DrJ
Routinier
De Binnenkant van een donut die wij nooit zien....Tot die Trdelnik ontdekt daar, komen de killo's snel genoeg weer terug..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De Binnenkant van een donut die wij nooit zien....Tot die Trdelnik ontdekt daar, komen de killo's snel genoeg weer terug..
![]()
Hij is al in mei naar Dubai "verhuisd". Zal dus niet door Slavia Praag naar Dubai gestuurd zijn.Kennelijk is dat telkens met fans op de foto's gaan toch zwaarder dan we denken
Tja, als de club hem daar naar toe heeft gestuurd kan hij daar weinig aan doen. Artikel laat in het midden of het zijn idee is of van de club.
Dip ik ze in de knoflooksaus zoals inktvisringen of is hier cocktailsaus aan te raden?Olifantenkringspieren
Ben wel benieuwd wat men verstaat onder 'poging uitlokking bedreiging'.
Het slachtoffer uitlokken om hem te bedreigen, of haalt hij iemand er bij die diegene probeert te bedreigen? Ik begrijp niets van die zin.Ben wel benieuwd wat men verstaat onder 'poging uitlokking bedreiging'.
Geloof me, je wilt ze de kost niet geven.Dus hij wordt vervolgd voor mishandeling van zijn vrouw, met wie hij nog samen is. Wat is dat voor een naïef figuur dan
Stockholm-syndroom.Dus hij wordt vervolgd voor mishandeling van zijn vrouw, met wie hij nog samen is. Wat is dat voor een naïef figuur dan
Los van de discussie: Was trouwens een aflevering laatst over op de podcast universiteit van Nederland. Schijnt een stuk minder vaak voor te komen dan we denken.Stockholm-syndroom.
“Hij slaat me omdat hij van mij houdt”Dus hij wordt vervolgd voor mishandeling van zijn vrouw, met wie hij nog samen is. Wat is dat voor een naïef figuur dan
Of gewoon financiële afhankelijkheid.“Hij slaat me omdat hij van mij houdt”
of analoog aan hondenbezitters na een bijtincident:
”Dat doet hij normaal nooit”
”Hij voelde zich bedreigd”
Uitleg van het delict klinkt plausibel, bedanktIk ben meer in shock dat ik blijkbaar een Stadsgenoot of kloon heb op het ajaks forum
![]()
Ik ben meer in shock dat ik blijkbaar een Stadsgenoot of kloon heb op het ajaks forum
Dat is niet stiekem in huize Derksen hoor.Is je pa stiekem voor ajaks?
Ihattaren moet na trainingskamp Slavia Praag werken aan fitheid bij B-elftal
![]()
Ihattaren moet na trainingskamp Slavia Praag werken aan fitheid bij B-elftal
Het zal nog even duren voor een debuut van Mohamed Ihattaren voor Slavia Praag in zicht komt. De 21-jarige middenvelder moet na een trainingskamp verder aan zijn fitheid werken bij het B-elftal.www.nu.nl
21 jaar en nog niet eens fit te krijgen.![]()
De club laat via X weten dat Ihattaren voorlopig weer afscheid neemt van het eerste elftal. "Na afloop van het trainingskamp heeft Mohamed Ihattaren zich aangesloten bij het B-team. Daar zal hij voornamelijk blijven werk aan zijn fysieke conditie."