Mohamed Ihattaren (M)

Hij heeft een prestatiecontract tot het einde van dit seizoen, gebaseerd op het aantal wedstrijden dat hij speelt. :cautious:
Zal niet fit zijn voor het einde van het seizoen. Daarna waarschijnlijk ook niet.
Zelfde contract als Andy vd Meyde toen bij PSV had ? Was ook zo'n doorslaand succes....
 

Zou t kwartje dan toch geland zijn, hoopt t voor m.
Eerst zien, dan geloven…
 

Zou t kwartje dan toch geland zijn, hoopt t voor m.
Tsja, hoe vaak hebben we al zoiets gelezen.
 

Zou t kwartje dan toch geland zijn, hoopt t voor m.
De eerste kilo’s zijn de makkelijkste en dan nog volhouden. Maar gelukkig heeft hij weer een coach gevonden die hem op het rechte pad houdt. 😇
Ik weet niet wanneer het daar kermis is maar dat zal wel koud zijn.
 

Zou t kwartje dan toch geland zijn, hoopt t voor m.
Ik ben totaal onverschillig vwb zijn toekomst. Net zoals hijzelf overigens.
 
Maar wel trainen in Dubai natuurlijk, de grote superster dat tie is. Echt onbegrijpelijk hoe iemand zo erg zijn leven kan vergooien, maar nog steeds kan genieten van een jetset leventje. Zo een moet je afbeulen op een knollenveld in Praag met -10. Dan wil ik pas iets horen over mentaliteit, want dat heeft die slappe zak niet.
 
Als je de foto's had gezien van bolle harrie is het ook niet zo moeilijk om kilos af te vallen/spieren aan te komen...
 
  • Leuk
Reactions: znq
Als je de foto's had gezien van bolle harrie is het ook niet zo moeilijk om kilos af te vallen/spieren aan te komen...
Heb je een punt. Maar goed, hij vertrok 2.5 jaar geleden bij PSV. Heeft daarna amper een wedstrijd gespeeld, juist in een periode die als ik het goed heb van groot belang is voor je ontwikkeling. Mocht ie het toch redden om gedisciplineerd te blijven is het nog afwachten wat ie kan bereiken qua niveau.
 
Tot die Trdelnik ontdekt daar, komen de killo's snel genoeg weer terug..

ae89287f8babd1af41e9faa55011c74e.png
 
Heb je een punt. Maar goed, hij vertrok 2.5 jaar geleden bij PSV. Heeft daarna amper een wedstrijd gespeeld, juist in een periode die als ik het goed heb van groot belang is voor je ontwikkeling. Mocht ie het toch redden om gedisciplineerd te blijven is het nog afwachten wat ie kan bereiken qua niveau.
Dat hij amper een wedstrijd gepeeld heeft ligt geheel aan hemzelf. Trainen in Dubai wie verzint het. :lmao: Celebrity trainer in Dubai who specializes in training pro athletes and celebrities. :maniac:
Trainen kan hij ook doen in Praag. Eens kijken of hij dat meer dan 2 weken volhoudt. :cautious:
 
Dat hij amper een wedstrijd gepeeld heeft ligt geheel aan hemzelf. Trainen in Dubai wie verzint het. :lmao: Celebrity trainer in Dubai who specializes in training pro athletes and celebrities. :maniac:
Kennelijk is dat telkens met fans op de foto's gaan toch zwaarder dan we denken ;)
Trainen kan hij ook doen in Praag. Eens kijken of hij dat meer dan 2 weken volhoudt. :cautious:
Tja, als de club hem daar naar toe heeft gestuurd kan hij daar weinig aan doen. Artikel laat in het midden of het zijn idee is of van de club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan