Rusland

IS die aan de kant van Europa & America ff staat.. 🤓 En al die regeringsleiders die het zoo erg vinden puhpuh... Kut Russen hebben zelf tig winkelcentras aangevallen in Oekraine, lekker voor ze dit 👌
 
IS die aan de kant van Europa & America ff staat.. 🤓 En al die regeringsleiders die het zoo erg vinden puhpuh... Kut Russen hebben zelf tig winkelcentras aangevallen in Oekraine, lekker voor ze dit 👌
IS is alleen maar tegen, die staat niet aan onze kant. Het enige “positieve” hieraan is dat de Russen hun energie moeten verdelen wat goed is voor Oekraïne. Zoals Der Jaufe al schreef is uiteindelijk de gewone mens het slachtoffer
 
Ondertussen wordt er op sociale media volop gespeculeerd. Sommige theorieën gaan erg ver. Zoals die dat de Navo dit georganiseerd zou hebben..
 
Dit nieuws laat online wel weer zien wat een verotte maatschappij we hebben hoor. In reacties op dit nieuws heb je verschillende groepjes:

- De mensen die het mooi vinden. Want Rusland doet dit ook, dus prachtig dat er 93 onschuldige mensen kapot zijn geschoten
- De wappies. Het is een inside job van Rusland. Of het is de USA, want die beheren IS om de hele wereld tegen de moslims op te zitten.
- De 'how can I make this about Gaza' fanatiekelingen. Die iedere stukje nieuws om weten te buigen naar iets wat in Gaza gebeurd

Het is gewoon een gore laffe daad tegen onschuldige burgers.
 
Dit nieuws laat online wel weer zien wat een verotte maatschappij we hebben hoor. In reacties op dit nieuws heb je verschillende groepjes:

- De mensen die het mooi vinden. Want Rusland doet dit ook, dus prachtig dat er 93 onschuldige mensen kapot zijn geschoten
- De wappies. Het is een inside job van Rusland. Of het is de USA, want die beheren IS om de hele wereld tegen de moslims op te zitten.
- De 'how can I make this about Gaza' fanatiekelingen. Die iedere stukje nieuws om weten te buigen naar iets wat in Gaza gebeurd

Het is gewoon een gore laffe daad tegen onschuldige burgers.
Andere bubbel opzoeken op de socials ;) en of X nog een goede afspiegeling is of steeds meer een echokamer van een bepaalde stroming is waag ik ook te betwijfelen.

Wat het probleem is is dat we tegenwoordig altijd maar een mening moeten hebben, een neutraal 'het is erg' vindt een deel politiek correct en dat is niet meer sexy,
 
Andere bubbel opzoeken op de socials ;) en of X nog een goede afspiegeling is of steeds meer een echokamer van een bepaalde stroming is waag ik ook te betwijfelen.

Wat het probleem is is dat we tegenwoordig altijd maar een mening moeten hebben, een neutraal 'het is erg' vindt een deel politiek correct en dat is niet meer sexy,

Nou deze bubbel kwam alleen al van de comment sectie van NOS op Instagram. Kun je nagaan
 
Ik vind het ergens wel opvallend dat dit nu zoveel aandacht krijgt in een tijd van zoveel oorlog waarbij er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.

Waarom wordt het hier door de wereldleiders zo massaal op gereageerd?

Ik wil verder niks insinueren ofzo hoor, maar ik vind het frappant.
 
Ah jo fresh news, paar uur aandacht en morgen boeit het niemand meer, paar dooie Russen meer of minder Who cares 🫶 Eén Russisch leven is sowieso niks waard dus snap ook niet waarom het de paar uur fame krijgt
 
Dit nieuws laat online wel weer zien wat een verotte maatschappij we hebben hoor. In reacties op dit nieuws heb je verschillende groepjes:

- De mensen die het mooi vinden. Want Rusland doet dit ook, dus prachtig dat er 93 onschuldige mensen kapot zijn geschoten
- De wappies. Het is een inside job van Rusland. Of het is de USA, want die beheren IS om de hele wereld tegen de moslims op te zitten.
- De 'how can I make this about Gaza' fanatiekelingen. Die iedere stukje nieuws om weten te buigen naar iets wat in Gaza gebeurd

Het is gewoon een gore laffe daad tegen onschuldige burgers.

Boem. Goed samengevat inderdaad...
 
Ik vind het ergens wel opvallend dat dit nu zoveel aandacht krijgt in een tijd van zoveel oorlog waarbij er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.

Waarom wordt het hier door de wereldleiders zo massaal op gereageerd?

Ik wil verder niks insinueren ofzo hoor, maar ik vind het frappant.
Omdat we hier ook dit soort aanslagen hebben meegemaakt. Deze reactie staat ook los van het beleid wat Putin voert mbt Oekraïne. Je mag best slachtoffers betreuren en ook Putin afkeuren natuurlijk.
 
De wereld wordt met de dag lelijker en gevaarlijker. De oorlog gaat steeds verder in de escalatie ik lees berichten dat Oekraïne iets met de aanslag te maken heeft. Mocht dit waar zijn dan kunnen de stoelriemen vast in Kiev. De Russen zijn dan in staat om een speciale bom te lanceren om het regime op de knieën te dwingen
Waarom zou IS dit in Moskou doen ik zie geen enkele logica en ben bevreesd. Tijd voor een leider die de vrede terug kan brengen ipv bommen en granaten.
 
Ik vind het ergens wel opvallend dat dit nu zoveel aandacht krijgt in een tijd van zoveel oorlog waarbij er zoveel onschuldige slachtoffers vallen.

Waarom wordt het hier door de wereldleiders zo massaal op gereageerd?

Ik wil verder niks insinueren ofzo hoor, maar ik vind het frappant.
Je kan op je vingers na tellen als Kiev erachter zit er bloed aan de Westerse landen zit en de reactie van Moskou niet uitblijft.
 
Je kan op je vingers na tellen als Kiev erachter zit er bloed aan de Westerse landen zit en de reactie van Moskou niet uitblijft.
Je bedoeld Westerse landen zoals de VS die Rusland hebben gewaarschuwd?

 
Je kan op je vingers na tellen als Kiev erachter zit er bloed aan de Westerse landen zit en de reactie van Moskou niet uitblijft.
De reactie dat ze de oorlog in Oekraïne doorzetten? O, wacht. Dat deden ze al. Ondertussen heeft Oekraïne trouwens weer een olie raffinaderij gebombardeerd. Putin heeft wel andere zorgen lijkt me..
 
Je bedoeld Westerse landen zoals de VS die Rusland hebben gewaarschuwd?

Oh wisten ze ook de locatie en tijdstip en wie. Bullshit verhaal over waarschuwingen alle medeleven is nu gericht om Rusland te kalmeren en hopen op de escalatie.
 
De reactie dat ze de oorlog in Oekraïne doorzetten? O, wacht. Dat deden ze al. Ondertussen heeft Oekraïne trouwens weer een olie raffinaderij gebombardeerd. Putin heeft wel andere zorgen lijkt me..
Oja weet niet of je het weet maar als ze echt worden uitgedaagd en hun bestaan wordt bedreigd hebben ze andere middelen die afschuwelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan