Rusland

Voor wat t waard is, Zelensky ontkent betrokkenheid.
Idd voor wat het waard is. Ik had het ook gelezen. Er zijn ook meerdere mogelijkheden. Oekraïne, de weduwe of aanhangers van Navalny, die Russische groep die aan zegt te vallen, een actie van de Wagner groep, een verdwaalde gek, het westen, Rusland zelf (aldus Oekraïne)… ik zal er vast nog wat vergeten
 
Anti Putin activisten misschien? Er is langer een terroristische dreiging in Moskou. Misschien mbt de 'verkiezingen' daar deze actie. Het een zal wel met het ander te maken hebben.
Tja, Poetin wil de krijgsmacht verder uitbreiden, onder het volk is gemor merkbaar, op deze manier creëer je urgentie en draagvlak voor die uitbreiding. Ook dat is een optie.
 
Tja, Poetin wil de krijgsmacht verder uitbreiden, onder het volk is gemor merkbaar, op deze manier creëer je urgentie en draagvlak voor die uitbreiding. Ook dat is een optie.
Door een aanslag te organiseren als Putin creëer je draagvlak voor een grotere krijgsmacht? Putin heeft nog nooit draagvlak interessant gevonden. Ja, alleen met z'n verkiezingsshow. De gewone Rus interesseert m geen moer. Alleen de Russen met serieus geld.. ik geloof niet dat hij verder kijkt dan dat..
 
IS? Wat hebben die voor belang bij zoiets?
Enige relatie die ik kan bedenken is het stemgedrag van Rusland tegen het staakt het vuren in Gaza deze week, maar dat is veel te kort dag om iets als dit te organiseren.

Nu ik ff verder denk, was er niet een verband tussen Rusland en Assad in Syrië?
 
Enige relatie die ik kan bedenken is het stemgedrag van Rusland tegen het staakt het vuren in Gaza deze week, maar dat is veel te kort dag om iets als dit te organiseren.

Nu ik ff verder denk, was er niet een verband tussen Rusland en Assad in Syrië?
Ja, het is speculeren. Wel opvallend is is dat dit kort na de verkiezingen is..
 
Enige relatie die ik kan bedenken is het stemgedrag van Rusland tegen het staakt het vuren in Gaza deze week, maar dat is veel te kort dag om iets als dit te organiseren.

Nu ik ff verder denk, was er niet een verband tussen Rusland en Assad in Syrië?
Maar ook met Iran heeft Rusland toch goede relaties? Dat zou dan weer meer in lijn van IS moeten liggen
 
Hoe heten die gebouwen ook al weer waar die rondhangen? Kerken of zo? ;)
Dat wordt dan dit jaar meer dan 2 agenten bij de EO-jongerendag

Maar ff serieus, voor dergelijke groepen zal iedere blanke als christen gezien worden, zoals andersom alles wat (oneerbiedig gesproken) uit de zandbak komt automatisch moslim is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan