vast wel een reden voor. Ik schrok een beetje van de reacties hierboven. We hebben gewoon een goed gebalanceerd team met een prima blok(Hendrix-Rosario) Ik heb ook het idee dat de vraag voor Gutierrez nu zo groot is omdat er europeese wedstrijden aankomen..
 
Daarom laat hem lekker aanpassen. Er is vast wel een reden voor. Ik schrok een beetje van de reacties hierboven. We hebben gewoon een goed gebalanceerd team met een prima blok(Hendrix-Rosario) Ik heb ook het idee dat de vraag voor Gutierrez nu zo groot is omdat er europeese wedstrijden aankomen..
De kans komt vanzelf bij een blessure of schorsing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan