Feyenoord

'Ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat we in De Kuip bevoordeeld worden'​


Arne Slot heeft op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen FC Twente nog een keer teruggeblikt op het veelbesproken penalty-moment tegen PSV. De oefenmeester van de Rotterdammers hoopt vooral dat er geen verkeerd beeld ontstaat.

Dat is geen verkeerd beeld Arne Slot. Het is een feit dat Feyenoord in De Kuip bevoordeeld wordt.
Dat beeld ontstaat niet Arne, dat is er al.
 

'Ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat we in De Kuip bevoordeeld worden'​


Arne Slot heeft op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen FC Twente nog een keer teruggeblikt op het veelbesproken penalty-moment tegen PSV. De oefenmeester van de Rotterdammers hoopt vooral dat er geen verkeerd beeld ontstaat.

Dat is geen verkeerd beeld Arne Slot. Het is een feit dat Feyenoord in De Kuip bevoordeeld wordt.

Hij dekt zichzelf weer in als ze bv thuis verliezen gaat hij zeggen. dat komt door de abitrage fout op dat moment.
En dat is waarschijnlijk als compensatie omdat veel mensen denken dat we in de kuip bevoordeeld worden.
 
Mijn bescheiden mening over Feyenoord; club die beetje tussen schip en wal valt. Neemt af en toe titel wanneer PSV en Ajax minder jaar hebben. Het publiek is een allegaartje van lijmsnuivende sleeppoten die zichzelf veel te serieus nemen. Vanwaar komt die agressie? Van naar de markthal of dat potloodgebouw te moeten kijken? Of dat tenenkrommend lied over dat ene sterke woord? Op hooligan gebied kloppen ze zichzelf graag op de borst, maar ze laten gemakkelijkheidshalve weg dat hun gabbertjes regelmatig messen en ander keukengerief gebruiken. Galatasaray ad Oude Maas? Met De Kuip wel een iconisch stadion en Bossie daar zien warmt de ziel!
 
Laatst bewerkt:
Zo is dat! stiekem hadden ze meer gedacht om weer terug in de titel race te komen. Volgende week winnen in Adam en AZ punten pakt zit het Slot er op Arne. KNVB doet er alles aan om de spanning erin te krijgen want commerciële belangen zijn te groot.
Winnen in Amsterdam? Wat denk je zelf? Henderson doet mee!
 
Zo is dat! stiekem hadden ze meer gedacht om weer terug in de titel race te komen. Volgende week winnen in Adam en AZ punten pakt zit het Slot er op Arne. KNVB doet er alles aan om de spanning erin te krijgen want commerciële belangen zijn te groot.

En thuis delen we de genadeklap uit. Ik wens ze veel plezier met hun gematste bekertournooitje maar de titel is van ons..
Huid, beer …. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan