TotalBB
Aanvoerder

Samsunspor onthult extra voorwaarden Ihattaren: 'Hij wilde niet voetballen'
De Turkse club Samsunspor heeft de extra voorwaarde onthuld waardoor de transfer van Mohammed Ihattaren is afgeketst: hij wilde niet voetballen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ach Niemand maakt hem kapot.Daar zit ie, op de bank met een portie kip stukjes. Dinsdagavond, voetbal kijken. Naar zijn cluppie. Hij kan het gras bijna ruiken. Hij kent het stadion, kent het veld. Eigenlijk zou hij daar moeten schitteren. Niet dat jochie, en zeker niet die palingboer. Hij kan toch zeker beter voetballen dan al die anderen? Zeker. Hij zou het middelpunt moeten zijn, de diamant die schittert. Die elk interview doet.die begeert wordt door elke club. Die zijn cluppie een recordbedrag gaat opleveren.
Komt allemaal door die stomme Duitser. En die Italianen begrepen hem ook al niet. En bij Ajax pikten ze hem niet vanwege zijn PSV-verleden. Sukkels.
Hij voelt het weer kriebelen. Morgen gaat ie weer beginnen. Morgen. Vandaag nog even met zijn trouwe maatjes lekker kijken.
Verdorie, kip stukjes zijn op. Zit ook altijd tegen….
Dat is heel toevallig, ik vroeg mezelf ongeveer een kwartier geleden ook af hoe deze wedstrijd voor Ihattaren zou voelenDaar zit ie, op de bank met een portie kip stukjes. Dinsdagavond, voetbal kijken. Naar zijn cluppie. Hij kan het gras bijna ruiken. Hij kent het stadion, kent het veld. Eigenlijk zou hij daar moeten schitteren. Niet dat jochie, en zeker niet die palingboer. Hij kan toch zeker beter voetballen dan al die anderen? Zeker. Hij zou het middelpunt moeten zijn, de diamant die schittert. Die elk interview doet.die begeert wordt door elke club. Die zijn cluppie een recordbedrag gaat opleveren.
Komt allemaal door die stomme Duitser. En die Italianen begrepen hem ook al niet. En bij Ajax pikten ze hem niet vanwege zijn PSV-verleden. Sukkels.
Hij voelt het weer kriebelen. Morgen gaat ie weer beginnen. Morgen. Vandaag nog even met zijn trouwe maatjes lekker kijken.
Verdorie, kip stukjes zijn op. Zit ook altijd tegen….
Komt allemaal door die stomme Duitser.
Verdorie, kip stukjes zijn op. Zit ook altijd tegen
Bij deze.Dat is heel toevallig, ik vroeg mezelf ongeveer een kwartier geleden ook af hoe deze wedstrijd voor Ihattaren zou voelen
Ik vroeg me af of het over Ihattaren of mij gingDat is heel toevallig, ik vroeg mezelf ongeveer een kwartier geleden ook af hoe deze wedstrijd voor Ihattaren zou voelen
Kan mij ergens ook voorstellen dat ie niets kijkt, doet ook pijn als je er naast staat.Dat is heel toevallig, ik vroeg mezelf ongeveer een kwartier geleden ook af hoe deze wedstrijd voor Ihattaren zou voelen
Aan tafel voor de snacks waarschijnlijk…Ihattaren is in gesprek met Slavia Praag, nadat hij eerder om de tafel zat met Almere City.
![]()
Opvallend nieuws: clubloze Ihattaren in gesprek met potentiële nieuwe club
Opvallend nieuws: Mohamed Ihattaren gaat zijn voetbalcarrière nieuw leven inblazen. Dat wordt door VoetbalPrimeur-hoofdredacteur Dennie van Laar bekendgemaakt in #DoneDeal de podcast van VoetbalPrimeur. De 21-jarige Ihattaren is in gesprek met Slavia Praag, nadat hij eerder om de tafel zat met...www.voetbalprimeur.nl
Dat wordt waarschijnlijk ook niets.
Als hij dan weer 2 ton mee naar Nederland neemt doet hij het niet slecht. Maar lezen ze in die landen geen internet?Met zijn trekjes + de oostblok mentaliteit daar, ik geef hem hooguit 72 uur
Als hij dan weer 2 ton mee naar Nederland neemt doet hij het niet slecht. Maar lezen ze in die landen geen internet?
Als je maar een keer als wereldtalent te boekt hebt gestaan blijven er clubs die denken ''als wij hem aan de praat krijgen...''Hoe in hemelsnaam heeft die bolle harrie daar een contract gekregen
Hij heeft een prestatiecontract tot het einde van dit seizoen, gebaseerd op het aantal wedstrijden dat hij speelt.Jullie weten he, mocht hij wonderlijk genoeg wél slagen, alle credits naar Ajax graag.