Mohamed Ihattaren (M)

Ihattaren moet na trainingskamp Slavia Praag werken aan fitheid bij B-elftal​


21 jaar en nog niet eens fit te krijgen. :ROFL: :lmao:

De club laat via X weten dat Ihattaren voorlopig weer afscheid neemt van het eerste elftal. "Na afloop van het trainingskamp heeft Mohamed Ihattaren zich aangesloten bij het B-team. Daar zal hij voornamelijk blijven werk aan zijn fysieke conditie."
Lijkt me niet dat hij fit aan kwam, dan zou het een logisch gevolg zijn?
 
Lijkt me niet dat hij fit aan kwam, dan zou het een logisch gevolg zijn?
Is al op 4 december aangekomen in Praag. Als een 21 jarige jongen in 2 maanden nog niet fit kan worden dan is er iets anders mis.
:unsure: Hoogstwaarschijnlijk een "bovenkamerblessure" :cautious: :maniac:
 
Is al op 4 december aangekomen in Praag. Als een 21 jarige jongen in 2 maanden nog niet fit kan worden dan is er iets anders mis.
:unsure: Hoogstwaarschijnlijk een "bovenkamerblessure" :cautious: :maniac:
2 maanden is wel lang ja, misschien teveel gefeest tijdens O&N en Kerst
 

Waarschijnlijk weer zonder club en aan de ballonnen aan het spacen. Of hij had een verjaardagsfeestje of course. Kan allemaal. Overigens lijkt de gast in kwestie Sambo te zijn aangezien Ihattaren alleen hem nog schijnt te volgen op sociale media ..
En z’n huwelijk schijnt ook nog naar de klote te zijn.

Waarvan akte.
 

Waarschijnlijk weer zonder club en aan de ballonnen aan het spacen. Of hij had een verjaardagsfeestje of course. Kan allemaal. Overigens lijkt de gast in kwestie Sambo te zijn aangezien Ihattaren alleen hem nog schijnt te volgen op sociale media ..
En z’n huwelijk schijnt ook nog naar de klote te zijn.

Waarvan akte.
Ach dat is geen verrassing. We weten toch al lang dat dit ging komen. :shrug:
 
Ach dat is geen verrassing. We weten toch al lang dat dit ging komen. :shrug:
Met een „huidige psv speler die t voornamelijk van invalbeurten moet hebben“ aan de ballonnetjes? Ehm - dat zou wel n zeer matige ontwikkeling zijn. Van Neres in de Ajax tijd had t me minder verbaast maar buiten Noa kan ik me niet echt indenken wie er nog contact met die jongen zou (willen) hebben - en die voldoet niet aan de invaller omschrijving en lijkt me pro genoeg om daar vanaf te blijven. Obispo dan wellicht? Maar goed, hopelijk zit t juice kanaal ernaast.
 

Waarschijnlijk weer zonder club en aan de ballonnen aan het spacen. Of hij had een verjaardagsfeestje of course. Kan allemaal. Overigens lijkt de gast in kwestie Sambo te zijn aangezien Ihattaren alleen hem nog schijnt te volgen op sociale media ..
En z’n huwelijk schijnt ook nog naar de klote te zijn.

Waarvan akte.
The gift that keeps on giving.
 
Met een „huidige psv speler die t voornamelijk van invalbeurten moet hebben“ aan de ballonnetjes? Ehm - dat zou wel n zeer matige ontwikkeling zijn. Van Neres in de Ajax tijd had t me minder verbaast maar buiten Noa kan ik me niet echt indenken wie er nog contact met die jongen zou (willen) hebben - en die voldoet niet aan de invaller omschrijving en lijkt me pro genoeg om daar vanaf te blijven. Obispo dan wellicht? Maar goed, hopelijk zit t juice kanaal ernaast.
Ik zie niks onder huidige PSV spelers? Of lees ik daar overheen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan