Nu vrouwenvoetbal bij Studio Sport Eredivisie. Even ophouden met dat woke gedoe, NIEMAND zit hierop te wachten. Het wordt allemaal door de strot geduwd.
 
Nu vrouwenvoetbal bij Studio Sport Eredivisie. Even ophouden met dat woke gedoe, NIEMAND zit hierop te wachten. Het wordt allemaal door de strot geduwd.
En wat heeft dat dan met voetbalkshows te maken? Misschien meer iets voor het ergenissen topic ofzo..
 
Piar gaat blijkbaar in sv het over Pepi hebben. Wat een gebrek aan aandacht voor psv, nu ze het over de 2e spits gaan hebben. 🤔

Maar serieus, benieuwd wat ze te zeggen hebben. Of misschien wel de discussie wie wordt de eerste spits weer lekker oprakelen.
 
Nu vrouwenvoetbal bij Studio Sport Eredivisie. Even ophouden met dat woke gedoe, NIEMAND zit hierop te wachten. Het wordt allemaal door de strot geduwd.
Het woord niemand zou betekenen dat iedereen het met je eens is.
Heb je een enquete gehouden? ;)

Natuurlijk hadden ze de overgebleven tijd ook kunnen opvullen met onze 52 doelpunten nog eens een keer op een rijtje te laten zien.
Maar zo erg is een stukje vrouwenvoetbal toch niet.

Is het niet veel storender dat twee weken geleden je eindeloze herhalingen zag in zowat alle sportprogramma's en voetbaltalkshows van het moment waarop Bakayoko geen tweede gele kaart kreeg?
Met zelfs kreten als klassenjustitie en competitievervalsing.

En dat nu dezelfde media die blijkbaar een eerlijk competitieverloop hoog in het vaandel hebben, zwijgen over zaken waar Feijenoord en Ajax baat bij hebben?
Opvallend veel blessuretijd in de Kuip waardoor Feijenoord niet op 12 punten achterstand kwam.
Geen rood voor een natrappende Ajacied en ook nog een goedkope penalty waardoor Ajax Sparta op de ranglijst passeerde.

Zijn er hopelijk meer mensen die dan ineens moeten denken aan "boter op het hoofd", "selectieve verontwaardiging", "subjectiviteit in beeldvorming" door dezelfde media die twee weken geleden allemaal heel anders reageerden?:unsure:
 
Nu vrouwenvoetbal bij Studio Sport Eredivisie. Even ophouden met dat woke gedoe, NIEMAND zit hierop te wachten. Het wordt allemaal door de strot geduwd.

Ik vind het wel erg naar voor je dat je thuis aan een stoel vastgebonden zit terwijl een iemand een geweer op je hoofd richt en iemand anders je oogleden open houdt terwijl je Studio Sport Eredivisie moet kijken. Hopelijk kom je snel uit deze nare situatie.
 
Ik vind het wel erg naar voor je dat je thuis aan een stoel vastgebonden zit terwijl een iemand een geweer op je hoofd richt en iemand anders je oogleden open houdt terwijl je Studio Sport Eredivisie moet kijken. Hopelijk kom je snel uit deze nare situatie.
Vroeger zat er nog een knop op de tv, die hielp je zo uit de puree...
 
Van Hooijdonk oppert om met Pepi te beginnen tegen Arsenal omdat het eigenlijk nergens meer om gaat. Opzich wel mee eens. Probeer m maar eens uit op dit niveau in de basis.
 
Laatst bewerkt:
Nu vrouwenvoetbal bij Studio Sport Eredivisie. Even ophouden met dat woke gedoe, NIEMAND zit hierop te wachten. Het wordt allemaal door de strot geduwd.
Er zit een knop op je tv
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'm in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
 
Hulde aan Pi-air.

Hij bevond zich op erg glad ijs, maar uitte wat 95% van de mannen denken over de geloofwaardigheid en chemie in de kleedkamer.

Een vrouw als hoofdcoach bij een mannen elftal? Kom op zeg, dat wordt toch elke dag geintjes maken achter de rug van de coach om. Buiten het feit dat de seksisme kaart vaak gezongen gaat worden vanaf de tribunes.

Begin eerst dat vrouwen voetbal maar naar een hoog niveau te brengen en daar geld en energie in te stoppen. Als dat over 40 jaar ergens op lijkt, dan wil ik de discussie nog wel eens aangaan. Maar een vrouw op dit moment als hoofdcoach zal op geen enkel vlak serieus genomen worden door de spelersgroep en supporters.

Verder is Pi-Air een lul overigens, maar dat terzijde.
 
Hulde aan Pieter-Jan.

Hij bevond zich op erg glad ijs, maar uitte wat 95% van de blanken denken over de geloofwaardigheid en chemie in de kroegen.

Een neger als gast in een kroeg? Kom op zeg, dat wordt toch elke dag geintjes maken achter de rug van de neger om. Buiten het feit dat de racisme kaart vaak gezongen gaat worden vanaf de tribunes.

Begin eerst dat negers maar naar eens op eigen benen leren staan en daar geld en energie in te stoppen. Als dat over 40 jaar ergens op lijkt, dan wil ik de discussie nog wel eens aangaan. Maar een neger op dit moment als gast zal op geen enkel vlak serieus genomen worden door de medebezoekers en café-eigenaren.

Verder is Pieter-Jan een lul overigens, maar dat terzijde.
Even je bericht aangepast hoe deze zaken er in de jaren 50 aan toe gingen. Tijden veranderen nou eenmaal ;)

Goed genoeg = goed genoeg. Man of vrouw maakt dan niets uit
 
Hulde aan Pi-air.

Hij bevond zich op erg glad ijs, maar uitte wat 95% van de mannen denken over de geloofwaardigheid en chemie in de kleedkamer.

Een vrouw als hoofdcoach bij een mannen elftal? Kom op zeg, dat wordt toch elke dag geintjes maken achter de rug van de coach om. Buiten het feit dat de seksisme kaart vaak gezongen gaat worden vanaf de tribunes.

Begin eerst dat vrouwen voetbal maar naar een hoog niveau te brengen en daar geld en energie in te stoppen. Als dat over 40 jaar ergens op lijkt, dan wil ik de discussie nog wel eens aangaan. Maar een vrouw op dit moment als hoofdcoach zal op geen enkel vlak serieus genomen worden door de spelersgroep en supporters.

Verder is Pi-Air een lul overigens, maar dat terzijde.

Pi-air: 'alle voetballers en voetbalsupporters zijn seksisten'.
Blokkie97: 'Hulde aan Pi-air'.

Gewoon doen als er een vrouwelijke coach goed genoeg is, kan mij die holbewoners op de tribunes iets schelen.
 
Heeft ook helemaal niets met kwaliteit te maken, maar dat zegt Pierre ook niet. Je bent inderdaad nog nooit in een mannen kleedkamer geweest om te denken dat zoiets geen probleem zou moeten zijn. In de macho wereld van het voetbal wordt een vrouw gewoon uitgelachen. Dat kun je dan wel verkeerd vinden, maar feiten houden geen rekening met gevoelens.
 
Hulde aan Pi-air.

Hij bevond zich op erg glad ijs, maar uitte wat 95% van de mannen denken over de geloofwaardigheid en chemie in de kleedkamer.

Een vrouw als hoofdcoach bij een mannen elftal? Kom op zeg, dat wordt toch elke dag geintjes maken achter de rug van de coach om. Buiten het feit dat de seksisme kaart vaak gezongen gaat worden vanaf de tribunes.

Begin eerst dat vrouwen voetbal maar naar een hoog niveau te brengen en daar geld en energie in te stoppen. Als dat over 40 jaar ergens op lijkt, dan wil ik de discussie nog wel eens aangaan. Maar een vrouw op dit moment als hoofdcoach zal op geen enkel vlak serieus genomen worden door de spelersgroep en supporters.

Verder is Pi-Air een lul overigens, maar dat terzijde.
Ik heb zelf als jeugdamateur ook wel vrouwelijk coaches gehad. Die werden niet minder serieus genomen dan hun mannelijke collegas, en kan mij ook geen sekistsiche opmerkingen herinneren. Sterker nog dat ging gewoon prima.

Dus ik wil bij deze nadrukkelijk distansiëren van de grove aantijgening via Pi Air dat alle voetballers seksisten zijn.
 
Heeft ook helemaal niets met kwaliteit te maken, maar dat zegt Pierre ook niet. Je bent inderdaad nog nooit in een mannen kleedkamer geweest om te denken dat zoiets geen probleem zou moeten zijn. In de macho wereld van het voetbal wordt een vrouw gewoon uitgelachen. Dat kun je dan wel verkeerd vinden, maar feiten houden geen rekening met gevoelens.
De mannen die de vrouwen uitlachen omdat ze vrouw zijn moeten zich maar eens gaan gedragen dan.

Buiten dat denk ik dat zo'n type als Spitse daar geen bal van aan trekt. Die bakkest net zo hard terug

Er zal geen ruimte zijn voor de 'oh nee mijn nagel is gebroken' type vrouw. Maar dat geldt ook voor de man die niet tegen een stootje kan.
 
Heeft ook helemaal niets met kwaliteit te maken, maar dat zegt Pierre ook niet. Je bent inderdaad nog nooit in een mannen kleedkamer geweest om te denken dat zoiets geen probleem zou moeten zijn. In de macho wereld van het voetbal wordt een vrouw gewoon uitgelachen. Dat kun je dan wel verkeerd vinden, maar feiten houden geen rekening met gevoelens.

Iedere trainer (of leidinggevende in welke vorm dan ook) wordt achter zijn rug om uitgelachen, ook Bosz, Slot en Guardiola. Als je daar niet tegen kan moet je sowieso geen trainer worden.
 
Gewoon doen, een vrouw als trainer bij een subtopper zetten, mijn lachspieren kunnen niet wachten gewoon. Groter leedvermaak kunnen we niet snel vinden. Als ze dan een Netflix crew achter zetten die alles 24/7 filmt dan wil ik er goed geld voor betalen om mee te genieten :lmao:
 
Laatst bewerkt:
Pi-air: 'alle voetballers en voetbalsupporters zijn seksisten'.
Blokkie97: 'Hulde aan Pi-air'.

Gewoon doen als er een vrouwelijke coach goed genoeg is, kan mij die holbewoners op de tribunes iets schelen.
In het topvoetbal op het terrein van mannen zal een vrouwelijke coach gewoon niet snel serieus genomen worden. Zou mooi zijn als dat niet klopt, maar ik geloof er echt niet in. Dan zal eerst het vrouwelijke voetbal verder moeten zijn in de ontwikkeling. Zelfs een topcoach als Wiegman gaat het denk ik niet redden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan